Skocz do zawartości
Gość jacue

w tdi zamiast chipa, boxa, wirusa i innych?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jacue

Slyszalem ze po zdjeciu kostki z przeplywomierza w tdi, silnik dostaje niezwyklej mocy i jest efekt jak po dobrym zchipowaniu (jednakze moze przykopcic). Czy ktos juz tak robil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość falis

Tiaaaaaaaaaaaaa, bedzie rznal jak rakieta, dostanie kosmicznej mocy :P

Po zdjeciu kostki z przeplywomierza, to paskiem bedziesz mogl startowac na wyscigach ale z babciami poruszajacymi sie o lasce, albo balkoniku (nie obrazajac babc), ale i tak podejzewam ze nie bedziesz mial wiekszych szans.

Spadek mocy jest drastyczny, samochod zaczyna kopcic, jest to logiczne poniewaz komputer nie dostaje prawidlowych informacji o ilosci powietrza jakie sie dostaje do silnika.

Mozesz sam sprawdzic, odepnij kostke od przeplywki i sie sam przekonaj, z silnikiem sie nic nie staie a bedziesz mial odpowiedz na pytanie.

 

Pozdawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moc twojego Passka będzie po zabiegu oscylowała w okolicach 40 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spadek mocy jest drastyczny, samochod zaczyna kopcic

 

Moc twojego Passka będzie po zabiegu oscylowała w okolicach 40 KM.

 

Coś chyba oszukujecie :614:

Na forum było pisane już wiele razy, że przy awarii przepływomierza można go sprawdzić wypinając z niego wtyczkę. Silnik napewno nie będzie śmigał jak rakieta, ale babcie i 40 koni to już lekka przesada :626:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość No limits

Szukamy w takim razie ochotnika ktory odepnie przeplywomierz w swoim Passacie i uda sie na hamownie by sprawdzic faktyczna moc silnika w takim stanie , kto jest chetny :614:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może coś jeszcze odłączyć.....i znowu odłączyć ,wtedy nie będzie potrzebna elektronika...przecież to takie proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe jest wazne 40 czy 60 czy 62,547 KM... istatne jest, że zabieg nie wzbogaci w moc... U mnie jak kupiłem samochód nie BYŁO przepływomierza, więc mogę załozyc, że silnik zachowywał sie jakby była wtyczka odpieta i przyspieszenie złe prędkośc maksymalna 80-90 (po płaskim). Owszem spalenie podczas przyspieszania przy gazie w podłodze osylowało w okolicy 5,5 - 6,5l. (wskazanie komputera).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krystian_s1

jak odepniesz wtyczke od swiec zarowych bedziesz miec ten sam efekt nawet ci kapcia niezapali moc tak spadnie ze bedziesz ledwo ruszal :611:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie czy w takim razie zamiana przepływki w TDI na taką od benzyniaka, jeśli dobrze pamiętam to chyba 1,8T coś da?? Czy tylko zwiększy zużycie paliwa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam pytanie czy w takim razie zamiana przepływki w TDI na taką od benzyniaka, jeśli dobrze pamiętam to chyba 1,8T coś da?? Czy tylko zwiększy zużycie paliwa??

nie da wręcz pogorszy ...

przepływomierz z benzyny inaczej liczy (ma inną charkterystykę) - pojechać pojedzie ale TDI będzie szarpało na nim ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie panowie... trochę kultury... :zalamany:

może nie wszyscy sa tu uczonymi z dziedziny mechaniki i podobnych ale pasza na forum by rozwiać wątpliwości i czegoś sie dowiedzieć... a jak nie umiesz im pomóc i potrafisz tylko obrażać to powstrzymaj sie i nie pisz nic...

 

to nie jest sejm... zachowajmy tu jakąś kulturę i rozwagę ;)

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kumam o co Ci chodzi ;) tylko ze nie wszyscy kumaja... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu kabla z przepływki komputer przyjmuje wartość stałą ustawioną fbrycznie 550mg ale nie jest to szczyt możliwości tylko zabezpieczenia awaryjne na wypadek uszkodzenia przepływki. Przepływomierz mierzy ilość powietrza więc jak nie damy mu w rurę i nie damy odpowiedniej ilości paliwa to nie dorównamy wartości stałej powietrza.

 

Wartość stała w pewnych przedziałach niestety wprowadza w błąd komputer sterujący przez co wiecej autko pali i jest w pewnych momętach mułowate - nie jest to pożadany efekt taki jak modyfikacja mapy (Chip).

 

Lepiej już zainwestować w dobrego gotowca przetestowanego na rolkach.

 

(chociaż gotować też lubię).
Lublin nie jest daleko więc ktoś może zrobić się głodny. ;)

Ale powracająć do Twojego pytania? to nie zakładaj od 18T lub innych dowolnych bo to jest inna przepływka, więc nie będzie odpowiadać warościom mierniczym do twojego autka - musisz zastosować orginal lub zamiennik ale dedykowany do twojego modelu auta który ma odpowiednie parametry fabryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Marek o taką właśnie odpowiedź mi chodziło :ok:

 

Co do głodomorów to nie ma problemu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtf23

a jak np. do 110-ki wzuce turbine i przeplywke ze 130-ki dojdzie mi troche wiecej mocy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak np. do 110-ki wzuce turbine i przeplywke ze 130-ki dojdzie mi troche wiecej mocy??

100 razy było o tym,że nieda więcej mocy przepływka ,a pogorszy.Turbina jak najbardziej,ale musisz zestroić ją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie... przepływka - wykluczone...

ale turbo jak najbardziej... i do tego najlepiej wirus;) a jak masz wirusa to trzeba go dostroić do tej nowej turbiny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomej

Witam,od paru dni jestem wlascicielem passata b5(3bg),rok prod.2001,1,9 tdi,74 KW(jest w trakcie skladania,po wypadku)w poniedzialek wyjezdzam nim z warsztatu (mam nadzieje),Panowie co tu zrobic ,zeby to chcialo jechac?Dobrze byloby gdyby to bylo sensowne rozwiazanie z niewielka szkoda dla silnika i przy zachowaniu (mozliwie) niewielkiego spalania.

Dodam iz nie jestem znawca motoryzacji ,a poprostu udalo mi sie spelnic swoje marzenie,bo jak tu nazwac PASSATA!

Licze na zyczliwe odpowiedzi,mozliwie z jakimis namiarami na ludzi ktorzy sie tym zajmuja.

Dzieki

Pozdro dla wszystkich fanow PASSATA :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sugeruję zacząć od przeszukania forum, bo jest duuuuzo informacji na ten temat. Generlanie silnik musi byc w bardzo dobry stanie zeby zabrac sie za cokolwiek.

Druga sprawa to jaki masz fundusz i co chcesz osiagnac. Potem Ci powiemny co i jak robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności