Gość Rogas Zgłoś #1 Napisano 30 Lipca 2008 Witam serdecznie, Forum przeszukałem, odpowiedzi nie znalazłem. Mój czujnik poziomu paliwa wariuje. Niekiedy wszystko jest ok, kiedy indziej spada do zera - wolałbym mieć wskazanie. VAG pokazuje następujący błąd: 00771 Czujnik poziomu paliwa – G Gdzie znajduje się ten czujnik? Jakie ma numery? Jakiej firmy kupić nowy, a może naprawia się stary? BTW: jaką pojemność baku ma ma Passat 2,8 synchro AWD Variant? Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #2 Napisano 30 Lipca 2008 czujnika szukaj pod tylnią kanapą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grisza1986 Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2009 Am mam passata b5 2.5 tdi v6 podczas jazdy dokladnie wczoraj zaswieciła mi sie kontrolka swiec zarowych nie wiedzialem co jest musialem sie zatrzymac zgasic auto bo myslalem ze lampka zgasnie odpalilem i po chwili znowu sie swiecilo i napis jakis motoring czy cost takiego dodalem gazu i auto zaczeło szarpać dojechalem do stacji benzynowej zgasilem go chcialem zobaczyc co dzieje sie pod maska odpalam go i nic kreci ale nie odpala. Pod vagiem pokazalo uszkodzony czujnik braku paliwa czy czujnik odciecia paliwa czy jakos tak niby on odcina doplyw paliwa do silnika jak jest mało zeby nie zapowietrzyc ukladu. Jak ten czujnik fachowo sie nazywa gdzie go kupić czy da sie go naprawić??? Pomocy bo auto nie zapala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #4 Napisano 21 Grudnia 2009 http://volkswagen.auto.com.pl/czesci/index.php czujnik poziomu paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2.8_v6_30v_4x4 Zgłoś #5 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) słuchaj ja miałem podobny problem. W pewnym momencie wskaźnik paliwa spadł mi do zera i pokazała się rezerwa pomimo ze miałem pół baku. potem raz się wznosiła raz opadała. pojechałem do serwisu. okazało się ze mam uszkodzony jeden z trzech pływaków. kupiłem używany na allegro. zawiozłem do warsztatu ale już na starcie mieli podejrzenie ze nie będzie pasował bo pomimo tego ze wyglądał tak samo to miał inne numeri. i faktycznie wskaźnik pokazywał na pół baku mimo ze było mniej. Wiec kupiłem kolejna używkę..... i ta sama historia. w końcu z tych trzech zrobili jeden:/ parę dni po tym ( bo niby było wszystko ok) pojechałem na mazury. trasa jakieś 1500km. po 300 km wskaźnik znów zaczął wariować:///// no ale musiałem dojechać. na miejscu po zakwaterowaniu w hotelu wybrałem sie na poszukiwanie warsztatu. jedyny jaki znalazłem to skromny warsztat na uboczu. Opisałem mechanikowi jak się sprawy maja. Poprosił żebym zostawił nr i zadzwoni jak coś zdziała. słuchajcie skubaniec wyciągnął wszystko ze środka i centymetr po centymetrze prześledził wiązkę elenktyczną. i okazało się ze gdzieś nie stykała kostka. ogólnie wziął za robotę 250 zł. Od tamtego czasu jest wszystko w porządku. jak będziesz potrzebował mam wszystkie trzy pływaki jakie występują w 2.8 sprawne bo wysłali mi przez pomyłkę 2 komplety. pozdrawiam serdecznie. Edytowane 22 Grudnia 2009 przez 2.8_v6_30v_4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #6 Napisano 22 Grudnia 2009 u mnie wskazówka od pełnego do połowy pokazuje jakby bez większych uchybień problemy pojawiają sie od połowy zbiornika, raz pokazuje że jest 1/2 zbiornika a jak auto stoi na postoju z pracującym silnikiem to wskazówka wędruje na połowę połowy, po ruszeniu pomału wędruje z powrotem w okolicy 1/2. Czy jest to wina tego czujnika poziomu paliwa czy raczej pływak jest do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2.8_v6_30v_4x4 Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2009 u mnie po prostu opadała do zera i włączała się kontrolka rezerwy. a wymieniany był pływak pod kanapą. wiem ze przynajmniej w mojej wersji są trzy pływaki. możliwe ze podczas uszkodzenia różnych pływaków wskazówki się różnie zachowują a może jak u mnie jest problem na wiązce przewodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2009 Otóż wygląda to następująco.Są dwie możliwości:albo pływak,który po jakimś czasie zaczyna szwankować,albo to co mi się ostatnio przytrafiło-sam wskaźnik w liczniku.Poprostu wskazówka wyszła na maxa a później jeszcze dalej Koszt naprawy-100 PLN,także nie ma tragedii Pzdr. Co do wskaźnika w liczniku-najprościej zrobić test wskaźników kompem...I już będzie wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2.8_v6_30v_4x4 Zgłoś #9 Napisano 22 Grudnia 2009 dokładnie, radze zacząć sprawdzanie od najdrobniejszych, najtańszych i najszybszych do sprawdzenia rzeczy. bo jak się zabierzesz za pływaki a to się wskaźnik okaże to będzie klawo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2009 u mnie wskazówka od pełnego do połowy pokazuje jakby bez większych uchybień problemy pojawiają sie od połowy zbiornika, raz pokazuje że jest 1/2 zbiornika a jak auto stoi na postoju z pracującym silnikiem to wskazówka wędruje na połowę połowy, po ruszeniu pomału wędruje z powrotem w okolicy 1/2. Czy jest to wina tego czujnika poziomu paliwa czy raczej pływak jest do wymiany? czy ktoś wie co będzie przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #11 Napisano 30 Grudnia 2009 Sprawdź pływak to się dowiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #12 Napisano 30 Grudnia 2009 Sprawdź pływak to się dowiesz czy dostęp do niego to podnieść tylną kanapę i odkręcić tamtą zaślepkę która się tam znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #13 Napisano 30 Grudnia 2009 Sedan,kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #14 Napisano 30 Grudnia 2009 kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #15 Napisano 30 Grudnia 2009 W takim razie w bagażniku jak dźwigniesz wykładzinę to ukaże Ci się taki okrągły plastik(po prawej stronie)-podnieś go i już jesteś u celu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #16 Napisano 30 Grudnia 2009 W takim razie w bagażniku jak dźwigniesz wykładzinę to ukaże Ci się taki okrągły plastik aha ok jutro tam zerknę...dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 30 Grudnia 2009 Niema sprawy Powodzenia przy majstrowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcineq29 Zgłoś #18 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam mam małe pytanie co może być powodem tego że VAG wywala mi taki błąd:771,0303 Czujnik rezerwy paliwa, co może być tego powodem? Dodam że wszystko jest sprawne tak mi się wydaje , bynajmniej nie mam żadnych problemów. Z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2010 Marcin-sprawdź pływak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcino28 Zgłoś #20 Napisano 22 Stycznia 2010 Witam mam podobny problem a mianowicie wskazówka od paliwa przy włączonym zapłonie pokazuje zero a przy wyłączonym spada o jakiś centymetr niżej niż ta od temperatury (wcześniej chyba :confused:stały w jednej pozycji). Na początku gdy wskazówka wchodziła na czerwone pole przy samym końcu rezerwy zapalała się kontrolka. Co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach