smile66 Zgłoś #1 Napisano 8 Sierpnia 2008 Mam zamiar zamienić moje 16" na 18" fele do mojego passata, mam seryjne zawieszenie, wobec tego chcialbym się dowiedzieć jak na tym bedzie sie bujało , czy nic nie bedzie ocierać itd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gryson Zgłoś #2 Napisano 8 Sierpnia 2008 18 to nie wiem, ale ja mam fabryczne 17'', opony 225 i jest w porządku, nic nie szoruje. Tylko polskie drogi nie są przystosowane do takich kół, w koleinach trzeba bacznie kółka pilnować bo pasek chce pojechać nie tam gdzie ja Myślę, że 18 z niższym profilem powinny też się zmieścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VinCe Zgłoś #3 Napisano 8 Sierpnia 2008 jak bedzie odpowiednia szerokość felgi, opony i et to nie bedzie obcierać.. ale wyglądać bedzie jak na szczudłach.. jakieś małe obniżenie to jednak jest wskazane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek_masta Zgłoś #4 Napisano 8 Sierpnia 2008 Tez mam zamiar wsadzić 18" i tez chciałem do seryjnej zawiechy, ale słyszę ze niezbyt. ma może ktoś jakieś foty 18" z seryjnym zawieszeniem, żeby jakoś zobaczyć czy naprawdę wygląda kiepsko, czy robi sie terenówka, czy będzie wyglądał jak na "szczudłach". Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #5 Napisano 8 Sierpnia 2008 odpusccie ze wzgledu bezpieczenstwa nawet ,bo auto pojdzie do gory a na zakrecie porazka tak buja buda,najlepiej min obnizenie -20mm-30mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smile66 Zgłoś #6 Napisano 9 Sierpnia 2008 nom też tak myślałem , no to co w związku z tym proponujesz, bo ja gwintu na pewno nie wsadzę .. może jakieś 17" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #7 Napisano 9 Sierpnia 2008 Wg mnie na 17 pasio wyglada b. fajnie i idzie bez obniżeń, a na 18 to faktycznie smiesznie wyglada. I ja bym sie na 18 nie odwazyl do takiego normalnego uzytkowania. Sam mam gwinta i 17. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #8 Napisano 9 Sierpnia 2008 jesli obnizac bez dużej różnicy w komforcie to eibachem -30mm,czy na 17 czy na 18,jeśli 17 jest w wyposazeniu auta to mozna odpuscic przy 17 springi nizsze,ale dla mnnie nawet na 17 przydalaby sie lekka gleba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #9 Napisano 9 Sierpnia 2008 smile66, odradzam Ci 18 calowe felgi i bardzo odradzam obniżanie zawieszenia. 17 calowe felgi są mniej komfortowe znacznie na nierównościach niż 16, a jeszcze jak włożysz 18 i obniżysz zawieszenie, to na naszych drogach będziesz rozbijał całe auto. Dokładnie całe. Chyba, że jeździsz po Niemczech, wówczas polecam. Ja miałem H&R -30 zawieszenie i 17stki. Zawieszenie zmieniłem na serię bo miałem dość tłuczenia po dziurach, oraz uważania na każdy krawężnik, koleinę czy też garba. Dzisiaj auto nadal mam na 17stkach ze wględu na wygląd, ale ze względu na komfort chętnie wsadziłbym 16stki. Szkoda mi jednak, bo na 17stkach auto wygląda o niebo ładniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach