Skocz do zawartości
filip141

VR5 <--- szukanie mocy :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam passata b5 z silnikiem VR5 150 kucykow i mysle nad zalozeniem turbo. I teraz moje pytanie mniej wiecej jaki koszt moze byc za zalozenie turbo do tego silnika i ile moze dodac mocy. wiadomo ze z turbo musi byc zmieniony zapewne uklad wydechowy i dolotowy i inne wiec jakie osiagi mozna sie spodziewac po takiej modernizacji i jakie koszty. Z góry dziekuje za odpowiedzi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac

Za dobre turbo... 12tys zl to minimum.

Taniej bylo by zmienic auto.

Zrob chipa to da ci z 12 koni bo te silniki sa bardzo podatne na modyfikacje.

Popytaj na forum www.golfv5.co.uk

Wpisz sobie vr5 turbo w youtuba tam masz troche filmikow. Z tego co widze to wykrecaja po 225-230 koni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czemu zmieniac silnik wlansie wydawalo mi sie ze jezeli z 1,8 T robia 300km to z 2.3 mozna by bylo latwiej podkrecic... chyba ze cos z tymi silnikami jest nie tak.. nie wiem doradzcie.. bo chcialbym dojsc do 200konikow jak narazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to kup zestaw za 12-15 tys pln i zakładaj. Będziesz miał więcej niż 1.8 T :D tylko za jaką kwotę....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin, za 12 tyskow to moze sobie 200km dmuchnie. rewelacja...

 

w 1.8T za 12 tyskow dmuchasz pod 300km.

Koniec tamatu ze lepiej 1.8T :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czemu tak wychodzi nie znam sie wiec dlatego pytam jak to jest? czesci do 1.8 T sa tansze czy ten silnik nie jest podatny na tuning?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filip, powiedź ojcu że lepiej sprzedać VR'a i kupić 1.8T który ma już turbinę i tylko dochodzą modyfikacje powiedźmy elektroniczne na początek i jest 190 KM :)

VR to silnik wolnossący i jest bez turbo. Poczytaj tematy o tuningu, proponuje na początek a w szczególności o VR6, to podobne silniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to ja bym wolal uturbiac VRa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miało być V6, dopiero zobaczyłem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Filip, powiedź ojcu że lepiej sprzedać VR'a i kupić 1.8T który ma już turbinę i tylko dochodzą modyfikacje powiedźmy elektroniczne na początek i jest 190 KM :)

VR to silnik wolnossący i jest bez turbo. Poczytaj tematy o tuningu, proponuje na początek a w szczególności o VR6, to podobne silniki.

 

Z seri 150KM na 190KM po chipie?? hmm ciekawe podejscie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co Cie kolego zadziwilo w podejsciu Kuczlawa?

 

i na bank Kuczlaw mial na mysli rejony mocy a nie dokladnosc co do konia mechanicznego mierzonego przy tmp otoczenia 7 stopni, przy cisnieniu atmosferycznym 1000hPa, zaraz po deszczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, 187 KM ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku po wizycie w ABT po samym chipe moc wynosiła 180KM reszta to kolektor dolotowy ABT i downpipe i obecnie 196KM. Wiec nie jest to tak proste uzyskac 190KM jak wiekszosci sie wydaje, no chyba ze to 190KM to moc przekazana słownie a nie po badaniu na hamowni:-)

Edytowane przez pro rider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo ABT moze sie od naszych tunerów uczyc robic remapy:p

 

 

a ja mialem tylko wydech i inlet i mialem 200+ , skoro sie juz przechwalamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam posiadam passata b5 z silnikiem VR5 150 kucykow i mysle nad zalozeniem turbo. I teraz moje pytanie mniej wiecej jaki koszt moze byc za zalozenie turbo do tego silnika i ile moze dodac mocy. wiadomo ze z turbo musi byc zmieniony zapewne uklad wydechowy i dolotowy i inne wiec jakie osiagi mozna sie spodziewac po takiej modernizacji i jakie koszty. Z góry dziekuje za odpowiedzi:)
witaj kolego ja mam 2.8 v6 i równie poważnie myślałem jak ty nad uturbieniem swojego passka:p lecz szczęka mi opadła jak zobaczyłem wykaz z hamowni....w serii powinno byc 193kucyki a po zhamowaniu wyszło 180 jaki wniosek... a wiec taki szkoda kasy wkładac w nasze v5 v6 czy podobne silniki dodam tylko że dolot i wydech miałem zakładany......poszło pare tysiaków a efekt no niby jest te 10 koni więcej :) ale za ta kase stanowczo ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! więc najpierw sprawdz czy masz te 150 koni bo myśle że masz sporo mniej.Ja już sie wyleczyłem z dolotu wydechu i innych modów lepiej zaoszczędzic i kupic inne autko albo turbo benzyne albo turbo dizla. Pełęn szacun dla silników turbodoładowanych nie brzmia one tak pięknie jak vrki ale do modów sie idealnie nadaja. I jeszcze jedno nauczyłem sie pokory przed dizlami jak ostatnio dostałem baty od 1.9TDI był to seat ibiza. :eek: pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności