darek_tz Zgłoś #41 Napisano 23 Września 2010 też bym się chciał spytać I nagle Wilk zniknął A teraz na poważnie - jak sądzicie - czy lepiej montować te daszki czy może bez daszków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #42 Napisano 24 Września 2010 skoro byly bez sensu to poszly do smieci daszek poprawia widzocznosc. Jesli nie pasa na nie swiatlo sloneczne to mozesz wywalic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #43 Napisano 25 Września 2010 (edytowane) No i ostatecznie będzie bez daszków: Jest daszek od deski rozdzielczej i to wystarczy. Z daszkami było trochę topornie. W wolnej chwili zamieszczę jakiś manualik. Edytowane 25 Września 2010 przez darek_tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 26 Września 2010 zamieść film jak to chodzi, bo ciekaw jestem czy się zegary kolorem nie gryzą... ok, już widzę, że kupiłeś zielone czy Twoje zegarki też się da na czerwono przełączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #45 Napisano 26 Września 2010 czy Twoje zegarki też się da na czerwono przełączyć? Nie. Możliwe kolory to biały lub zielony. W tej samej serii jest jeszcze kombinacja niebieski/biały. Trochę to jest ciekawe ze nie da sie na czerwono bo przy procedurze startowej jest czerwony, ale najwyraźniej jest zarezerwowany na warning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #46 Napisano 27 Września 2010 sprawdź 3x ja mam przecież te same zegary i opcja jest taka, żeby były albo białe (tak jak u Ciebie zielone), albo całe czerwone (takie jak warning). Warning to przede wszystkim wściekły dźwięk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #47 Napisano 28 Września 2010 (edytowane) Piotrze (the wolf), co tym razem powiesz? Ty się nie przejmuj Wolfem, bo on przecież wyrocznią nie jest Po za tym, kto jak kto, ale Wolfik nie powinien się wypowiadać w kwestii montażu zegarów a w szczególności po tym jak widziałem montaż jego boosta w niebieski parchu :D:D:D:D:D Generalnie Pomysł Fajny coś jak w Afdii Każdy pcha tam gdzie mu dobrze jest :D:D Edytowane 28 Września 2010 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #48 Napisano 2 Października 2010 Po za tym, kto jak kto, ale Wolfik nie powinien się wypowiadać w kwestii montażu zegarów a w szczególności po tym jak widziałem montaż jego boosta w niebieski parchu :D:D:D:D:D :hehe:hehe:hehe oj tam, oj tam to byla wersja jednodniowa beta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #49 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) Jak obiecałem tak czynię, zwłaszcza że docierają do mnie sygnały że jest zainteresowanie takim sposobem montażu wskaźników. Montowane wskaźniki to Auto Gauge, seria Stepper Motor z Peak. Zależało mi na tym, aby zrobić mocowanie, które pozwoli umieścić wskaźniki bez robienia dziur w tapicerce lub niszczenia jej w jakikolwiek inny sposób. Poniżej zamieszczam fotki wykonanych przeze mnie stelaży. Jak widać, stelaże składają się z dwóch blaszek zagiętych pod kątem około 90 stopni. Blaszka pozioma jest przykręcona śrubkami, którymi skręcony jest wskaźnik a blaszka pionowa trzyma się dzięki temu, że jest dociskana do obudowy przez blaszkę poziomą Blaszki zagięte w ten sposób można wcisnąć między obudowę oryginalnych zegarów a tapicerkę. Blaszkę poziomą wciskamy z boku a pionową pod spód w miejsca zaznaczone na poniższej fotce: Obudowa oryginalnych zegarów jest mocno dociśnięta do tapicerki, przez co blaszki wchodzą bardzo ciasno i zapewniają stabilne trzymanie naszych wskaźników. Przed przystąpieniem do montażu należy pamiętać o zdjęciu na długości około 15 cm czarnych koszulek z kabli, tak jak to widać na fotce poniżej. Ułatwi nam to wciskanie kabli pod obudowę zegarów. Mając już odpowiednio przygotowane kabelki i stelaż przystępujemy do montażu. Na początku prowadzimy kabelki tak jak to widać na fotkach poniżej: Dla ułatwienia robimy niewielką szczelinę pomiędzy zegarami a tapicerką wkładając np. złożone w skobel grubsze druciki (na fotkach żółty i niebieski). Kolejnym takim skoblem wciskamy po kolei i jak najgłębiej każdy kabelek od zegarów. Nie robimy tego płaskim śrubokrętem bo zniszczymy izolację kabelków. Kabelki muszą być włożone na tyle głęboko żeby nie przecięła ich włożona na koniec blaszka stelaża. Jeśli już mamy kabelki pod konsolą to dalej sprawa jest prosta i nie trzeba mieć na to jakiś oryginalnych pomysłów, więc dalej nie opisuję, a tak wyglądają zamontowane wskaźniki. Więcej fotek wrzucę innym razem. Wg mnie wygląda to całkiem całkiem. Jednemu osobnikowi na spocie (nie powiem któremu) tak się spodobało że chciał zawinąć auto ale narobił tylko zamieszania po tym jak zadziałał alarm i zawyła syrena:): Edytowane 18 Października 2010 przez darek_tz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #50 Napisano 19 Października 2010 dnemu osobnikowi na spocie (nie powiem któremu) tak się spodobało że chciał zawinąć auto ale narobił tylko zamieszania po tym jak zadziałał alarm i zawyła syrena znam goscia, bardzo symapatyczny i fajny facet do tego niezly przystojaniak a zegary wygldaja naprawde fanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #51 Napisano 14 Grudnia 2010 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #52 Napisano 14 Grudnia 2010 Trochę chyba przesłania zegary? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #53 Napisano 14 Grudnia 2010 nie jest spox jak ogarnę jeszcze licznik to zrobię foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #54 Napisano 22 Grudnia 2010 nie jest spox jak ogarnę jeszcze licznik to zrobię foto czekamy czekamy:D, bo ja se odpuściłem zegary za kierownicą i będą w końcu w słupku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #55 Napisano 23 Grudnia 2010 bo ja se odpuściłem zegary za kierownicą i będą w końcu w słupku teraz dla mnie słupek jest do Bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #56 Napisano 29 Grudnia 2010 Tak na szybko Kolorem nie ma się co sugerować, w chwili obecnej jest czarny mat. umiejscowienie jednego ze wskaźników chwilowe, więc to coś będzie za jakiś czas na sprzedaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #57 Napisano 29 Grudnia 2010 Ten wylot powietrza to juz tak na stałe jest zasłonięty czy to tylko taki koncept? Ja osobiście nigdy nie zdecydowałbym sie na zasłoniecie tego wylotu. Te środkowe wyloty to jeszcze ale na pewno nie boczne które mają duzy wplyw na odparowywanie szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #58 Napisano 29 Grudnia 2010 tylko taki koncept? dokładnie początkowo miałem zrobić dwa otwory które były by skierowane na szybę, ale nie chciało mi się cackać z modelowaniem no i mini diax odszedł do krainy złomu Te środkowe wyloty następnym razem jak mnie zacznie nosić pracoholizm to zrobie środkowe ale na pewno nie do mojego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #59 Napisano 8 Maja 2011 Bracia i Siostry, potrzebuję pomocy i podpowiedzi. Zapodałem sobie do głowy mały projekt, teraz spać nie mogę, odnośnie wzbogacenia swojego Passata o bardzo przydatne przedmioty. Do rzeczy: chcę zamontować zegary doładowania, temp. oleju i ciśnienia oleju. Generalnie są dwie opcje, w których stałymi są zegary: - doładowania - temperatury oleju - ciśnienia oleju Zegary wybrałem te a nie inne, bo z opinii wyczytywanych na tym forum jak i na innych uważane są za dobre. Łączny koszt tych zegarów razem z podstawką pod czujniki oleju wyniesie ok 500 zł. I teraz możliwe opcje: Opcja A: Zainstalować to w typowym adapterze na słupek. Minus widzę taki, że będzie trochę przysłaniał widoczność a drugi, że jesli ma to ładnie wyglądac to trzeba byłoby oddać taki słupek z adapterem do flokowania. Koszt adaptera ok 50 zł, z flokowaniem 250zł. Opcja B: Umiejscowienie tych zegarów w takim oto adapterze. Wiadome, że takie rozwiązanie niesie ze sobą zmianę ramki na 2 din oraz przełożenie climatronica na najniższa półkę, a na środku pozostanie radio. Mniej więcej wyglądałoby to tak samo jak na zdjęciach zamieszczonych na stronie tego adaptera. Koszt adaptera ok 50zł + koszt ramki 2 din od 100 zł w górę. Minusem jest niby gorsza widoczność tych zegarów, ale tak naprawdę i tak nie patrzyłbym się cały czas na te zegary to mogą być i w tym miejscu. Łączny koszt obydwu opcji to okolice 650-750 zł na cacy. Ewentualnie pokusiłbym się na zmianę zegarów podanych na początku postu na zegary Auto Gauge VDO look, które akurat na zamieszczonych obrazkach adaptera z opcji B prezentują się wyśmienicie (tutaj musiałbym zrezygnować z zegara doładowania na silniczku krokowym, bo takiego nie ma z tej serii, ale koszt zegarów wyniósłby ok 260 zł). Widziałem kilka sposobów umieszczenia tych zegarów, ale chcąc zamontować 3 zegary widzę tylko takie rozsądne opcje. I teraz prośbą do Was drodzy Bracia i Siostry. Którą opcję wybrać? Może coś pominąłem w swoim rozumowaniu i planowaniu? Każda opinia będzie pomocna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #60 Napisano 9 Maja 2011 słupek ma tą przewagę, że nie rozprasza w trakcie jazdy, a i spojrzenie na niego "katem oka" nie angażuje głowy... natomiast zegary w desce to już tak, jakbyś na radio patrzył - nie będziesz tego widział w trakcie jazdy, bo patrzysz prosto i raczej nie lukasz na dół - jeszcze się zagapisz i dopiero może być problem... Zmniejszone pole widzenia na słupku przeszkadza tylko wtedy, jak skręcasz w lewo i masz przejście dla pieszych. Mając na uwadze szerszy słupek przyzwyczajasz się i odpowiednio wcześniej obserwujesz teren przed wykonaniem manewru - nigdy nie miałem z tym problemu (koledzy, którzy mają w słupku też chyba potwierdzą, że to nie przeszkadza w niczym). BTW. mając na uwadze LPG, poleciłbym Ci jednak czujnik EGT zamiast temperatury oleju... Olej temperatury raczej nie zmieni powyżej tego, co masz nominalnie dopuszczone. Natomiast okres od odpalenia silnika do czasu pełnego rozgrzania zaobserwujesz po zmieniającym się ciśnieniu oleju bardzo łatwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach