Skocz do zawartości

troll50

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O troll50

  • Urodziny 12.09.1954

Informacje osobiste

  • Imię
    Tadeusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 G60 160KM (PG)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Ja ściągłem bo to trwa chwilkę, a wygodnie wtedy można wymienić wyłącznik. Jest to dość prosta operacja.
  2. U mnie też były tego typu usterki ale czyszczenie niewiele pomogło, styki były wypalone. Kupiłem używki i było ok.
  3. Witam. Zrobiłem w swoim pasku tak jak koledzy doradzili, nie znalazłem jednak żadnej korbki ani wejścia pod klucz imbusowy. Jest natomiast "coś" przypominające wkręt z ruchomym tłoczkiem w swojej osi /na zdjęciu oznaczony strzałką/. Może ktoś wie co to za wynalazek? Pozdrawiam.
  4. Witam. W moim B3 G60 jest taka plastikowa rura, która zaczyna się przed wentylatorem /rozszerzona jak lejek/, a kończy przed katem.
  5. Witam. Ja bym nie likwidował napędu syncro, jego zalety są wart nawet niewielkiego w sumie wzrostu zużycia paliwa. Jeśli jednak chcesz go zlikwidować to wystarczy jak sugerują koledzy zdemontować wał lub nawet jego połówkę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności