Skocz do zawartości

casp

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O casp

  • Urodziny 01.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B4 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1994
  1. hmm.. wkur... mnie internetowi strażnicy moralności, którzy mają kłopoty czytania ze zrozumieniem prostych tekstów. Jeżeli chodzi o przedstawienie problemu to nie"pomożecie". Temat już opisywałem i nie "pomogliście". Powiem więcej, wątków o zawieszajacych sie obrotach jest kilka i żaden pozytywnie nie został zamknięty. Więc proszę mnie nie pouczać o formule działania forum. Już na spokojnie, proszę o kontakt osoby które mogą poratować komputerem lub mają czas i chęć wspomóc kolegę nie tylko dobrą radą ale własnym czasem w garażu. Przepraszam za nerwy ale mam już dosyć mechaników i wszelkiej maści dyskutantów. Szukam fachowców-pasjonatów nie koniecznie z dyplomem mechanika. pozdrawiam Ł
  2. Witam, poszukuje komputera do passat'a b4 1.8aam: 3a0907311a bosh 0 261203 591 592. Odkupie, pożyczę lub podstawie auto żeby sprawdzić czy zawieszające się obroty są z winy komputera.. Jeżeli ktoś zna ten silnik "na wylot" i mógłby pomoc w zdiagnozowaniu problemu wieszających się obrotów to zapraszam na priv. Sympatycy marki vw i pasjonaci z forum w cenie - proszę o kontakt... w przeciwieństwie do mechaników z bożej łaski pozdrawiam Ł
  3. wlasnie wracam z garazu.. po sprawdzeniu opornosci czujnik temp (pomiary na silniku) 1700ohm, chwile po uruchomieniu 900ohm, silnik byl nie do konca wystudzony wiec czujnik temp chyba ok opornosci na krokowym: styk 1-6 trzpien wciagniety 3ohm -ok styk 4-5 trzpien wciagniety, przepustnica zamknieta -pomiar nie staly, rezystancja zmienia sie od 70-900ohm a powinno byc max 200ohm styk 4-5 przepustnica otwarta -opor nieskonczonosc -ok wiec chyba pierwsza mysl - niewyregulowany stycznik biegu jalowego jutro regulacja dokladna ze szczelinomierzem i miernikiem wg instrukcji z wkl z tej instrukcji jednego do konca nie kumam...czy ma byc przerwa pomiedzy trzpieniem a sruba 0.5mm czy nie? jeszcze jedno, krokowy reaguje na napiecie na styki 1-6 w zaleznosci od polaryzacji wysuwa sie lub zamyka a czy odpowiednio szybko to nie wiem. pozdrawiam
  4. dzieki za rade, na pewno sprawdze ten czujnik nie zaszkodzi... tymczasem co prawda bez omomierza ale sprawdzilem ten stycznik biegu jalowego, jak za bardzo wkrecona sruba to krokowy brzeczy jak za bardzo wykrecona to nie utrzymuje obrotow jalowych...wiec metoda krok po kroku, niewielki ruch sruby oporowej styku -sprawdzenie rozruchu, ewentualna poprawka -doszedlem do ustawienia gdzie czy silnik zimny czy rozgrzany po odpaleniu szyko ustala 850obr/min i szybciej przestaje brzeczec mam nadzieje, ze po sprawdzeniu opornosci na stykach silnika krokowego i niewielkiej regulacji styku jalowego czyli po dokladnym ustawieniu bedzie ok - ale to tylko rozwazania niemechanika :-)
  5. mam podobny problem, tzn po przekreceniu (silnik zimny) na zaplon slychac brzeczenie silnika krokowego chwile po uruchomieniu i ustabilizowaniu sie obrotow brzeczenie ustaje. Dodam ze droga do ustabilizowania jalowych nie jest ladna tzn trzeba chwile podgazowac bo inaczej trzyma gdzies kolo 500obr/min co sprawdzilem? wydaje mi sie, ze zle jest ustawiony stycznik biegu jalowego i sterownik na podstawie zlej opornosci z tego stycznika probuje cofnac krokowy. a poniewaz dalej juz cofnac nie moze to obraca "w miejscu".-stad brzeczenie jezeli odchyli sie przepustnice to brzeczenie ustaje. czy uklad stycznika jest az tak wrazliwy?
  6. problem jest w podwieszajacych sie obrotach na 3000-4000rpm, na "wciaganiu" pedalu gazu przy hamowaniu silnikiem, na rosnacych obrotach przy przesprzeglaniu. problem opisany tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=58353 sprawdzilem krokowy, tps, na vag'u nic nie ma poza slaba masa Mysle, ze to podcisnienie gdzies puszcza i obawiam sie ze przez serwo. dzisiaj bede to sprawdzal, chyba ze macie Panowie jakies inne pomysly pozdrawiam Łukasz
  7. dzieki za schemat, jak z tego wyszukac podcisnienie do hamolcow? pozdrawiam
  8. poratujcie schematem ukladu podcisnienia motoru AAM z opisem, plis :-) pozdrawiam Łukasz
  9. witam panowie, mam identyczny problem jezeli chodzi o obroty i hamowanie silnikiem + samoczynnie rosnace obroty przy przesprzeglaniu po analizie waszego wątku sprawdzilem i niestety w silniku AAM regulator biegu jalowego jest bez hall'a ale za informacje (prosze o poprawke jezeli sie myle) o zdjeciu nogi z gazu czyli powrotu silnika do obrotow jalowych odpowiedzialny jest stycznik biegu jalowego a regulacja tych obrotow zajmuje sie krokowy. W publikacji wkł jest opis sprawdzenia i regulacji stycznika a wiec nie jest to kwestia zero jedynkowa :-) czyli styka badz nie Stad pytanie czy zle wyregulowany stycznik biegu jalowego moze byc powodem problemu opisanego przy hamowaniu silnikiem i dodatkowo rosnacych i podwieszajacych sie obrotow przy przesprzeglaniu? pozdrawiam Łukasz
  10. - dzieki za pomysly, - tak, komputer zresetowany z pelna adaptacja po ktorej silnik lepiej pracowal tzn rowniej na biegu jalowym zwlaszcza rano juz tak nie "prychal" ale nadal bez zmian w rosnacych i zawieszajacych sie obrotach - ostatnie diagnoza mechanika - w instalacji pojawia sie zwarcie do masy co jest przyczyna bledu komputera i zwiekszajacych sie obrotow - bedzie szukal za tydzien ---------- Post added at 04:14 ---------- Previous post was at 21:36 ---------- poniewaz jestem w pracy i wracam za 3 tygodnie to pozostaja mi rozwazania teoretyczne.. i tak kombinuje skoro mechanik powiedzial ze "gdzies zwiera do masy" to moze stycznik biegu jalowego nie zwiera wlasnie do masy gdy zdejme noge z gazu? - hamuje silnikiem lub zmieniam biegi co o tym sadzicie?
  11. Witam, panowie prosze o pomoc, gdzie szukac przyczyn samoistnego zwiekszania! obrotow do okolo 4000rpm. Dokladnie wyglada to nastepujaco: podczas rozpedzania i przesprzeglania przy zmianie biegow obroty wzrastaja do 4000 i tak sie podwieszaja! chyba ze zasprzegle i zdusze je obciazeniem silnika lub przegazuje do 5000. wowczas wracaja do normy. Inny przyklad podczas rownej jazdy na 5 biegu silnik sam zwieksza obroty minimalnie ale czuc jakby ktos dociskal lekko gaz i puszczal. Kiedy podczas takiego falowania wcisne sprzeglo to albo obroty spadna do jalowych albo wzrosna do 4000 i sie zawiesza. Na poczatku myslalem ze to wina instalacji gazu bo kiedy obroty sie podwieszaly to przelaczajac na bezyne wszystko wracalo do normy ale ostatnio cuda zdarzaja sie rowniez na benzynie choc rzadziej i myk z przelaczaniem na benzyne nie pomaga. Podsumowujac: 1. silnik krokowy (regulator biegu jalowego) - wymieniony 6m-cy wczesniej byly podobne obiawy ale teraz rowno trzyma obroty jalowe 2. czujnik polozenia przepustnicy - vag pokazuje zle wskazanie czujnika dla jakiejs wartosci - po wymianie czujnika bez zmian obroty swiruja 3. sonda lambda?? - moze miec wplyw na prace rowniez na gazie? 4. mechanik stwierdzil, (nie wiem czy to objaw czy przyczyna) ze komputer wysterowuje o wiele za duza dawke paliwa macie pomysly? acha i przez tydzien moze byc dobrze a w jakis dzien katastrofalnie czyli objaw nie staly 1.8AAM + dtgas pozdrawiam
  12. casp

    dusi sie przy ruszaniu

    wymienione swiece, kable, kopulka i palec... silnik pracuje bez zmian - objawy te same
  13. Szanowni grupowicze, wydaje mi sie, ze mam zbyt niskie 13,3V napiecie ladowania z alternatora valeo 70a/14v. czy ktos juz robil regeneracje: szczotki, lozyska itp i moze podrzucic opis/zdjecia... bede wdzieczny pozdrawiam
  14. po sprawdzeniu punktow masy - jest ok (poza wspomnianymi lutami na pompie abs'u/ tam nie sprawdzalem) po sprawdzeniu zasilania - na aku 11,75v, ladowanie 13,09v mozliwe ze problem nie w masie a w zbyt niskim napieciu ladowania, ale to pytanie o dolny prog napiecia ladowania i skierowane do elektrykow :-) szukam dalej. pozdrawiam
  15. Panowie, masa od pompy abs'u jest pdlaczona do nadkola prawego pod zbiornikiem spryskiwacza. Blizej przodu, pomiedzy ta masa a akumulatorem do konstrukcji przykrecona jest masa z aku. Odleglosc pomiedzy punktami niewielka, oba punkty rozkrecone, przetarte papierem sciernym, zkrecone i wazelinka. Problem dalej pozostaje, chociaz blad 000532 (slaba masa/zasilanie) wystepuje jakby inaczej. Kontrolka abs pali sie bardziej losowo. Moze połącze oba punkty przewodem 10mm2 tak dla pewnosci. Masa sterownika pod tylnym siedzeniem wyglada jak z fabryki mimo to przeczyscilem + wazelina. Jeszcze zrobie cos co powinienem zrobic na samym poczatku, porzadek z klemami-czyszczenie, dokrecenie, wazelina ... i zobaczymy. 1robert, u mnie wystepuje blad abs'u 000532 zasilanie,slaba masa i pojawia sie gdy na dworze jest wilgoc, ostatnio caly czas. Wczesniej po rozgrzaniu silnika po ponownym odpaleniu kontrolka gasla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności