Gość Trener Zgłoś #21 Napisano 18 Lutego 2006 Witam Ja mam podobne objawy, a tadzę sobie tak: gdy po odpaleniu ruszam, przełączy się na gaz i się przydusz to przełączam na kilka sekund na benzynę i znowu na gaz - pomaga w 50% przypadków, gdy znowu się dusi to powtarzam manewr - pomaga na 90% przypadków a po trzecim razie już jedzie normalnie. Czyli klik-klik, klik-klik - jade dalej. Przy czym w lecie nie ma wcale problemu, przy -10 nie ma problemu, jest problem gdy jest +-5 stopni. Dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin_ Zgłoś #22 Napisano 18 Lutego 2006 U mnie juz dziala ok przelaczam go w większosci przypadków po przejechaniu okolo 1km na benzynie, chyba ze szybki trzeba bylo skrobac to po odszronieniu wsiadalem i odrazu go na gaz i dziala.. tak wiec problem ten jest z glowy.. przelaczam go przewaznie jak łapie drugą kreske na wsk temp plynu chlodzącego i dziala ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kindzior Zgłoś #23 Napisano 4 Lipca 2008 Trochę odświeżę. Widzę, że wszyscy bardzo wcześnie przełączają na zasilanie gazem. Kiedy miałem poprzedni silnik robiłem tak:odpalałem na benzynie, od razu ruszałem i kiedy gaz się włączył to się włączył. Silnik ten niestety padł. No i teraz mam drugi taki sam dodatkowo po remoncie, mam wskaźnik temperatury oleju i włączam gaz dopiero gdy olej osiągnie 50-55 stopni. Czy aby na pewno nie przesadzam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #24 Napisano 4 Lipca 2008 Kiedy miałem poprzedni silnik robiłem takdpalałem na benzynie, od razu ruszałem i kiedy gaz się włączył to się włączył. Ja robilem tak przez sześć lat i nic z silnikiem się nie działo (vectra 1.6). Chyba że była dość niska temp. na zewnątrz to jakieś 3 km jechałem na samej benzynie. Pozdrawiam. PS Z tego co wiem automatyczna sekwencja przełącza na lpg przy tem. cieczy okolo 30 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kindzior Zgłoś #25 Napisano 4 Lipca 2008 no właśnie a mi się stało i teraz nie wiem czy to wina gazu i jego sposobu użytkowania czy silnik był zajeżdżony.Twoja vectra 1.6 była szesnastozaworowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #26 Napisano 4 Lipca 2008 Twoja vectra 1.6 była szesnastozaworowa? Nie kolego tylko 8 zaworków. Typ silnika C16NZ - i koleś który kupił to auto nadal śmiga wg moich "zaleceń" bez żadnych problemów. PS Ja bardzo dbałem o filtry, oleje itp. oraz o jakość gazu - ponieważ na zwyklej stacji LPG spalanie wynosiło 11l/100km a na Shell-u około 8. Być może ma to coś wspólnego z żywotnościa silnika (woda). Zresztą przy tankowaniu na lepszych stacjach znacznie przwedłużył mi sie okres użytkowania tłumika:p. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kindzior Zgłoś #27 Napisano 4 Lipca 2008 o filtry akurat też dbam i byle jakiego gazu nie tankuję, także spoko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #28 Napisano 4 Lipca 2008 Czyli tamten silnik był niebardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #29 Napisano 7 Lipca 2008 ja mam instalkę Igen. W zimie odpalam auto, odśnieżam czy odladzam, akurat się lekko rozgrzeje i jak z dmuchawy leci ciepłe powietrze to przełącznikiem w konsoli wymuszam włączenie gazu. Nie przegazowuję go bo i po co? W lecie też odpalam na PB, ale tylko po nocy. Za dnia, gdy auto stoi nagrzane w słońcu, bądź temperatura oscyluje wokół 30 stopni zapalam na benzynie i po kilku sekundach przełączam na gaz. Auto zrobiło na gazie dopiero 25000. O filtry dbam, co 10.000 zmieniam olej, filtr powietrza, oleju, filtr gazu. Co 20.000 świece. A co 30.000 świeczki. Samochód nie sprawia najmniejszych kłopotów na gazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #30 Napisano 10 Lipca 2008 Piszecie, że Wam silniki padają z powodu szybkiego przełączania na gaz ? ....bo pewnie były już zajechane lub nie odpowiednio eksploatowane Jako przykład podam który już kiedyś pisałem.....silnik 1,8 DS 90KM , akurat w Audi choć to ten sam TEAM Zrobiłem na niej przeszło 500 tkm tylko na gazie ....ONLY LPG samochód nie widział benzyny bo nie chciał na niej jechać , odpalałem na dotyk w mrozie po -25 stopni gdzie inni sie ciągali ....generalnie auto zostało sprzedane z przebiegiem ponad 700tkm o ile poprzednik nie krecił licznika ( z taksówki ) Dodam tylko że sprzedałem auto jeżdżące .....silnik akurat był OK. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach