Skocz do zawartości
Gość Alexxx

Wibracje autka w przedziale 1900-2200 obrotow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Alexxx

Witam wszystkich bardzo serdecznie jak w temacie mam mały problem z Passatem B5 1999 r automat.( zwykła 4 biegowa)

A mianowicie od pewnego czasu w przedziale obrotów 1900-2200 są odczuwalne wibracje (takie jak by autko jechało po nierównej nawierzchni - na początku tak myślałem ze to nasze drogi )

 

Ale jadąc na wczasy z rodzina miałem okazje posuwać się w korku i zauważyłem że dzieje się tak na każdym biegu .

Pojechałem do serwisu w Lesznie zalecili wymianę oleju itp, zadzwoniłem do serwisu w Poznaniu stwierdzili ze skrzynie mam bez obsługową i tylko sprawdzanie i dolewanie oleju .

Nie dało mi to spokoju zadzwoniłem do warsztatu zajmującego się naprawami automatów i pan poinformował mnie ze olej muszę wymienić ale objawy to najprawdopodobniej

jakiś czujnik z zaworkami .

Teraz nie wiem już nic , chce się podpiąć jeszcze do komputera może to coś pomoże .

Chyba że ktoś z użytkowników forum miał podobna sytuacje i podzieli się swoimi informacjami wcześniej .

 

Dziękuję za zainteresowanie i ewentualną pomoc .

Pozdrawiam Alexxx .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich bardzo serdecznie jak w temacie mam mały problem z Passatem B5 1999 r automat.( zwykła 4 biegowa)

A mianowicie od pewnego czasu w przedziale obrotów 1900-2200 są odczuwalne wibracje (takie jak by autko jechało po nierównej nawierzchni - na początku tak myślałem ze to nasze drogi )

Chyba że ktoś z użytkowników forum miał podobna sytuacje i podzieli się swoimi informacjami wcześniej .

 

Dziękuję za zainteresowanie i ewentualną pomoc .

Pozdrawiam Alexxx .

 

Zerknij tutaj:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=278272#post278272

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Alexxx

Dzięki bardzo tomanimi objawy podobne tylko ze biegi zmienia normalnie , wlaśnie wracam z trasy i co dodatkowo zaobserwowałem w trakcie tego drżenia obrotomierz delikatnie faluje 2-3 mm góra dół mechanik upiera się przy jakimś elektrozaworze z zaworkami i ze to niby wina tych zaworków .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki bardzo tomanimi objawy podobne tylko ze biegi zmienia normalnie , wlaśnie wracam z trasy i co dodatkowo zaobserwowałem w trakcie tego drżenia obrotomierz delikatnie faluje 2-3 mm góra dół mechanik upiera się przy jakimś elektrozaworze z zaworkami i ze to niby wina tych zaworków .

 

mam to samo i wg materiałów które zamieściłem wcześniej i Tobie potwierdza częściowo mechanik to do wymiany jest właśnie ten elektrozawór oraz niestety konwerter :(

Czyli koszty wyjęcia skrzyni, nowy olej, filtry, regeneracja itd min 2,5-3k.

 

Chyba, że pomoże wymiana samego elektrozaworu a to raczej można zrobić bez wymontowania skrzyni - tylko po zdjęciu osłony miski olejowej skrzyni.

Daj znać jak się to skończy w Twoim przypadku, bo ja na razie postanowiłem nie naprawiać tego - skoro jeżdzi to ok, a do drgań się przyzwyczaiłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Alexxx

tomanimi ja mam te wibracje 7-8 miesięcy jak zajrzę to napisze ale narazie mam budowe na karku i nie zabardzo czas na autko .

Ale jesli mial bym wywalic 2,5-3 tysiecy za naprawe to wole kupic skrzynie 1,500 -3000 .

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomanimi ja mam te wibracje 7-8 miesięcy jak zajrzę to napisze ale narazie mam budowe na karku i nie zabardzo czas na autko .

Ale jesli mial bym wywalic 2,5-3 tysiecy za naprawe to wole kupic skrzynie 1,500 -3000 .

Pozdrawiam.

 

z tym kupnem skrzyni to bym uważał bo wg kilku osób VW trochę to skomplikował i nawet jak kupisz identyczną skrzynię to nie ma gwarancji że da się "zestroić" w innym aucie. Pewnie trzeba by wymienić również ECU od skrzyni z samochodu z którego pochodzi ta nowa.

Ale wszelkie info mile widziane :)

Obym się mylił.

Też sobie powiedziałem, że nie naprawię za 3k tylko wymienię na manual za 4k albo sprzedam "gada", ale jak to mawiają Never Say Never :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega tomanimi dobrze pisze lepiej zawsze naprawić swoją skrzynie niż kupić używaną i nie wiadomo w jakim tak naprawdę stanie jest.

Miałem identyczny problem jak ty czyli drgania w przedziale 1700-2200obr. i towarzyszył temu skok obrotów o około 200. Winny był konwerter (sprzęgło hydrokinetyczne) po jego wymianie (wysyłany i regenerowany w Holandii) - wszystko wróciło do normy oczywiście dodatkowo nowy olej i filtr.Acha i przy wymianie konwertera koniecznie trzeba wymienić zaworek sterujący konwerterem w płycie sterującej. Koszt łączny wszystkiego czyli materiały + robocizna 1700zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności