Skocz do zawartości
Gość maslog

Automat - ślizga sprzęgło?

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem to samo, koniec konwertera niestety, lock-up Ci się nie załącza.

osobiście regenerowałem w Midparts 700zł plus filtr, uszczelka(~60zł) i 10l baniaczek oleju Ravenol z allegro (~310zł). Robocizny nie powiem bo zrzucałem skrzynie sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,ja mam to samo ale nie do końca tzn. 3 miesiące temu wyskoczył mi błąd silnika na desce pojechałem na VAGa i pokazało 17125 a dodam ,że autko chodzi prawidłowo bez zarzutu nie ślizga nie przeciąga nie zrzuca biegów jednym słowem igła.Nie chciało mi się wierzyć ,że to skrzynia więc pojechałem do Długołeki ASB podobno mistrzowie świata w skrzyniach gość podpioł swój komputer i wyskoczyło to samo zleciłem wymiane oleju chociaż gość nie zalecał bo powiedział ,żę to i tak nic nie da i że szkoda pieniędzy stwierdził ,że lock up powoli się kończy.za generalny remont skrzyni powiedzieli mi 5 koła i nogi mi się ugieły.... dodam ,że było to 3 miesiące temu ,od wizyty i po wymianie oleju zrobiłem już 2500 tyś i dalej nic się nie dzieje...... zaznacze ,że to passat W8 więc mało jeżdże.Panowie co robić??????jezdzić i czekać aż padnie czy remontować?Kolego Aleiz wynika z tego ,że Ty zapłaciłeś za remont 1100zł dodać zrzucenie i założenie skrzyni to niech wyjdzie 2000zł a nie 5000!!! gdzie to robiłeś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie,ja mam to samo ale nie do końca tzn. 3 miesiące temu wyskoczył mi błąd silnika na desce pojechałem na VAGa i pokazało 17125 a dodam ,że autko chodzi prawidłowo bez zarzutu nie ślizga nie przeciąga nie zrzuca biegów jednym słowem igła.Nie chciało mi się wierzyć ,że to skrzynia więc pojechałem do Długołeki ASB podobno mistrzowie świata w skrzyniach gość podpioł swój komputer i wyskoczyło to samo zleciłem wymiane oleju chociaż gość nie zalecał bo powiedział ,żę to i tak nic nie da i że szkoda pieniędzy stwierdził ,że lock up powoli się kończy.za generalny remont skrzyni powiedzieli mi 5 koła i nogi mi się ugieły.... dodam ,że było to 3 miesiące temu ,od wizyty i po wymianie oleju zrobiłem już 2500 tyś i dalej nic się nie dzieje...... zaznacze ,że to passat W8 więc mało jeżdże.Panowie co robić??????jezdzić i czekać aż padnie czy remontować?Kolego Aleiz wynika z tego ,że Ty zapłaciłeś za remont 1100zł dodać zrzucenie i założenie skrzyni to niech wyjdzie 2000zł a nie 5000!!! gdzie to robiłeś???

 

Regeneracje konwertera (sprzęgło hydrokinetyczne) tak jak napisałem robiłem w midparts.pl, akurat punkt regeneracji koło mnie w Nowogrodzie (ja z Zielonej Góry). a demontaż i montaż sam, u siebie.

To 5000 co piszesz, to kompletny remont skrzyni, tarczki, zawory, itp. Większość zakładów tak krzyczy, nie bawią się w diagnozę i wymienianie poszczególnych rzeczy tylko komplet. Taki klimat. Nieważne walnięty kosz jakiegoś biegu, czy tarcza, wołają i robią całość bo tak łatwiej i lepszy zysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To 5000 co piszesz, to kompletny remont skrzyni, tarczki, zawory, itp.

no masz rację ,że całej skrzyni ,ale może tak jest bezpieczniej bo można znowu z 200 koła km zrobić bez stresu nie koniecznie łatwiej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale jeżeli jak mówisz nic się innego nie dzieje to po co? Konwerter jest jakby osobna częścią, jak w manualu, leci ci sprzęgło to nie remontujesz całej skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hhmmm no tak nic innego się nie dzieje.Ja w mechanice biegły nie jestem ale gość powiedział ,zeby wyjąć konwerter to trzeba całą skrzynie rozkręcić a jak już to się zrobi to trzeba jakieś uszczelniacze powymieniać bo starych już się nie założy, tarczki być może są zużyte, wyczyścić wszystko dokładnie zeby syfek jakiś ponownie w obieg się nie dostał itd itp dużo by pisać ,uszczelka olej robocizna i 5000 wychodzi....

A u Ciebie jak?hula wszystko bez zarzutu?i czy ten Twój serwis gdzie robiłeś podjął by się tego dając na to jakąś gwarancję??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hhmmm no tak nic innego się nie dzieje.Ja w mechanice biegły nie jestem ale gość powiedział ,zeby wyjąć konwerter to trzeba całą skrzynie rozkręcić a jak już to się zrobi to trzeba jakieś uszczelniacze powymieniać bo starych już się nie założy, tarczki być może są zużyte, wyczyścić wszystko dokładnie zeby syfek jakiś ponownie w obieg się nie dostał itd itp dużo by pisać ,uszczelka olej robocizna i 5000 wychodzi....

A u Ciebie jak?hula wszystko bez zarzutu?i czy ten Twój serwis gdzie robiłeś podjął by się tego dając na to jakąś gwarancję??

 

Co ten Twoj koleś za farmazony prawi :D

konwerter jest osobnym elementem, siedzi między skrzynią a silnikiem. Nie trzeba skrzyni rozkręcać tylko odkręcić od silnika i wyciągnąć konwerter. Zrzucasz od dołu zawieszenie, odkręcasz i zrzucasz skrzynie i wyciągasz konwerter. Wysyłasz albo wieziesz do Nowogrodu i w 4 godziny Ci go robią. W nowogrodzie nie robią skrzyń tylko konwertery, musiałbyś zadzwonić i się zapytać czy wyciągnęli by sami. U mnie po regeneracji konwertera kompletnie inna skrzynia i wszystko śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy uszkodzenie konwertera odrazu sygnalizowane jest błędami w vagu? Mam pierwszy raz automat i chciałbym wszystko posprawdzac żeby później nie było biedy. A drugie pytanie odnosi się do działania kickdown, czy można go jakoś ustawić żeby reagował mniej dynamicznie? Mam raczej lekka nogę i wrażliwe ucho i trochę drażni mnie wchodzenie na czerwone pole przy wyprzedzaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenie nie zamykania sie lock-upu powinno być zarejestrowane w vagu, jednak można je skasować i ponownie wyskoczy dopiero po kilkunastu-dziesięciu kilometrach. Także jak sprzedający kumaty może próbować przed sprzedażą skasować. Jednak objaw jest dość wyraźnie odczuwalny (ślizganie sprzęgła). co do kickdownu to działa jak działa nic z tym nie zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności