filip141 Zgłoś #1 Napisano 7 Września 2008 Witam posiadam passata b5 z silnikiem VR5 150 kucykow i mysle nad zalozeniem turbo. I teraz moje pytanie mniej wiecej jaki koszt moze byc za zalozenie turbo do tego silnika i ile moze dodac mocy. wiadomo ze z turbo musi byc zmieniony zapewne uklad wydechowy i dolotowy i inne wiec jakie osiagi mozna sie spodziewac po takiej modernizacji i jakie koszty. Z góry dziekuje za odpowiedzi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2008 Za dobre turbo... 12tys zl to minimum. Taniej bylo by zmienic auto. Zrob chipa to da ci z 12 koni bo te silniki sa bardzo podatne na modyfikacje. Popytaj na forum www.golfv5.co.uk Wpisz sobie vr5 turbo w youtuba tam masz troche filmikow. Z tego co widze to wykrecaja po 225-230 koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #3 Napisano 11 Września 2008 zmien silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #4 Napisano 11 Września 2008 czemu zmieniac silnik wlansie wydawalo mi sie ze jezeli z 1,8 T robia 300km to z 2.3 mozna by bylo latwiej podkrecic... chyba ze cos z tymi silnikami jest nie tak.. nie wiem doradzcie.. bo chcialbym dojsc do 200konikow jak narazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 11 Września 2008 No to kup zestaw za 12-15 tys pln i zakładaj. Będziesz miał więcej niż 1.8 T tylko za jaką kwotę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2008 Marcin, za 12 tyskow to moze sobie 200km dmuchnie. rewelacja... w 1.8T za 12 tyskow dmuchasz pod 300km. Koniec tamatu ze lepiej 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2008 a czemu tak wychodzi nie znam sie wiec dlatego pytam jak to jest? czesci do 1.8 T sa tansze czy ten silnik nie jest podatny na tuning? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2008 Filip, powiedź ojcu że lepiej sprzedać VR'a i kupić 1.8T który ma już turbinę i tylko dochodzą modyfikacje powiedźmy elektroniczne na początek i jest 190 KM VR to silnik wolnossący i jest bez turbo. Poczytaj tematy o tuningu, proponuje na początek a w szczególności o VR6, to podobne silniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 12 Września 2008 no to ja bym wolal uturbiac VRa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2008 Miało być V6, dopiero zobaczyłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #11 Napisano 15 Września 2008 Filip, powiedź ojcu że lepiej sprzedać VR'a i kupić 1.8T który ma już turbinę i tylko dochodzą modyfikacje powiedźmy elektroniczne na początek i jest 190 KM VR to silnik wolnossący i jest bez turbo. Poczytaj tematy o tuningu, proponuje na początek a w szczególności o VR6, to podobne silniki. Z seri 150KM na 190KM po chipie?? hmm ciekawe podejscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 15 Września 2008 a co Cie kolego zadziwilo w podejsciu Kuczlawa? i na bank Kuczlaw mial na mysli rejony mocy a nie dokladnosc co do konia mechanicznego mierzonego przy tmp otoczenia 7 stopni, przy cisnieniu atmosferycznym 1000hPa, zaraz po deszczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #13 Napisano 15 Września 2008 No dobra, 187 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pro rider Zgłoś #14 Napisano 15 Września 2008 (edytowane) W moim przypadku po wizycie w ABT po samym chipe moc wynosiła 180KM reszta to kolektor dolotowy ABT i downpipe i obecnie 196KM. Wiec nie jest to tak proste uzyskac 190KM jak wiekszosci sie wydaje, no chyba ze to 190KM to moc przekazana słownie a nie po badaniu na hamowni:-) Edytowane 15 Września 2008 przez pro rider Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #15 Napisano 15 Września 2008 bo ABT moze sie od naszych tunerów uczyc robic remapy:p a ja mialem tylko wydech i inlet i mialem 200+ , skoro sie juz przechwalamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat2.8v6 Zgłoś #16 Napisano 15 Września 2008 Witam posiadam passata b5 z silnikiem VR5 150 kucykow i mysle nad zalozeniem turbo. I teraz moje pytanie mniej wiecej jaki koszt moze byc za zalozenie turbo do tego silnika i ile moze dodac mocy. wiadomo ze z turbo musi byc zmieniony zapewne uklad wydechowy i dolotowy i inne wiec jakie osiagi mozna sie spodziewac po takiej modernizacji i jakie koszty. Z góry dziekuje za odpowiedzi:) witaj kolego ja mam 2.8 v6 i równie poważnie myślałem jak ty nad uturbieniem swojego passka:p lecz szczęka mi opadła jak zobaczyłem wykaz z hamowni....w serii powinno byc 193kucyki a po zhamowaniu wyszło 180 jaki wniosek... a wiec taki szkoda kasy wkładac w nasze v5 v6 czy podobne silniki dodam tylko że dolot i wydech miałem zakładany......poszło pare tysiaków a efekt no niby jest te 10 koni więcej ale za ta kase stanowczo ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! więc najpierw sprawdz czy masz te 150 koni bo myśle że masz sporo mniej.Ja już sie wyleczyłem z dolotu wydechu i innych modów lepiej zaoszczędzic i kupic inne autko albo turbo benzyne albo turbo dizla. Pełęn szacun dla silników turbodoładowanych nie brzmia one tak pięknie jak vrki ale do modów sie idealnie nadaja. I jeszcze jedno nauczyłem sie pokory przed dizlami jak ostatnio dostałem baty od 1.9TDI był to seat ibiza. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach