Skocz do zawartości

kari901

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kari901

  • Urodziny 01.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PL

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. 0318 Czujnik (włącznik) ciśnienia środka chłodzącego klimatyzacji.
  2. Witam. Ja mam u siebie następujące błędy: 0311 Czujnik temperatury dla wskaźnika w desce (G56) 031C Czujnik temperatury powietrza za dmuchawą (V42). Podobno obok złącza diagnostycznego powinien być jakiś czujnik, którego ja nie mam. Może w tym leży problem. Prosił bym o fotki tego czujnika.
  3. Ja zalałem do siebie taki jaki jest zalecany, czyli zielony niemieckiej firmy FEBI, koszt 28zł 1L.
  4. Po jednej lampce na drzwi. Zrobiłem foto po ciemku ale troche słaba jakość bo telefonem i niewiele widać. Jutro spróbuje cyfrówką.
  5. Ja jestem już po montażu oryginalnych lampek w drzwiach od VW Passat B5. Żarówki w nich są W5W i jak dla mnie dają wystarczającą ilość światła. Porobie troche więcej fotek i wrzuce na forum. http://images27.fotosik.pl/311/3d07def61850a0a2.jpg http://images43.fotosik.pl/47/71f581e49e6ddf0d.jpg --- scalone --- Wcześniej miałem 2 diody na drzwi białe 5mm i nie wyglądało to najlepiej. Podchodziło to bardziej pod wiejski tuning. Teraz można powiedzieć że wygląda jak oryginalnie. --- scalone --- Fotki po montażu.
  6. Pod czujnik otwarcia drzwi może być problem. Za małe napięcie mierzyłem czujnikiem i jest 0,02V. Ja podpiołęm się pod lampki z tylu kabiny (12V), ten nad tylnymi drzwiami. Ale nie każda wersja posiada takie lampki. Wtedy trzeba pod lampke z przodu kabiny.
  7. Ja jestem w trakcie montażu takiego oświetlenia. Obecnie mam wsadzone białe diody po 2szt na każde drzwi. Ale zdecydowałem się na zamontowanie oryginalnych lampek od B5. Po zakończeniu zaprezentuje efekt.
  8. Mam zamontowane takie tarcze w swoim Passacie i powiem krótko. Aby je załóżyć nie trzeba zdejmować wskazówek od tercz predkościomierze i obrotomierza. Są zrobione specjalnie szersze otwory ze wchodzą bez zdejmowania. Jedynie od paliwa i temperatury trzeba zdjąć, ale to żaden problem (schodzą lekko przy pomocy widelca) i nic się nie rozkalibruje jeżeli chodzi o temperature i paliwo.
  9. http://www.moman.pl Ja mam takie tarczki w swoim Pasku. Jak coś to mogę wysłać fotki. Naprawdę wygląda SUPER.
  10. Miałem podobny problem w swoim 1,9 TDI 1Z AUTOMAT. Na biegu jałowym cały pasek od alternatora wpadał w wibracje i wydobywał się nieprzyjemny dzwięk w postaci silnego brzęczenia. Wymieniłem napinacz, pręt od napinacza oraz rolkę napinacza. Praktycznie nie było poprawy. Problem tkwił w Rolce od alternatora. Oryginalnie jest bez sprzęgiełka i nie występuje inna jako część zamienna. Jednakże zleciłem zrobienie na zamówienie rolki ze sprzęgiełkiem (200zł) i dodatkowo wymieniłem tulejki w podstawie alternatora 2szt od VW Szarana. Efekt natychmiastowy. Drgania ucichły i cisza jak makiem zasiał. Naprawdę polecam wymianę szczególnie koła alternatora na takie ze sprzęgiełkiem kierunkowym. To naprawdę pomaga. Jak coś to piszcie, postaram się pomóc.
  11. Witam, ja mam "paska" w automacie. Spalanie na trasie z kpl osob w aucie wynosie okolo 5,7l z klimą. W mieście dochodzi do 8l. Sam jeżdżąć wychodzi trasa 5,5l a miasto 7l. Ja swojego licze zawsze trasa 6l, miasto 8l. I spokojnie mieście się w tych normach. W razie pytań służe pomocą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności