arturoski Zgłoś #21 Napisano 6 Września 2008 Kombinacje typu sprężyny low plus seria amory to kiszka z piachem. Ja mam eibacha-30 ale amory i sprezyny jako zestaw dobrany fabryczie tak aby ze sobą współgrał. Nie ma takich historii, że nie da się włożyć palca między koło. Normalnie się jeździ. Jeśli jednak masz obawy, że będzie twardo bo Polska itd - kup seryjne sprężyny i amory. Zobacz jak to u mnie wygląda na 17". Ja na pewno nie wróce do serii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #22 Napisano 6 Września 2008 Eibachom zdecydowane nie !!! szkoda kasy. Po założeniu eibacha nie włożyłem nawet palca między błotnik a koło. Jeżeli założysz coś takiego zobaczysz co znaczy wygląd, kontra jazda bez stresu że coś urwiesz. Co do drugiego passata może masz założone wzmocnione sprężyny?. Bież przykład z tych co mieli juz takie zawieszenie i co skłonił ich do zmiany. Chyba że bedziesz patrzył na auto zamiast jeżdzić. To OK.Zawieszenie jeszcze przy sprężynach vogtland + B8 Ja mam takie zawieszenie i to podobno niby najlepsze bo KW Variant 2;) ale jak dla mnie ososbiscie to jest porazka bo nie chce mi sie regulwoac a mam twardo i mam nisko;) Wiec wiem co to znaczy "patrzec na samochod" i teraz chcialbym sobie pojezdzic w koncu , poniewaz znudizlo mi sie "ogladac" auto przez 5 miesiecy;) arturoski , wlasnie takie cos mnie interesuje jak Ty masz.. to byloby idealne.. wiec moze mi ktos zdardzi jak to jest, ze niektorzy montujac eibacha palca nie moge wlozyc a inni tak jak arturoski maja super efekt i palcow nawet kilka sie wepchnie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #23 Napisano 6 Września 2008 (edytowane) No tak to jest jak np ktos kupi na allegro eibacha do 2.8V6 i wkłada go do 1.8T to przod idze mocniej w dół. Sprężyny się zawsze dobiera do konkretnego modelu... Nie zamierzam Cię namawiać na eibacha. Po Polsce wiadomo jeździ się gorzej niż w UK itd. Jeśli jeździłbym w Polsce na stałe miałbym eibacha-30. Jeśli nigdy nie przyjedżałbym do PL autem to jeździłbym na gwincie eibacha... już to gdzieś pisałem na forum chyba Edytowane 6 Września 2008 przez arturoski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2508 Zgłoś #24 Napisano 6 Września 2008 Sprostowanie do moich wypowiedzi na temat sprężyn Eibach, pomyliłem je ze zawieszaniem Apex (sprężyny + amortyzatory) które to miałem u siebie. Dla Apexa zdecydowanie nie. Zwracam honor dla Eibacha, nie miałem ich więc się nie wypowiadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #25 Napisano 7 Września 2008 eibach to najbardziej komfortowa obniżająca sprężyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #26 Napisano 7 Września 2008 eibach to najbardziej komfortowa obniżająca sprężyna Widze ze kiedys jezdziles na Eibachach a teraz masz na zime:) Wiec troche mozesz o nich powiedziec?? Jak tam jest z wysokoscia czy da sie w miare sprawnie przemieszczac z miejsca na miejsce? Nie bojac sie ze miske sie zostawi na koleinie gdzies? Ja wiem co ja mam przy gwincie i sprawne przemieszczac sie zbytrnio nie da.. co chwila trzeba hamowac przed uskokiem itp.. Pewnie to samo masz na letnich sprezynach;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #27 Napisano 7 Września 2008 jezdzilem na eibach,normalna jazda,ale bezpieczniejsza niz na serii,nic negatywnego nie odczułem,a jezdze rowniez po drogach nieutwardzonych,tej zimy bede na -40mm jezdził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #28 Napisano 7 Września 2008 stifii smigam od pol roku na -30mm i B6 i nic nie urwalem, nic nie uderzylem, krawole przyzwoitej wysokosci biore powoli z rozwaga i NIC SIE NIE DZIEJ. Oponki mam 225/45/17", i uwazam, ze taki zestaw jaki mam to OPTIMUM na polskie tragiczne drogi !! Na potwierdzenie moich slow...mam z przodu duzy FMIC i jest caly mimo, ze odleglosc pomiedzy dolna krawedzia zderzaka a dolem FMICa to 15mm. Jest tylko jedno male zastrzezenie. Jak bedziesz mial TAKIE zawiechy poczujesz lepsza trakcje !! a kichowate oponki spowoduja, ze wyjedziesz z zakretu...OPONKI musza dopelnic calosci !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #29 Napisano 7 Września 2008 Okej zuse i Pawel;) Mysle ze jednak przekonaliscie mnie do tych sprezyn:) Ja na gwincie mniej wiecej na polowie wysokosci jaka mozna ustawiac troszke pokiereszowalem oslone silnika;) I po drogach w miare dobrych jak na PL warunki co sie rozpedzilem zaraz bylo trzeba hamowac zeby nie przytrzec micha;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #30 Napisano 7 Września 2008 (edytowane) jezdzilem na eibach,normalna jazda,ale bezpieczniejsza Również jeździłem na eibachu i nie jest normalna, a w przypadku tarki, wyrw, szybkich garbów , dużych kolein bardziej bezpieczna. Nie popadajcie w skrajność. Gdyby tego typu zawieszenia, abstrahując od firmy były bezpieczniejsze i "normalne" w komforcie byłyby w autach wkładane seryjnie przynajmniej na całą Europę. Edytowane 7 Września 2008 przez Doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #31 Napisano 8 Września 2008 W drodze są juz amorki sachsa;) Dzieki Doc za namiary oraz kazdemu za pomoc w wyborze:) Uzupelnieniem do amorkow bedzie Eibach Pro Kit;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #32 Napisano 25 Lutego 2009 Na koniec i po dzień dzisiejszy Sprężyny oryginalne + BILSTEIN B6, kompromis między właściwościami jezdnymi a wyglądem auta. Twardość zawieszenia ok, dobrze trzyma na zakrętach, nie za twarde, no i nie ma problemu z wjazdem na krawężniki, z ciągnięciem chlapaczami po asfalcie przy obciążonym aucie, z uderzaniem misą o jakieś elementy znajdujące się na drodze, a że trochę wyżej to trudno co za coś. po zalozeniu tych amortyzatorów auto sie troche obnizy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #33 Napisano 27 Lutego 2009 po zalozeniu tych amortyzatorów auto sie troche obnizy?? jesli tak to nieznacznie:) Za wysokosc odpowiada sprezyna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Monti Zgłoś #34 Napisano 11 Lipca 2013 Jako że nie mogę założyć nowego tematu więc odświeżę ten... Mam seryjne sportowe zawieszenie które jest dla mnie stanowczo za niskie, czy wystarczy wymienić sprężyny żeby auto stało trochę wyżej czy konieczna jest wymiana też amortyzatorów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #35 Napisano 11 Lipca 2013 Mam seryjne sportowe zawieszenie które jest dla mnie stanowczo za niskie, czy wystarczy wymienić sprężyny żeby auto stało trochę wyżej czy konieczna jest wymiana też amortyzatorów? Jeśli fabryczne to zawieszenie 1BE ~20mm i nie zmieniane amortyzatory, to wystarczy wymienić same sprężyny i auto się podniesie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach