Gość [email protected] Zgłoś #21 Napisano 6 Sierpnia 2008 Głowica była planowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #22 Napisano 6 Sierpnia 2008 a sprawdzona cisnieniowo na szczelnosc? one lubią sobie pękać do kanałów wodnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość [email protected] Zgłoś #23 Napisano 6 Sierpnia 2008 Nie wiem ale załuzmy że głowica jest ok.Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #24 Napisano 6 Sierpnia 2008 Spróbuj z korkiem zbiorniczka wyrównawczego jak radzili wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel87 Zgłoś #25 Napisano 11 Sierpnia 2008 Długo męczyłem się z chłodnicą. Moja sytuacja wyglądała tak, że w czasie jazdy temperatura spokojnie przekraczała 100 stopni (w lato, nawet przy włączonym gorącym nawiewie), a w korku (też) przy nawiewie momentalnie skakało na ponad 110. Jeden mechanik, powiedział mi, że ten model tak ma, i mam się z tym pogodzić. Dałem do kolejnego, i okazało się, że od takiego jeżdżenia (około 4 miesiące) poszła uszczelka pod głowicą oraz pompa paliwa. Dodakowo mechanik zmienił mi podpięcie czujki od wentylatora. Teraz sytuacja wygląda tak: 90 stopni trasa, 100 stopni korek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość [email protected] Zgłoś #26 Napisano 11 Sierpnia 2008 U mnie sytuacja wnioskując po wypowiedzi Pawła prawie się ustabilizowała . Po wymianie chłodnicy i wiatraka w trasie mam 90stopni w korku 100 woda nie wycieka ze zbiorniczka. Mówię prawie, bo jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi...Temperatura w porządku niby 90 stopni a tu nagle zaczyna migać czerwona dioda temperatury:( i migać nie przestaje. Raz zaczyna migać przy 90 raz przy 100 a raz nie miga wcale. Kto ma pomysł będę wdzięczny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #27 Napisano 12 Sierpnia 2008 Może masz mało płynu w zbiorniczku. W takim przypadku dioda właśnie się tak zachowuje, miga aż do wyłączenia zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach