1robert Zgłoś #21 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) Co do rozebrania pokrywy zawrów to wygląda to podobnie jak w linku powyżej ale B4 z przed 8.1995 ma inny ABS i sterownik jest pod tylną kanapą a nie przy pompie -jak już chyba wszyscy wiedzą Nigdzie o tym nie piszą ale czarną klapkę można odkręcić bez obaw- trzeba tylko uważać by przy otwieraniu nie urwać taśmy z "przewodami" ja znalazłem już problem...dotyczący błedu 532 (zasilanie/masa) kosztował mnie DUUZO szukania... bo - powiem tyle - diagnoza komputerowa jednak ma swoje wady - to co podaje komp ma się nijak do błedu który jest .. Edytowane 24 Października 2008 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
casp Zgłoś #22 Napisano 28 Października 2008 po sprawdzeniu punktow masy - jest ok (poza wspomnianymi lutami na pompie abs'u/ tam nie sprawdzalem) po sprawdzeniu zasilania - na aku 11,75v, ladowanie 13,09v mozliwe ze problem nie w masie a w zbyt niskim napieciu ladowania, ale to pytanie o dolny prog napiecia ladowania i skierowane do elektrykow :-) szukam dalej. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #23 Napisano 29 Października 2008 u mnie problem był w lutach na pompie - wstyd przyznać ale szukałem 2h i pomógł mi dopiero pomiar na innym takim samym aucie - sterownik nie rozpoznaje braku przejścia na +zacisku hydromodulatora choć są dwa+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mac30 Zgłoś #24 Napisano 13 Listopada 2008 Witam, wie ktoś może jaki jest nr seryjny pompy ABS starszego typu, montowanej w B4 do połowy 1995r? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach