waśka Zgłoś #1221 Napisano 15 Grudnia 2012 Nie wiem ale chyba tak ma być że kontrolka kilka razy mruga po przekręceniu stacyjki ja tak mam zawsze, później gaśnie i jest cacy. A jak chcesz zmieniać to wszystko aby nie TOPRAN- hans prais to jedno badziewo jak nie wiem omijaj te części z daleka. Poczytałem troche i chyba wiem gdzie jest pies pogrzebany - w sklepie nie byłem pewny koloru czujnika i wypaliłem że mam zielony a po wyjęciu starego na pierścieniu miałem żółtą obrączke :dupablada . Nr. katalogowy też mam więc będziemy wymieniać i dalsza część zmagań po niedzieli . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #1222 Napisano 15 Grudnia 2012 z tego co pamiętam to zielony jest tak jakby następcą żółtego.. a kontrolka po przekręceniu zapłonu powinna mrugać a jak zapalisz auto to ma zgasnąć. robiłeś tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waśka Zgłoś #1223 Napisano 16 Grudnia 2012 z tego co pamiętam to zielony jest tak jakby następcą żółtego.. a kontrolka po przekręceniu zapłonu powinna mrugać a jak zapalisz auto to ma zgasnąć. robiłeś tak?? I owszem tyle że gdy silnik pracował kontrolka migała cały czas + wywaliło mi błąd G62 na Vag'u. Najwidoczniej kupiłem czujnik nie ten który trzeba . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek938 Zgłoś #1224 Napisano 16 Grudnia 2012 Posiadam taki problem.. odstawiłem auto do mechanika. Wymienił mi nagrzewnicę i termostat. Co za tym idzie także płyn chłodzący. Jednakże po wymianie temperatura silnika jest mniej więcej 98 -100 stopni. jak postoi spadnie na jakieś 95. a jak na odcinku tak 50km lecę cały czas 150-160km/h to temperatura wskoczy nawet do 110. wymieniłem czujnik temperatury ale jest to samo. co może być przyczyną? termostat jakiś lipny? mimo że nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #1225 Napisano 16 Grudnia 2012 I owszem tyle że gdy silnik pracował kontrolka migała cały czas + wywaliło mi błąd G62 na Vag'u. Najwidoczniej kupiłem czujnik nie ten który trzeba . a no o tym nie wspomniałeś.. termostat jakiś lipny? mimo że nowy? jedź do niego i niech Ci zmieni na wahlera.. ja ostatnio zmieniłem i mogę powiedzieć że trafił mi się dobry ale chłopaki żalą się że po 3 razy zmieniają termostat zanim trafi się właściwy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek938 Zgłoś #1226 Napisano 16 Grudnia 2012 jedź do niego i niech Ci zmieni na wahlera.. ja ostatnio zmieniłem i mogę powiedzieć że trafił mi się dobry ale chłopaki żalą się że po 3 razy zmieniają termostat zanim trafi się właściwy.. a te wahlera też się trafiają lipne? czy z nimi nie ma takich sytuacji? żebym przed mechanikiem nie wyszedł na idiotę że będzie tak samo. bo on twierdzi że niby tak jest dobrze że termostaty tak mają że jedne otwierają się w innym zakresie a inne w innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #1227 Napisano 16 Grudnia 2012 a te wahlera też się trafiają lipne? czy z nimi nie ma takich sytuacji? podobno też się lipne trafiają. tak jak pisałem wyżej, mi się udało. bo on twierdzi że niby tak jest dobrze że termostaty tak mają że jedne otwierają się w innym zakresie a inne w innym. to niech wyjmie termostat i pokaże co na nim pisze. powinno pisać 87 stopni. jeśli pisze więcej niż 87 to zły termostat zamontował. jeśli pisze 87 to jest niesprawny.. auto z wpełni sprawnym termostatem powinno trzymać temperaturę około 90 stopni. w korku może wzrastać ale wiatraki a później pęd powietrza zniżają do około 90. a i jeszcze jedno.. przed wymianą termostatu co się działo?? dobrze odpowietrzony układ?? w aucie gorąco?? nie wiesz ile płynu mu weszło do układu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waśka Zgłoś #1228 Napisano 17 Grudnia 2012 Zdaje relacje z moich zmagań - zamieniłem czujnik w sklepie na odpowiedni (Febi Bilstein) . Wykręciłem stary,zamontowałem nowy,uzupełniłem płyn i grzejemy. Na postoju po ok.20 minutach wskazówka na blacie powędrowała na 90 stopni, 5 minut później Vag pokazał mi to co chciałem - temperatura płynu chłodzącego - 90 stopni Niniejszym dziękuje Koledzy za porady ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1229 Napisano 24 Grudnia 2012 Koledzy pomóżcie zamontowałem termostat nowy wymieniłem całą pompę wody czujnik w chłodnicy też wymieniłem w tym roku i jak jadę to temp. wskakuje mi na 110stopni i nawet podczas jazdy nic mi nie chłodzi jej powietrzem co to może być? Pod korkiem wlewu oleju nie robi mi się maź ani nie widać w zbiorniczku wyrównawczym ślady oleju i nie widać żeby kopcił mi ciągle na biało. Przed zamontowaniem termostatu kolega mi twierdził że uszkodzoną mam uszczelkę pod głowicą bo nie miałem ogrzewania w kabinie I dodam jeszcze że wymieniłem kawałek pękniętego przewodu przez który ubywało mi płyn. Może ktoś mi powie czy mam wymienić czujnik przy wentylatorze czy może trefny termostat mam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #1230 Napisano 24 Grudnia 2012 Czy jak pokazuje te 110 C płyn się gotuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1231 Napisano 24 Grudnia 2012 Gotuje się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #1232 Napisano 24 Grudnia 2012 Dobrze założyłeś pasek pompa kręci w prawidłową stronę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1233 Napisano 24 Grudnia 2012 A co może źle kręcić? jest różnica na pasku? jak jest wielorowkowy nie wiem czy dobrze napisałem to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #1234 Napisano 24 Grudnia 2012 jaki termostat założyłeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1235 Napisano 24 Grudnia 2012 I w tym momencie zaczynają się schody bo nie zwróciłem uwagi wiem tylko ze kartonik niebiesko żółty był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #1236 Napisano 24 Grudnia 2012 A co może źle kręcić? Pasek da się założyć (patrząc z góry) że jest na albo pod kołem pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1237 Napisano 24 Grudnia 2012 Nie zwróciłem na to uwagi myślę że chyba dobrze był założony bo kolega jak podjechał i zaglądał to i chyba by dostrzegł to no nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volverine91 Zgłoś #1238 Napisano 25 Grudnia 2012 Witam. Jestem nowy na forum i mam taki problem z moim paskiem b3 1.9 td AAZ: wentylator chłodnicy gdy się załączy to chodzi cały czas bez przerwy. gdy odłącze wtyczkę od tego czujnika termicznego umieszczonego w chłodnicy to nadal chodzi a chyba powinien się wyłączyć. co może być przyczyną? czy gdzieś jest zwarcie czy jeszcze jakiś czujnik odpowiada za wentylatory? I przy okazji Wesołych Świąt . ---------- Dodano o 16:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:21 ---------- a i jeszcze dodam że włącza się wentylator przy 70 stopniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b3maryś Zgłoś #1239 Napisano 25 Grudnia 2012 Panowie wracając do mojego tematu to wentylator dziś mi się załączył jak zakończyłem podróż i zgasiłem silnik ale temperatura była w ten czas 110stopni nie nie wiem co moze byc/... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #1240 Napisano 26 Grudnia 2012 Najprędzej oszukujący czujnik albi luty w liczniku. No chyba ze dalej gotuje płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach