Gość mitu Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2008 Wiec tak mam 1.8T wrzuciłem wczoraj 1 gaz do oporu 2 i gaz do oporu obroty sięgały maksymalnie do około 5.5 tys następnie zatrzymałem się i znowu dałem mu gaz do oporu i to samo max 5.5 tys. Czy to normalne? Jakie macie obroty w swoich passatach Oglądałem filmiki na youtube.com i w innych passatach obroty dochodzą do prawie 7 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbylut Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2008 (edytowane) mam ten sam silnik nigdy nie kręciłem go do tzw odcięcia ale na czerwone pole wchodzi bez problemu czyli 6400-6500 obrotów. 5500 to trochę za mało. Edytowane 3 Października 2008 przez zbylut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2008 (edytowane) Witam! to silnik o bardzo szerokim zakresie obrotów użytecznych, sprawny powinien ochoczo dochodzic do 6500. jak sie konczy przy 5500 i nie chce dalej ciagnac, to jest cos nie tak. przy około 6600, na 2 biegu, w AEB jest na liczniku równa 100 km/h. odciecie juz na czerwonym polu. Mitu masz moze instalacje gazową? Pozdrawiam Edytowane 3 Października 2008 przez uki145 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mitu Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2008 Nie mam instalacji gazowej Co do silnika to nie wiem czy to AEB poniewaz nie sprawdzalem dzisaj jeszcze pojde do samochodu rozgrzeje go do 90 stopni i zobaczymy co z tego bedzie i sprawdze jaki mam model silnika wiec dam znac niedlugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2008 Rozgrzewanie silnika nie ma tu nic do rzeczy. Ja czasami "na zimnym" muszę "podeptać" gaz i bez problemu wskazówka dochodzi prawie do 7000. A podpinałeś VAG-a? Nie wykrył żadnych błędów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mitu Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2008 (edytowane) a Wiec tak bylem wiec jedynka gaz do oporu prędkość około 60.5 dwójka prędkość 100.5 prawie 110 obroty maksymalne to około 5.7-5.8 i dalej nie idzie za chiny Co do silnika zapomniałem sprawdzić jaki mam jutro sprawdzę czy okazji do VAG-a nie podpinałem. Wiec prędkość niby ta sama co podał kolega a obroty jakoś mniejsze Edytowane 3 Października 2008 przez mitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2008 sprawdz wskaznik. moze umarl. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #8 Napisano 3 Października 2008 (edytowane) witam. tez tak miałem silnik kręcił sie max do 5200 obr/min. przeczyściłem przepływke i kręci sie do odcięcia, przynajmniej kręcił do wczoraj wieczorem, przypomniałem sobie że nie podpiąłem wtyczki od n75 i pasek śmigał jak na skrzydłach. wieczorem podpiąłem kompa i były byki coś o n75 i przeładowaniu. oczywiście chciałem skasować byki ale przez przypadek wcisnąłem przycisk "clear codes" 05 o ile sie nie mylę. więc skasowałem ustawienia przepustnicy, i może ktoś wie czego jeszcze bo adaptacje robiłem z 5 razy pisze że adapt. ok. a silnik dalej kuleje, nie wkręca sie na obroty, gaśnie jak zimny jak sie troszke rozgrzeje to w miare chodzi ale też kuleje. i tu moje pytanie możliwe że przedobrzyłem z przepływką (wymyłem ją) , i jak ją odłącze to bedzie chodził na jakichś parametrach narzuconych przez kompa. przed chwilą robiłem skana i mam dwa błędy i nie da sie ich skasować. 17987 Throttle actuator (J338) adaptation not started P1579 - 35- 10 --- intermittent adaptacje robiłem kilka razy 17956 boost pressure regulation valve (N75) open circuit P1548 - 35 - 10 --- intermittent nie wiem czemu nie moge go skasować n75 juz podpięte Edytowane 3 Października 2008 przez smok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 3 Października 2008 W przypadku błędu 17987, komputer sterujący silnikiem nie może się "zestroić" z jednostką sterującą przepustnicy. Może to być spowodowane tym, iż warunki wstępne do adaptacji nie zostały osiągnięte, przepustnica jest zabrudzona, jednostka sterująca przepustnicą lub połączenia przewodów są uszkodzone. W błędzie 17956 jest przerwa w ciągłości przewodów. Czyli najpierw chyba należy sprawdzić działanie wszystkich elementów wykonawczych oraz pewność, ciągłość i poprawność połączeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #10 Napisano 3 Października 2008 W przypadku błędu 17987, komputer sterujący silnikiem nie może się "zestroić" z jednostką sterującą przepustnicy. Może to być spowodowane tym, iż warunki wstępne do adaptacji nie zostały osiągnięte, przepustnica jest zabrudzona, jednostka sterująca przepustnicą lub połączenia przewodów są uszkodzone.W błędzie 17956 jest przerwa w ciągłości przewodów. Czyli najpierw chyba należy sprawdzić działanie wszystkich elementów wykonawczych oraz pewność, ciągłość i poprawność połączeń. dzięki wielkie Danek75 przepustnica była czyszczona ze 2 tyg. temu co najwyżej jest tam troche oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2008 No to pozostaje jeszcze komputer sterujacy, wiązki przewodów i wtyczki. A nie ruszałeś nic przy przepustnicy? Nie odkręcałeś niedawno rury dolotowej powietrza do przepustnicy? Sprawdź czy pod talerzykiem przepustnicy, taka "kulka" nie czepia o obejmę ściskajacą rurę dolotową powietrza. Może przepustnica nie jest w położeniu "jałowym". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #12 Napisano 3 Października 2008 dzięki za rady.ale przepustnice mam elektroniczną więc odpada. problem rozwiązany: odłączenie aku na pół godz. zwarcie klem na sekunde. sprawdzenie byków dalej są te same. kasowanie wszystkiego razem z przepustnicą, adaptacja o dziwo poszła i przepustnica ok. jazda próbna to samo szarpie, dusi nie wchodzi na obroty. powrót pod dom i odłączyłem przepływkę i o dziwo nie ten samochód pracuje równiutko, nie szarpie nie dusi ładnie przyspiesza (ale to jeszcze nie to co z nową przepływką - bedzie w poniedziałek) ostatnie pytanie czy przepływka Boscha bedzie dobra bo tu w UK w serwisie takie maja. acha i jeszcze jedno przepływke umyłem i wczoraj samochód rakieta a dziś był złom, więc przepływomierzy sie nie myje tylko kupuje nowe. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #13 Napisano 4 Października 2008 Rozgrzewanie silnika nie ma tu nic do rzeczy. Ja czasami "na zimnym" muszę "podeptać" gaz i bez problemu wskazówka dochodzi prawie do 7000. A podpinałeś VAG-a? Nie wykrył żadnych błędów? Rany Boskie , na zimno 7000 obrotów!!!!: Danek Motorkiller:) MItu to co Ty tam masz za skrzynie ze przy 5800 jest już 100 km/h na 2 biegu. jak na aeb to bardzo dziwne, przeciez fabrycznie aeb miały tę samą skrzynie.??? ja 100 na 2 dochodze powyzej 6500. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #14 Napisano 4 Października 2008 u mnie kreci sie do 7000tys. na 2 biegu 110km/h ale wole tego nie robic. dodam ze silnik jest po chipie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach