slawekm65 Zgłoś #41 Napisano 7 Października 2008 (edytowane) Wymień wkład stacyjki, ewentualnie "języczek". Patrz #8, #15 Edytowane 7 Października 2008 przez slawekm65 uzupe?nienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herrkacu Zgłoś #42 Napisano 14 Października 2008 A ja po walce z stacyjka powiem tak: okazalo sie ze jak wczesniej mi opornie stacyjka chodzila to tez nie odbijala, dzieki czemu wykonczylem rowniez rozrusznik, co dalej ciekawego: bedąc w jednym z szrotow znalazlem praktycznie nowy rozrusznik, i do tego wklad (wczesniej kupilem sobie sciagacz), za calosc zaplacilem 40f (okolo 160zl) z czego polowa to sam sciagacz. Pierwsza wieksza walka z samochodem i duzy sukces;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #43 Napisano 8 Stycznia 2009 witam jeśli kupować wkład stacyjki z kostką to jakiej firmy tak żeby pasowało oczywiście poza orginałem i czy ktoś zna we wrocławiu dobrego magika od stacyjek albo do wymiany lub regeneracji starej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #44 Napisano 9 Stycznia 2009 Ja tak czytam i czytam... temat rzeka się robi powoli... sam to przerabiałem. Jak by tak liczyć koszty, ok. 20zł kostka, roboty z tym pół dnia, do tego ściągacz, którego prawie nikt z nas nie ma, nerwy itd... pojechałem do elektryka. Kostka nowa, stacyjka naprawiona, że mam jeszcze luzu ok. 1-2mm za rozruchem, pozostał jeden kluczyk, żadnego brudzenia, żadnych nerwów, 3 godziny bez auta i tylko 80zł. Powiedzcie mi czy naprawdę warto zawracać sobie głowę kombinowaniem nad wymianą bębenka? na moje oko, przy dzisiejszej temperaturze-szkoda czasu... to takie moje zdanie, a poza tym temat wymiany kostki, bębenka itp. rzeczy związanych z tym był poruszany bardzo wiele razy na forum tylko szukajka chyba gryzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #45 Napisano 9 Stycznia 2009 kostkę jakiej firmy kupowałeś a co do sęsu robienia samemu to chyba nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #46 Napisano 9 Stycznia 2009 qgoldi, ja mam u siebie febi bilstein, jeżeli pytanie o kostkę było do mnie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiadrian Zgłoś #47 Napisano 9 Stycznia 2009 nie trzeba sciagacza, jak sie ma fajny patent to i w 15 min mozna to zrobic.wystarczy odkrecic drazek na krzyzaku i wysunac go. pozniej do imadelka i fajnie schodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #48 Napisano 9 Stycznia 2009 Panowie, pora kończyć. przeglądając ten wątek od początku można znaleźć wszystkie potrzebne informacje w temacie. Tylko czytać. A tak te same "złote i odkrywcze myśli" przewijają się co trzeci post. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojo65 Zgłoś #49 Napisano 2 Lipca 2009 Ja tez miałem problem ze stacyjką i zrobiłem tak. Może to komuś pomoże. Chciałem wymienić kostke i widziałem że nie zabardzo idzie sie do niej dobrać. Pomyslalem że nawet jak wyciągne po wielkich bólach i sie okaże że nie pomogło, bo to nie kostka, to co dalej? Stacyjke kupię? A może wiązke kabli? A może jeszcze coś? Więc sprawdziłem kable zwierająć na kostce cośtam z czymś (nie pamiętam które) i odpaliłem, więc wiązka ok. Myśle se że kupie kostke ale jak to nie ona to ze 20-30zł (zamiennik) w du..e plus koszt ściągacza pewnie drugie tyle i dalej może nie działać. Nowa stacyjka pewnie za droga, więc poleciałem na szrot i mówie gościowi ze chce stacyjke z tego passka i ok 40zł i wyciąg se pan. No to ja sie do tego dobieram w ten sposób że rozkreciłem kolumne na krzyzaku, wybiłem ją do góry i miałem stacyjke z kostką na tym wałku. Ide do gościa daje 4 dychy i mówie że biore na tym wałku bo nie mam ściągacza ani czasu w tym dłubać i ok do widzenia. I tym sposobem mam oryginalną działającą stacyjke w cenie samej kostki podróby. Morał z tego taki, że i taniej i szybciej i napewno bez ryzyka czy bedzie nam odpalanie działać, oczywiście najlepiej jak wczesniej sprawdzimy ją zanim zapłacimy. Takie moje zdanie... W tym sedno. jeśli wszyscy chodzili by do mechanika z każdą sprawą to te forum nie miało by żadnego sensu.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #50 Napisano 3 Lipca 2009 mam takie pytanie do tych co już z tym się uporali. Jak wymienię wkład stacyjki to co z immobilizerem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #51 Napisano 3 Lipca 2009 Przekładasz "pestkę" ze swojego kluczyka do nowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #52 Napisano 5 Lipca 2009 Wymiana kostki to góra 30 minut. A problem z wieloklinem załatwia się kluczem 27 podłożonym pod wieloklin - pasuje idealnie - i jakimkolwiek ściągaczem, ja mam 2 ramienny 'Made in China' za 20 PLN i radzi sobie idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #53 Napisano 9 Sierpnia 2009 Witam Problem stacyjki powrócił w zimię naprawiałem wkład stacyjki bo nie mogłem swobodnie przekręcić kluczyka pomogło działa zato teraz pojawił sie problem z samym odpalaniem samochód odpali jedzie a w pewnym momęcie potrafi zgasnąć w trakcie jazdy przy próbie ponownego odpalenia trzeba dać mu kilka sekund i zapala ponownie. Ale coraz częściej jest problem z zapaleniem w momencie przekręcania kluczyka nie zapala się nawet na sekundę kontrolka świec żarowych dopiero za którymś razem zapala się kontrolka i można odpalić samochód . Pytanie Który element padł w stacyjce sama kostka czy może element w który wchodzi bolec od wkładki z kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #54 Napisano 10 Sierpnia 2009 Stacyjka (kostka elektryczna) łączy 2 stany - zapłon i start. Najczęstsza usterka to przypalenie styków w pozycji start z powodu dużego prądu jaki wędruje przez stacyjkę podczas rozruchu. Jeśli kostka sprawna to obstawiałbym immobiliser jeśli masz, lub alarm. Jeśli chodzi o immo to często dochodzi do uszkodzenia anteny, alarm łapie zimne luty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #55 Napisano 10 Sierpnia 2009 Byłem dziś na kompie żadnych błędów mechanicznych i elektrycznych więc imobilaizer prawdopodobnie odpada jutro jadę do elektryka wszystko wskazuje na kostkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #56 Napisano 11 Sierpnia 2009 Byłem u elektryka kość pod stacyjką wymieniona trochę lepiej ale dalej problem z odpalaniem dłubania ciąg dalszy w czwartek będzie sprawdzany imobilaizer i cała reszta okablowania stacyjki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #57 Napisano 11 Sierpnia 2009 Daj znać co było przyczyną, większość przypadków, na które trafiłem objawiały się non stop palącą się diodą świec żarowych. Przyczyna wtedy leżała albo w przekaźniku, albo immo albo alarm. Miałem przypadek, w którym gość zapierał się, że żadnego alarmu nie ma, tym bardziej nie fabrycznego, po czym okazało się, że ufajczył się badziewnie założony alarm niefabryczny, cudem odnaleziony na kanale, pod plastikami mniej więcej za popielniczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal0785 Zgłoś #58 Napisano 11 Sierpnia 2009 Najczęstsza usterka to przypalenie styków w pozycji start z powodu dużego prądu jaki wędruje przez stacyjkę podczas rozruchu. Wcale nie przepływa duży prąd w pozycji start, ponieważ jest to prąd sterujący przekaźnikiem (przez ten przekaźnik dopiero przepływa duży prąd). Ale samo przypalenie styków jest możliwe przez minimalne iskrzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #59 Napisano 11 Sierpnia 2009 No elekt. przypuszcza to samo przekaźnik ,imobilaizer mniej stawia na alarm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mhyjek Zgłoś #60 Napisano 11 Sierpnia 2009 Wcale nie przepływa duży prąd w pozycji start, ponieważ jest to prąd sterujący przekaźnikiem (przez ten przekaźnik dopiero przepływa duży prąd). Proszę napisz którym... w B4 (B3pewnie też) stacyjka załącza rozrusznik a chyba nie muszę pisać jaki prąd płynie podczas rozruchu... rozruch nie odbywa się przekaźnikiem ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach