Skocz do zawartości
Gość mitu

Maksymalne obroty silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mitu

Wiec tak mam 1.8T wrzuciłem wczoraj 1 gaz do oporu 2 i gaz do oporu obroty sięgały maksymalnie do około 5.5 tys następnie zatrzymałem się i znowu dałem mu gaz do oporu i to samo max 5.5 tys. Czy to normalne?

 

Jakie macie obroty w swoich passatach

 

 

Oglądałem filmiki na youtube.com i w innych passatach obroty dochodzą do prawie 7 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam silnik nigdy nie kręciłem go do tzw odcięcia ale na czerwone pole wchodzi bez problemu czyli 6400-6500 obrotów. 5500 to trochę za mało.

Edytowane przez zbylut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145

Witam! to silnik o bardzo szerokim zakresie obrotów użytecznych, sprawny powinien ochoczo dochodzic do 6500. jak sie konczy przy 5500 i nie chce dalej ciagnac, to jest cos nie tak. przy około 6600, na 2 biegu, w AEB jest na liczniku równa 100 km/h. odciecie juz na czerwonym polu. Mitu masz moze instalacje gazową? Pozdrawiam

Edytowane przez uki145

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mitu

Nie mam instalacji gazowej Co do silnika to nie wiem czy to AEB poniewaz nie sprawdzalem dzisaj jeszcze pojde do samochodu rozgrzeje go do 90 stopni i zobaczymy co z tego bedzie i sprawdze jaki mam model silnika wiec dam znac niedlugo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzewanie silnika nie ma tu nic do rzeczy. Ja czasami "na zimnym" muszę "podeptać" gaz i bez problemu wskazówka dochodzi prawie do 7000. A podpinałeś VAG-a? Nie wykrył żadnych błędów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mitu

a Wiec tak bylem wiec jedynka gaz do oporu prędkość około 60.5 dwójka prędkość 100.5 prawie 110 obroty maksymalne to około 5.7-5.8 i dalej nie idzie za chiny

 

 

Co do silnika zapomniałem sprawdzić jaki mam jutro sprawdzę czy okazji do VAG-a nie podpinałem.

 

 

Wiec prędkość niby ta sama co podał kolega a obroty jakoś mniejsze

Edytowane przez mitu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wskaznik. moze umarl.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. tez tak miałem silnik kręcił sie max do 5200 obr/min. przeczyściłem przepływke i kręci sie do odcięcia, przynajmniej kręcił do wczoraj wieczorem, przypomniałem sobie że nie podpiąłem wtyczki od n75 i pasek śmigał jak na skrzydłach. wieczorem podpiąłem kompa i były byki coś o n75 i przeładowaniu. oczywiście chciałem skasować byki ale przez przypadek wcisnąłem przycisk "clear codes" 05 o ile sie nie mylę. więc skasowałem ustawienia przepustnicy, i może ktoś wie czego jeszcze bo adaptacje robiłem z 5 razy pisze że adapt. ok. a silnik dalej kuleje, nie wkręca sie na obroty, gaśnie jak zimny jak sie troszke rozgrzeje to w miare chodzi ale też kuleje.

i tu moje pytanie możliwe że przedobrzyłem z przepływką (wymyłem ją) , i jak ją odłącze to bedzie chodził na jakichś parametrach narzuconych przez kompa.

 

przed chwilą robiłem skana i mam dwa błędy i nie da sie ich skasować.

 

 

17987 Throttle actuator (J338) adaptation not started

P1579 - 35- 10 --- intermittent

adaptacje robiłem kilka razy

 

17956 boost pressure regulation valve (N75) open circuit

P1548 - 35 - 10 --- intermittent

nie wiem czemu nie moge go skasować n75 juz podpięte

Edytowane przez smok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku błędu 17987, komputer sterujący silnikiem nie może się "zestroić" z jednostką sterującą przepustnicy. Może to być spowodowane tym, iż warunki wstępne do adaptacji nie zostały osiągnięte, przepustnica jest zabrudzona, jednostka sterująca przepustnicą lub połączenia przewodów są uszkodzone.

W błędzie 17956 jest przerwa w ciągłości przewodów. Czyli najpierw chyba należy sprawdzić działanie wszystkich elementów wykonawczych oraz pewność, ciągłość i poprawność połączeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W przypadku błędu 17987, komputer sterujący silnikiem nie może się "zestroić" z jednostką sterującą przepustnicy. Może to być spowodowane tym, iż warunki wstępne do adaptacji nie zostały osiągnięte, przepustnica jest zabrudzona, jednostka sterująca przepustnicą lub połączenia przewodów są uszkodzone.

W błędzie 17956 jest przerwa w ciągłości przewodów. Czyli najpierw chyba należy sprawdzić działanie wszystkich elementów wykonawczych oraz pewność, ciągłość i poprawność połączeń.

 

 

 

dzięki wielkie Danek75 przepustnica była czyszczona ze 2 tyg. temu co najwyżej jest tam troche oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pozostaje jeszcze komputer sterujacy, wiązki przewodów i wtyczki. A nie ruszałeś nic przy przepustnicy? Nie odkręcałeś niedawno rury dolotowej powietrza do przepustnicy? Sprawdź czy pod talerzykiem przepustnicy, taka "kulka" nie czepia o obejmę ściskajacą rurę dolotową powietrza. Może przepustnica nie jest w położeniu "jałowym".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady.ale przepustnice mam elektroniczną więc odpada.

problem rozwiązany: odłączenie aku na pół godz. zwarcie klem na sekunde. sprawdzenie byków dalej są te same. kasowanie wszystkiego razem z przepustnicą, adaptacja o dziwo poszła i przepustnica ok. jazda próbna to samo szarpie, dusi nie wchodzi na obroty.

powrót pod dom i odłączyłem przepływkę i o dziwo nie ten samochód pracuje równiutko, nie szarpie nie dusi ładnie przyspiesza (ale to jeszcze nie to co z nową przepływką - bedzie w poniedziałek)

ostatnie pytanie czy przepływka Boscha bedzie dobra bo tu w UK w serwisie takie maja.

 

acha i jeszcze jedno przepływke umyłem i wczoraj samochód rakieta a dziś był złom, więc przepływomierzy sie nie myje tylko kupuje nowe.

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uki145
Rozgrzewanie silnika nie ma tu nic do rzeczy. Ja czasami "na zimnym" muszę "podeptać" gaz i bez problemu wskazówka dochodzi prawie do 7000. A podpinałeś VAG-a? Nie wykrył żadnych błędów?

 

 

 

Rany Boskie , na zimno 7000 obrotów!!!!: Danek Motorkiller:)

 

 

MItu to co Ty tam masz za skrzynie ze przy 5800 jest już 100 km/h na 2 biegu. jak na aeb to bardzo dziwne, przeciez fabrycznie aeb miały tę samą skrzynie.??? ja 100 na 2 dochodze powyzej 6500.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie kreci sie do 7000tys. na 2 biegu 110km/h ale wole tego nie robic. dodam ze silnik jest po chipie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności