troll50
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O troll50
- Urodziny 12.09.1954
Informacje osobiste
-
Imię
Tadeusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 G60 160KM (PG)
-
Rok produkcji
1990
-
Ja ściągłem bo to trwa chwilkę, a wygodnie wtedy można wymienić wyłącznik. Jest to dość prosta operacja.
-
U mnie też były tego typu usterki ale czyszczenie niewiele pomogło, styki były wypalone. Kupiłem używki i było ok.
-
Witam. Zrobiłem w swoim pasku tak jak koledzy doradzili, nie znalazłem jednak żadnej korbki ani wejścia pod klucz imbusowy. Jest natomiast "coś" przypominające wkręt z ruchomym tłoczkiem w swojej osi /na zdjęciu oznaczony strzałką/. Może ktoś wie co to za wynalazek? Pozdrawiam.
-
Witam. W moim B3 G60 jest taka plastikowa rura, która zaczyna się przed wentylatorem /rozszerzona jak lejek/, a kończy przed katem.
-
Witam. Ja bym nie likwidował napędu syncro, jego zalety są wart nawet niewielkiego w sumie wzrostu zużycia paliwa. Jeśli jednak chcesz go zlikwidować to wystarczy jak sugerują koledzy zdemontować wał lub nawet jego połówkę.