Skocz do zawartości
Jaszczur

Coś drży na biegu jałowym. Pomóżcie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem szukałem na forum ale niestety nic nie znalazłem . Otóż koledzy po wymianie łącznika elastycznego bo problem był tego typu że tylko pomiędzy 1700 a 2000 obrotów coś wprowadzało w wibracje moje auto a było coraz gorzej bo nawet drgał fotel poza tymi obrotami było ok.Wymieniłem łącznik elastyczny i po problemie i tak jest nadal ale cieszyłem się cisza 2 tyg. Od wczoraj na biegu jałowym coś mi ( rzęzi, drży) nie potrafię dokładnie określić tego dźwięku a dźwięk ten wydobywa się tak jakby spod maski a dokładnie mówiąc w wylotów powietrza tzn chodzi mi o te wyloty którymi powietrze dmucha na szybę. Jak tylko dotknę pedał gazu dźwięk ten ustępuje podczas jazdy tez go nie ma ale gdy tylko silnik zaczyna pracować na jałowym znów ten dźwięk sie pojawia. Chyba mnie trafi z tym miał ktoś kiedyś taki przypadek lub ma jakiś pomysł gdzie tego ustrojstwa szukać!! Będę wdzięczny na podpowiedzi bo doprowadza mnie to do szału. Pozdrawiam!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

A sprawdzales poduszki pod silnikiem i skrzynia biegow :?: Moze juz sa zuzyte :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poduszki są ok były sprawdzane!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój silnik też rzęzi na wolnych obrotach. Dziś idzie na zmianę rozrządu. Jednak mechanik ustalił że nie typowy hałas pochodzi od jakiegoś napinacza alternatora lub rolki rzekom ta część to ok 300 zł kosztuje. Jednak ja się na tym nie znam więc należy traktować to z dystansem. Po wymianie rozrządu i tej części mogę dać znać jak ktoś będzie zainteresowany. Jednak nie typowe dźwięki w silniku mogą powodować dziesiątki innych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w moim mialem ten sam problem po wymianie tlumika drgan na wydechu wszystko jest ok zkolei innym razem porozkrecaly mi sie oslony pod silnikiem i na wolnych obrotach drgaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź koło pasowe alternatora czy nie stoi - drgania wtedy są z wibrującego paska przenoszone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potne sie panowie znalazłem rzecz która mi drgała i przenosiła drgania na deske ściągnąłem podszybie itd patrze a tam jest taka klamerka która przytrzymuje takie przewody stalowe nie wiem do czego one są. Ta klamerka jest przyczepiona do grodzi do tej ścianki poluzowała sie i telepała na wolnych obrotach. a ja chciałem pół auta rozbierać. Masakra załamać się można takie małe gówno i tyle nerwów zepsuje!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość iti1
Sprawdź koło pasowe alternatora czy nie stoi - drgania wtedy są z wibrującego paska przenoszone.

 

 

witam derlysy

 

Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal?>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal?

 

Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal?

 

Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera :)

to ma być sztywne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzić koło pasowe alternatora czy jest ok, tzn ma mieć luzy????czy ma siedzieć niruchomo na wal?

 

Czy moze ktos odpowiedziec na te pytanie ???? Drzy mi autko jak cholera

 

Koło pasowe (sprzęgiełko, wolne koło) ma być sztywno na osi osadzone, ale kręcąc w jedną stronę ma "napędzać" alternator, kręcąc w drugą, oś powinna stać w miejscu. Najłatwiej, to spróbuj przekręcić do tyłu oś alternatora pchając blaszane łopatki (tylko delikatnie, żeby nie powyginać), albo odpal auto i patrz czy pasek nie skacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności