pasek007 Zgłoś #1 Napisano 23 Sierpnia 2008 Witam. W moim pasku jest okropne zielone podświetlenie:(( i mam zamiar to zmienić i mam do was kilka pytań. Szukałem ale nic konkretnego się nie dowiedziałem. Mam zamiar kupić zegary oczywiście koloru niebiesko czerwonego. Stąd moje pytania: 1 Czy w zegarach jest immobilizer i czy po przełożeniu zegarów auto mi odpali czy trzeba będzie coś jeszcze zrobić?????? 2 Jeśli można zmienić cłe zegary bez żadnych kłopotów???? 3 Jeśli nie będzie można całych zegarów to czy można samą płytkę z tym podświetleniem podmienić??? 4 Chciałem sam zmienić podświetlenie ale tam są diody SMD one są strasznie małe i nie wiem czy podołam, i czy to w ogóle ma sens:((. 5 Na allegro są różne zegary rozumiem że muszę mieć do diesla ale czy musi być ten sam kod (identyczny)?????????. 6 Czy są jakieś inne problemy dotyczące jeszcze tej przeróbki.???????? Zegary muszę mieć koniecznie niebieskie bo na te zielone nie mogę już patrzeć(( Za wszystkie rady będę wdzięczny. Pozdrawiam:)))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 23 Sierpnia 2008 pasek007 ; Poczytaj ,poniżej - masz gotowca .Powodzenia. http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek007 Zgłoś #3 Napisano 23 Sierpnia 2008 Witam. JurekW rozumiem ale ja nie chcę wylutowywać stare diody i dawać tam nowe. Mi chodzi o to czy można kupić zegary od innego paska i je wstawić bez żadnej zbędnej zabawy, brak czau a tak bym zapioł te zegary i był bym happy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 23 Sierpnia 2008 Witam. JurekW rozumiem ale ja nie chcę wylutowywać stare diody i dawać tam nowe. Mi chodzi o to czy można kupić zegary od innego paska i je wstawić bez żadnej zbędnej zabawy, brak czau a tak bym zapioł te zegary i był bym happy Poczytaj ten wątek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13777&highlight=zmiana+zegar%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smuggler Zgłoś #5 Napisano 23 Sierpnia 2008 szukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forsius Zgłoś #6 Napisano 25 Sierpnia 2008 chcąc wymienić zegary najpierw VAgiem sprawdź jakie masz (jeśli środkowa liczba w zegarach to 920 - nie ma problemu). Jeśli nie masz VAGa to trzeba wyjąć zegary i odczytać na nich numer - gdzie środkowa liczba będzie albo 919 albo 920. Łopatologicznie - 920 oznaczano zegary, które informacje mają przekazywane po CAN i jeśli wsadzisz zegary 920 a obecnie masz 919 nie będzie ci chodził obrotomierz - można to ominąć poprzez zamontowanie adaptera CAN (ja tak mam w tej chwili zrobione) ale jest to pewne utrudnienie bo u mnie np oszukuje na zużyciu paliwa - wiadomo ze adapter to nie fabryczne urządzenie dla danego modelu. Dobra tyle o zegarach. Drugi problem - nowe zegary - trzeba odczytać kod immo i dopasować kluczyki. Do tego celu używamy kabla i programu VAGtacho. Przy okazji ustawić licznik (przebieg) na taki sam - w moim aucie są już trzecie zegary (właściwie to czwarte - bo do benzyniaka wsadzałem też diesla) i nie było żadnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kari901 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2008 http://www.moman.pl Ja mam takie tarczki w swoim Pasku. Jak coś to mogę wysłać fotki. Naprawdę wygląda SUPER. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach