Skocz do zawartości

kindzior

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kindzior

  • Urodziny 01.10.1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    łódzkie ELW

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Też mam podobne problemy z moim 16v więc się podpinam pod temat. Problemy zaczęły się od zatankowania benzyny 91 oktanów (Niemcy), na gazie jeszcze jakoś dawał radę ale po kilku strzałach - raczej delikatnych bo nie zrzuciło gumki na zabezpieczeniu - nawet na benzynie nie chciał jechać. Po powrocie niby wszystko się unormowało nie wiem jakim cudem, ale tylko na kilka dni. Teraz jest tak: odpalam, na zimnym wszystko ok, obroty w porządku nic nie strzela, po rozgrzaniu silnik ledwie się kręci przy próbie dodania gazu zaczyna strzelać i gaśnie. Przeczytałem wcześniejsze posty posprawdzałem wężyki i kabelki i teraz pytam czy od takich delikatnych strzałów przepływkę trafił szlag czy problem leży w tym zbyt cienkim paliwie.
  2. Sam go wyjmowałem i zamontowałem mechanik tylko naprawiał więc może on coś schrzanił. Dobra dzięki wiec to na pewno rozrusznik a nie np jakieś zwarcie w stacyjce?
  3. Odświeżę żeby nie zakładać nowego tematu. Mam podobny problem - rozrusznik zabiera za dużo prądu z tym, że jest po regeneracji i wszystkie połączenia są OK.Aku prawie nowy odpalał inne auto bez problemu po kilku tyg stania a tutaj autko nie ruszane 2 dni napięcie na aku oczywista w porządku a podczas próby odpalenia ledwo kręci, napięcie na mierniku spada prawie do zera - zwalniam zapłon wraca z powrotem na ponad 12. Ręce i cycki opadają co to może być?
  4. Witam, szukam gościa z forum, który przerabia zwykłe klucze na scyzoryki. Ma ogłoszenie w podpisie ale nie pamiętam gdzie to widziałem. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie proszę o info. Z góry dzieki
  5. o filtry akurat też dbam i byle jakiego gazu nie tankuję, także spoko
  6. no właśnie a mi się stało i teraz nie wiem czy to wina gazu i jego sposobu użytkowania czy silnik był zajeżdżony.Twoja vectra 1.6 była szesnastozaworowa?
  7. Trochę odświeżę. Widzę, że wszyscy bardzo wcześnie przełączają na zasilanie gazem. Kiedy miałem poprzedni silnik robiłem tak:odpalałem na benzynie, od razu ruszałem i kiedy gaz się włączył to się włączył. Silnik ten niestety padł. No i teraz mam drugi taki sam dodatkowo po remoncie, mam wskaźnik temperatury oleju i włączam gaz dopiero gdy olej osiągnie 50-55 stopni. Czy aby na pewno nie przesadzam?
  8. 1988, luty Zmiana modelu. Inaczej ukształtowany tył nadwozia Przepraszam Cię, ale to wygląda jakby z B2 na B3 zmienili tylko tył nadwozia
  9. W mojej sprawie wszystko ok, wyjeździłem tą mieszankę. Auto trochę było ospałe no i dymiło jak dizelek ale już jest spoko
  10. J@ceq, dzięki, ale masz jakieś doświadczenia na własnej skórze? Bo tak jak myślałem połowa ludzi mówi mi tak a druga, że nie da rady
  11. Witam, mam około 5-7 litrów ropy zmieszanej z 50 litrami benzyny (tzn razem tego jest 50L). Pytanie: mogę bez przeszkód to zalać do paska 2.016v na mechanicznym wtrysku? Czy może jakiś dodatek jeszcze dolać? Czy dać sobie spokój z tym w ogóle? Z góry dzięki za odpowiedzi? POZDRAWIAM
  12. Kiedyś miałem b3 1.9 td, naprawiałem głowice 3 razy (porządnie). Mechanik mówił, że to wada konstrukcyjna. Także z mojej strony nie polecam tej jednostki. Poza tym był to rocznik 93 i miał wtedy 9 lat nie był bity a rdzawe kwiatki wyłaziły w przeróżnych miejscach.Klapa bagażnika też pognita - oświetlenie tablicy nie miało się na czym trzymać. No i jeszcze prawa sprężyna z przodu wyrwała kielich - nie po jakiejś dziurze tylko w czasie wolnej jazdy na równej drodze. Kielich nie był zgnity... Co do aktualnego paska to jestem w szoku. Jest z 1990 roku czyli ma 17lat - wybebeszałem niedawno wnętrze - ani grama rdzy na podłodze, klapa czyściutka. Mam silnik 9A na mechanicznym, instalacja gazowa drugiej generacji bardzo dobrze się sprawuje - ale tylko jeden pan podjął się założenia gazu. Także z tego silnika jestem zadowolony. Myślę, że po 230kkm(ciekawe czy tylko tyle...) nie stracił za dużo mocy - katalogowe osiągi trzyma. I tak jak wcześniej napisano - słabe klamki, kiwające się fotele, wsteczny i jedynka słabo wchodzą (a w 1.9td skrzynia chodziła jak marzenie...) skrzypienie w bagażniku.
  13. no i gazik właśnie tam zamontowany. przy okazji okazało sie, że mam walniętą sondę. jak narazie żadnych kłopotów podczas jazdy tylko troche jakby wolniejszy no ale z tym sie liczyłem. pan Stasiu twierdzi, że po wymianie przewodów i świeć nie powinno być różnicy w jeździe gaz/benzyna. ogólnie - jestem zadowolony z warsztatu PS ale w dalszym ciągu nienawidzę gazu w aucie...
  14. witam, tam gdzie poleca kol tatanka jeszcze nie byłem. byłem za to na Wędkarskiej 18, niby założą ale kręcą nosem i że niby takiego silnika się nie kupuje z myślą o gazie, no i nie wiem już co robić. wstępnie umówiłem się na poniedziałek. chyba, że ktoś odradzi. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności