Jaszczur Zgłoś #1 Napisano 8 Września 2008 Szukałem szukałem na forum ale niestety nic nie znalazłem . Otóż koledzy po wymianie łącznika elastycznego bo problem był tego typu że tylko pomiędzy 1700 a 2000 obrotów coś wprowadzało w wibracje moje auto a było coraz gorzej bo nawet drgał fotel poza tymi obrotami było ok.Wymieniłem łącznik elastyczny i po problemie i tak jest nadal ale cieszyłem się cisza 2 tyg. Od wczoraj na biegu jałowym coś mi ( rzęzi, drży) nie potrafię dokładnie określić tego dźwięku a dźwięk ten wydobywa się tak jakby spod maski a dokładnie mówiąc w wylotów powietrza tzn chodzi mi o te wyloty którymi powietrze dmucha na szybę. Jak tylko dotknę pedał gazu dźwięk ten ustępuje podczas jazdy tez go nie ma ale gdy tylko silnik zaczyna pracować na jałowym znów ten dźwięk sie pojawia. Chyba mnie trafi z tym miał ktoś kiedyś taki przypadek lub ma jakiś pomysł gdzie tego ustrojstwa szukać!! Będę wdzięczny na podpowiedzi bo doprowadza mnie to do szału. Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 9 Września 2008 A sprawdzales poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow Moze juz sa zuzyte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #3 Napisano 9 Września 2008 Poduszki są ok były sprawdzane!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Walker Zgłoś #4 Napisano 15 Września 2008 Mój silnik też rzęzi na wolnych obrotach. Dziś idzie na zmianę rozrządu. Jednak mechanik ustalił że nie typowy hałas pochodzi od jakiegoś napinacza alternatora lub rolki rzekom ta część to ok 300 zł kosztuje. Jednak ja się na tym nie znam więc należy traktować to z dystansem. Po wymianie rozrządu i tej części mogę dać znać jak ktoś będzie zainteresowany. Jednak nie typowe dźwięki w silniku mogą powodować dziesiątki innych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek_kg Zgłoś #5 Napisano 15 Września 2008 ja w moim mialem ten sam problem po wymianie tlumika drgan na wydechu wszystko jest ok zkolei innym razem porozkrecaly mi sie oslony pod silnikiem i na wolnych obrotach drgaly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #6 Napisano 15 Września 2008 Sprawdź koło pasowe alternatora czy nie stoi - drgania wtedy są z wibrującego paska przenoszone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaszczur Zgłoś #7 Napisano 16 Września 2008 Potne sie panowie znalazłem rzecz która mi drgała i przenosiła drgania na deske ściągnąłem podszybie itd patrze a tam jest taka klamerka która przytrzymuje takie przewody stalowe nie wiem do czego one są. Ta klamerka jest przyczepiona do grodzi do tej ścianki poluzowała sie i telepała na wolnych obrotach. a ja chciałem pół auta rozbierać. Masakra załamać się można takie małe gówno i tyle nerwów zepsuje!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iti1 Zgłoś #8 Napisano 5 Października 2008 Sprawdź koło pasowe alternatora czy nie stoi - drgania wtedy są z wibrującego paska przenoszone. witam derlysy Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boryss1 Zgłoś #9 Napisano 22 Lipca 2011 Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal? Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2011 Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal? Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera to ma być sztywne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #11 Napisano 22 Lipca 2011 Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal? Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera Koło pasowe (sprzęgiełko, wolne koło) ma być sztywno na osi osadzone, ale kręcąc w jedną stronę ma "napędzać" alternator, kręcąc w drugą, oś powinna stać w miejscu. Najłatwiej, to spróbuj przekręcić do tyłu oś alternatora pchając blaszane łopatki (tylko delikatnie, żeby nie powyginać), albo odpal auto i patrz czy pasek nie skacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach