Skocz do zawartości
Gość stan-rol

problem z klimatyzacją w b5

Rekomendowane odpowiedzi

ja myślę, że kolega, nie dość tego, że nonstop na "ECON" jeździ to zaraz się okaże, że tylko czasem do kościółka wyjeżdża i klocki ma od nowości ;)

:rotfl: ..... :rotfl::padam:

 

 

jjacekkx - dziwny tok rozumowania. Ja, jeśli coś mogę dostać (i zrobić) taniej, to z tego korzystam. Ale jeśli ty bardziej ufasz produktom kupionym w serwisie i oczywiście o 50 lub więcej procent - droższych, to twoja sprawa.

A co do KLIMY, to niestety - nie zgadłeś. Jeżdżę na AUTO :D Na temat kościoła się nie wypowiadam, bo to nie watek religijny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rotfl: ..... :rotfl::padam:

 

 

jjacekkx - dziwny tok rozumowania. Ja, jeśli coś mogę dostać (i zrobić) taniej, to z tego korzystam. Ale jeśli ty bardziej ufasz produktom kupionym w serwisie i oczywiście o 50 lub więcej procent - droższych, to twoja sprawa.

A co do KLIMY, to niestety - nie zgadłeś. Jeżdżę na AUTO :D Na temat kościoła się nie wypowiadam, bo to nie watek religijny...

pisząc to miałem na myśli ten tekst:

Ja mam passata z salonu 2000 rok i do tej pory nigdy nic nie grzebane przy klimie, od trzech lat jej nie wlaczalem wogole, bo mieszkam teraz w zimnym kraju,

a zacytowałem dla mnie odpowiedni, źle się zrozumieliśmy ;)

kupuje klocki ATE, ale nie w serwisie po 300 pln a blisko siebie w sklepiku, te same za 210 pln.

Pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:ups: SORKI - to żeśmy się nie zrozumieli :D Myslałem, że to do mnie było. I to samo miałem właśnie napisać - o klockach właśnie. Tylko że firma inna i cena oczywiscie. Jakaś na "T" chyba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jestem tego samego zdania co koledzy wyżej.Także nie jeżdżę do serwisu bo nie mam zamiaru przepłacać,a poza tym to najbliżej mam Nadarzyn a o tym serwisie dość się nasłuchałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol

Panowie po prostu sprężarka zatarła się bo już nie dmuchało zimnym powietrzem to ja wtedy w samochud i do napełniania klimy. Zajeżdżam do gościa a on mi nabił klime i mówi że jest sprężarka zatarta i jest gdzieś wyciek po prostu nie działa. No to ja w chacie wykręciłem sprężarę i zacząłem szukać nowej. Zawiozłem sprężarę do gościa który zajmuje się naprawą klimatyzacji a on złapał za kółko ale te środkowe bo ta sprężarka załącza się elektronicznie i mówi zatarta żebym zostawił mu samochód on weźmie moją sprężarke i da mi po regeneracji i zrobi cały układ ogółem 1200 zł za wszystko i co i dalej nie działa. Wezmę chyba sprawdzę sam te błędy i już. Tylko jak by ktoś mógł jakoś wytłumaczyć na chłopski rozum jak? Ja porostu gdy uruchamiam samochód to na wyświetlaczu climatronic nic nie mruga ni pika i takie tam rzeczy porostu się załącza. Panowie a do czego ECON służy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do czego ECON służy?
"służy" do wyłączania sprężarki, klima chodzi zaciągając powietrze z zewnątrz i nim próbuje wyregulować temperaturę.

test klimatronika i zapodaj błędy.

wyłączony zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg zamknięty i ECON, włączyć zapłon, zwolnić przyciski, odczekać parę sekund aż pojawi się ewentualny błąd (zapisujesz wszystkie !), "ogrzewaniem" idziesz po błędach (000-oznacza koniec błędów), kasujesz przez dłuższe przytrzymanie ECON (444 00 lub 02 -oznacza brak błędów w pamięci), krótkim naciśnięciem ECON wychodzisz z trybu diagnozy.

 

Pozdrawiam

ps. powiedz jeszcze za co skasował 1200 :eek: ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol

Panowie podaje numery błędów. 256 00 i 4fa 00 . Panowie ja te kody to odczytywałem tak:

Przekręciłem kluczyk wcisnąłem obieg zamknięty i econ jednocześnie i wyskoczyło leciałem guzikiem czerwonym od ogrzewania aż do 000 i przetrzymałem ECON i skasowało ale jak wyłączyłem kluczyki i powtórzyłem odczytywanie to znów miałem błędy. Coś chyba nie tak. A może wiecie od czego błędy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0256-Usterka hydrauliczna / mechaniczna- odpowiednik vaga 00598- generalnie nie określone -tzw: szukanko :( - wymień zawór rozprężny (to bym zrobił na początek).

 

04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany

o tym jest dużo na forum, albo sie cięgna zablokowały, albo silniczek się zablokował lub padł - to tak w skrócie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

256 lub jak inni piszą 25b to moim zdaniem silnik klapy V85 - z tego co pamiętam - jeszcze sprawdzę.

 

Czyli jak pisał kolega wyżej 4fa to jedna klapa a to druga.

 

Potwierdzenie na 100% to tylko vag.

 

 

Co do sprężarki i jej zatarcie, to dalej uważam to za dziwne....

 

- miał kolega pecha

- mechanik zrobił kolegę....

- w fabryce zapomnieli dodać oleju

- stłuczkę wykluczam jeśli sam. od nowości

- jedyne wytłumaczenie.... rozszczelnienie na pompie i olej poleciał... ale wtedy elektronika nie włączy klimy

 

ja stawiam że mechanik to naciągacz lub ogromny pech

 

 

Tak wyświetla vag błąd z klimatronika 256 lub 25b w zależności jak kto czyta

 

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-00 - -

 

Ten błąd jeśli to tylko wina elektroniki i ustawien, trzeba likwidować poprzez ponowną adaptację klimatronika poprzez vag

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol

Panowie czy te błędy są przyczyną niedziałania klimy. Może tak klima działa tylko nie dmucha zimnym powietrzem. Panowie to co robić da się zrobić te klapę z błędu 25b. Doradźcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie te błędy nie mają wpływu na działanie klimy, jeśli tylko vag potwierdzi, że to są na pewno te błędy. Nastawy i adaptacja tylko przez vag.

 

 

Czy na wolnych obrotach po załączeniu klimy jest chwilowe wahnięcie obrotów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykluczyłem błąd klapy silniczka V85, właśnie z tego względu, ze klima nie chodzi, dziwne, że nie pojawił się błąd 318 (zadziałanie presostatu) a może po prostu nie zdążył i stąd błąd 256, który opisałem wyżej.

aby rozwiać wszelki wątpliwości radzę podłączyć auto pod komputer (vag), sprawdzić błędy klimatronika i nie tylko, podejrzeć co się dzieje w układzie, łącznie ze wszystkimi silniczkami, czujnikami itp. po testować klapki i wiatraczki i przywrócić ustawienia fabryczne, jednak to nie ruszy sprężarki, jesli ona się w ogóle włącza.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy na wolnych obrotach po załączeniu klimy jest chwilowe wahnięcie obrotów

 

kujon ;

Tak ,u mnie po załączeniu klimy też jest chwilowe wahnięcie obrotów.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności