hizo Zgłoś #1 Napisano 2 Września 2008 Kiedy włączę spryskiwacze (z reguły przy pracujących wycieraczkach) zdarza się ze z pod kierownicy wydostaje się smuga dymu jak z palącego się papierosa !!! dzieje się tak tylko jeżeli kierownica jest nieruchomo (na postoju lub naprawdę super prostej i równej drodze)). Nigdy sie tak nie dzieje jeśli kręcę choćby minimalnie kierownicą podczas jazdy. Jeden raz pojawił się dym kiedy na postoju pracowały wycieraczki (silnik zgaszony). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2008 Spod kierownicy Fiata, Ursusa C330 czy skutera wodnego ?? Kula mi się zawiesiła i zgaduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #3 Napisano 2 Września 2008 (edytowane) Wypalają sie styki włacznika wycieraczek,pewnie jest tam dużo brudu,zdejmij kierownicę,rozbierz wyłącznik zespolony-prosta sprawa ,dzieciak da radę. Edytowane 24 Listopada 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #4 Napisano 2 Września 2008 Daliscie se po gaciach i spoko.......problem jest w grubej warstwie przyklejonego do stykow brudu ktore sie pala w polaczeniu ze smarem......jak pisze Hutnik,rozbierz przelacznik zespolony pod fajerą i dobrze wyczysz...pozniej nie zapomnij nasmarowac,ale cienko i nie na stykach..pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #5 Napisano 2 Września 2008 Spod kierownicy Fiata, Ursusa C330 czy skutera wodnego ?? Kula mi się zawiesiła i zgaduje Tak w sumie to jesteśmy na forum Passata B3-B4 a tu włącznik wycieraczek różni się tu chyba tylko kształtem dźwigni. Zgadzam się że trzeba przeczyścić styki - nie muszą być od razu wypalone, mogły się zabrudzić lub zaśniedzieć. Nie pamiętam tylko czy zwalałem do tego kierownicę. Jeżeli będziesz musiał i masz poduchy to pamiętaj żeby przy odłączonej poduszce nie włączać zapłonu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
troll50 Zgłoś #6 Napisano 3 Września 2008 U mnie też były tego typu usterki ale czyszczenie niewiele pomogło, styki były wypalone. Kupiłem używki i było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2008 U mnie też były tego typu usterki ale czyszczenie niewiele pomogło, styki były wypalone. Kupiłem używki i było ok. Konieczne było zdjęcie kiery do wymiany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
troll50 Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2008 Ja ściągłem bo to trwa chwilkę, a wygodnie wtedy można wymienić wyłącznik. Jest to dość prosta operacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2008 Jest to dość prosta operacja. Nie do końca jeśli w kierownicy schowany jest "jasiek":583: Jeszcze jedno pytanie czy da rade to zrobić bez sciągania kiery?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość McKuch Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2008 Bez sciagniecia kierownicy nic sie nie zrobi. Te manetki maja to do siebie ze z czasem sie lekko podpalaja i wtedy moga powstawac zwarcia. Dodatkowo proponuje sprawdzic bezpieczniki od urzadzen ktore sa sterowane spod kierownicy. Kolega mial za duzy bezpiecznik i w momencie kiedy wystapilo zwarcie mocno sie zakopcilo, a silnik tdi prawie zgasl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #11 Napisano 4 Września 2008 Nie do końca jeśli w kierownicy schowany jest "jasiek":583: A co w tym trudnego? Dwie śruby od spodu i "jasiek" odchodzi od kierownicy - trzymają go tylko te śruby. Kabelek do poduszki długi nie jest ale wystarczy żeby ją zdjąć z kierownicy, odwrócić, popatrzyć spokojnie jak jest podłączony i następnie bezproblemowo odłączyć. Ważne - przy odłączonej poduszce nie włączać zapłonu. Następnie większy klucz (coś koło 24-26 chyba) i odkręcamy centralną nakrętkę trzymającą kierownicę. Kierownica jest założona na trzpieniu w kształcie lekkiego stożka więc pomaga stuknięcie ręką od dołu w kierownicę. Jakby jeszcze ktoś miał problemy to niech napisze postaram się wytłumaczyć na zapałkach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #12 Napisano 4 Września 2008 Nie włanczać zapłonu z tego względu, ze pózniej bedzie świeciła kontrolka od poduszki powietrznej, ale to nie problem jak ktoś ma kabel wystarczy tylko auto podłączyc pod kompa i zrestartowac błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #13 Napisano 4 Września 2008 A co w tym trudnego? jak bede miał nową manetke bede testował Z góry dzieki:vw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #14 Napisano 4 Września 2008 jak bede miał nową manetke bede testował Z góry dzieki:vw: Nie musisz mieć nowej manetki!Po prostu rozbierz wyłacznik zespolony i wyczyść styki nadpalone papierem ściernym,no chyba że są tak wypalone że nie ma co czyścić w tedy trudno nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach