Skocz do zawartości
pasek007

Zmiana zegarów passat 1.9TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W moim pasku jest okropne zielone podświetlenie:(:(:(:( i mam zamiar to zmienić i mam do was kilka pytań. Szukałem ale nic konkretnego się nie dowiedziałem.

Mam zamiar kupić zegary oczywiście koloru niebiesko czerwonego. Stąd moje pytania:

1 Czy w zegarach jest immobilizer i czy po przełożeniu zegarów auto mi odpali czy trzeba będzie coś jeszcze zrobić??????

2 Jeśli można zmienić cłe zegary bez żadnych kłopotów????

3 Jeśli nie będzie można całych zegarów to czy można samą płytkę z tym podświetleniem podmienić???

4 Chciałem sam zmienić podświetlenie ale tam są diody SMD one są strasznie małe i nie wiem czy podołam, i czy to w ogóle ma sens:(:(:(:(.

5 Na allegro są różne zegary rozumiem że muszę mieć do diesla ale czy musi być ten sam kod (identyczny)?????????.

6 Czy są jakieś inne problemy dotyczące jeszcze tej przeróbki.????????

 

Zegary muszę mieć koniecznie niebieskie bo na te zielone nie mogę już patrzeć:(:(:(:(:(

 

Za wszystkie rady będę wdzięczny. Pozdrawiam:):):):):):):):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. JurekW rozumiem ale ja nie chcę wylutowywać stare diody i dawać tam nowe. Mi chodzi o to czy można kupić zegary od innego paska i je wstawić bez żadnej zbędnej zabawy, brak czau a tak bym zapioł te zegary i był bym happy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. JurekW rozumiem ale ja nie chcę wylutowywać stare diody i dawać tam nowe. Mi chodzi o to czy można kupić zegary od innego paska i je wstawić bez żadnej zbędnej zabawy, brak czau a tak bym zapioł te zegary i był bym happy :D

 

Poczytaj ten wątek

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13777&highlight=zmiana+zegar%F3w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcąc wymienić zegary najpierw VAgiem sprawdź jakie masz (jeśli środkowa liczba w zegarach to 920 - nie ma problemu). Jeśli nie masz VAGa to trzeba wyjąć zegary i odczytać na nich numer - gdzie środkowa liczba będzie albo 919 albo 920. Łopatologicznie - 920 oznaczano zegary, które informacje mają przekazywane po CAN i jeśli wsadzisz zegary 920 a obecnie masz 919 nie będzie ci chodził obrotomierz - można to ominąć poprzez zamontowanie adaptera CAN (ja tak mam w tej chwili zrobione) ale jest to pewne utrudnienie bo u mnie np oszukuje na zużyciu paliwa - wiadomo ze adapter to nie fabryczne urządzenie dla danego modelu.

Dobra tyle o zegarach. Drugi problem - nowe zegary - trzeba odczytać kod immo i dopasować kluczyki. Do tego celu używamy kabla i programu VAGtacho. Przy okazji ustawić licznik (przebieg) na taki sam - w moim aucie są już trzecie zegary (właściwie to czwarte - bo do benzyniaka wsadzałem też diesla) i nie było żadnych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.moman.pl

Ja mam takie tarczki w swoim Pasku. Jak coś to mogę wysłać fotki.

Naprawdę wygląda SUPER.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności