Skocz do zawartości
ormowiec

temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem ale chyba tak ma być że kontrolka kilka razy mruga po przekręceniu stacyjki ja tak mam zawsze, później gaśnie i jest cacy. A jak chcesz zmieniać to wszystko aby nie TOPRAN- hans prais to jedno badziewo jak nie wiem omijaj te części z daleka.

 

Poczytałem troche i chyba wiem gdzie jest pies pogrzebany - w sklepie nie byłem pewny koloru czujnika i wypaliłem że mam zielony a po wyjęciu starego na pierścieniu miałem żółtą obrączke :dupablada . Nr. katalogowy też mam więc będziemy wymieniać i dalsza część zmagań po niedzieli .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam to zielony jest tak jakby następcą żółtego.. a kontrolka po przekręceniu zapłonu powinna mrugać a jak zapalisz auto to ma zgasnąć. robiłeś tak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co pamiętam to zielony jest tak jakby następcą żółtego.. a kontrolka po przekręceniu zapłonu powinna mrugać a jak zapalisz auto to ma zgasnąć. robiłeś tak??

 

I owszem tyle że gdy silnik pracował kontrolka migała cały czas + wywaliło mi błąd G62 na Vag'u. Najwidoczniej kupiłem czujnik nie ten który trzeba .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam taki problem.. odstawiłem auto do mechanika. Wymienił mi nagrzewnicę i termostat. Co za tym idzie także płyn chłodzący. Jednakże po wymianie temperatura silnika jest mniej więcej 98 -100 stopni. jak postoi spadnie na jakieś 95. a jak na odcinku tak 50km lecę cały czas 150-160km/h to temperatura wskoczy nawet do 110. wymieniłem czujnik temperatury ale jest to samo. co może być przyczyną? termostat jakiś lipny? mimo że nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I owszem tyle że gdy silnik pracował kontrolka migała cały czas + wywaliło mi błąd G62 na Vag'u. Najwidoczniej kupiłem czujnik nie ten który trzeba .

a no o tym nie wspomniałeś..

termostat jakiś lipny? mimo że nowy?

jedź do niego i niech Ci zmieni na wahlera.. ja ostatnio zmieniłem i mogę powiedzieć że trafił mi się dobry ale chłopaki żalą się że po 3 razy zmieniają termostat zanim trafi się właściwy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

jedź do niego i niech Ci zmieni na wahlera.. ja ostatnio zmieniłem i mogę powiedzieć że trafił mi się dobry ale chłopaki żalą się że po 3 razy zmieniają termostat zanim trafi się właściwy..

 

a te wahlera też się trafiają lipne? czy z nimi nie ma takich sytuacji? żebym przed mechanikiem nie wyszedł na idiotę że będzie tak samo. bo on twierdzi że niby tak jest dobrze że termostaty tak mają że jedne otwierają się w innym zakresie a inne w innym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a te wahlera też się trafiają lipne? czy z nimi nie ma takich sytuacji?

podobno też się lipne trafiają. tak jak pisałem wyżej, mi się udało.

bo on twierdzi że niby tak jest dobrze że termostaty tak mają że jedne otwierają się w innym zakresie a inne w innym.

to niech wyjmie termostat i pokaże co na nim pisze. powinno pisać 87 stopni. jeśli pisze więcej niż 87 to zły termostat zamontował. jeśli pisze 87 to jest niesprawny.. auto z wpełni sprawnym termostatem powinno trzymać temperaturę około 90 stopni. w korku może wzrastać ale wiatraki a później pęd powietrza zniżają do około 90.

a i jeszcze jedno.. przed wymianą termostatu co się działo?? dobrze odpowietrzony układ?? w aucie gorąco?? nie wiesz ile płynu mu weszło do układu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje relacje z moich zmagań - zamieniłem czujnik w sklepie na odpowiedni (Febi Bilstein) . Wykręciłem stary,zamontowałem nowy,uzupełniłem płyn i grzejemy. Na postoju po ok.20 minutach wskazówka na blacie powędrowała na 90 stopni, 5 minut później Vag pokazał mi to co chciałem - temperatura płynu chłodzącego - 90 stopni :)

Niniejszym dziękuje Koledzy za porady ! :zdrowko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomóżcie zamontowałem termostat nowy wymieniłem całą pompę wody czujnik w chłodnicy też wymieniłem w tym roku i jak jadę to temp. wskakuje mi na 110stopni i nawet podczas jazdy nic mi nie chłodzi jej powietrzem co to może być?

Pod korkiem wlewu oleju nie robi mi się maź ani nie widać w zbiorniczku wyrównawczym ślady oleju i nie widać żeby kopcił mi ciągle na biało.

Przed zamontowaniem termostatu kolega mi twierdził że uszkodzoną mam uszczelkę pod głowicą bo nie miałem ogrzewania w kabinie I dodam jeszcze że wymieniłem kawałek pękniętego przewodu przez który ubywało mi płyn.

Może ktoś mi powie czy mam wymienić czujnik przy wentylatorze czy może trefny termostat mam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gotuje się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co może źle kręcić? jest różnica na pasku? jak jest wielorowkowy nie wiem czy dobrze napisałem to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki termostat założyłeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I w tym momencie zaczynają się schody bo nie zwróciłem uwagi wiem tylko ze kartonik niebiesko żółty był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co może źle kręcić?

Pasek da się założyć (patrząc z góry) że jest na albo pod kołem pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem na to uwagi myślę że chyba dobrze był założony bo kolega jak podjechał i zaglądał to i chyba by dostrzegł to no nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość volverine91

Witam.

Jestem nowy na forum i mam taki problem z moim paskiem b3 1.9 td AAZ:

wentylator chłodnicy gdy się załączy to chodzi cały czas bez przerwy. gdy odłącze wtyczkę od tego czujnika termicznego umieszczonego w chłodnicy to nadal chodzi a chyba powinien się wyłączyć. co może być przyczyną? czy gdzieś jest zwarcie czy jeszcze jakiś czujnik odpowiada za wentylatory?

I przy okazji Wesołych Świąt .

 

---------- Dodano o 16:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:21 ----------

 

a i jeszcze dodam że włącza się wentylator przy 70 stopniach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wracając do mojego tematu to wentylator dziś mi się załączył jak zakończyłem podróż i zgasiłem silnik ale temperatura była w ten czas 110stopni nie nie wiem co moze byc/...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprędzej oszukujący czujnik albi luty w liczniku. No chyba ze dalej gotuje płyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności