Danek75 Zgłoś #21 Napisano 29 Lipca 2008 ja myślę, że kolega, nie dość tego, że nonstop na "ECON" jeździ to zaraz się okaże, że tylko czasem do kościółka wyjeżdża i klocki ma od nowości ..... jjacekkx - dziwny tok rozumowania. Ja, jeśli coś mogę dostać (i zrobić) taniej, to z tego korzystam. Ale jeśli ty bardziej ufasz produktom kupionym w serwisie i oczywiście o 50 lub więcej procent - droższych, to twoja sprawa. A co do KLIMY, to niestety - nie zgadłeś. Jeżdżę na AUTO Na temat kościoła się nie wypowiadam, bo to nie watek religijny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #22 Napisano 29 Lipca 2008 ..... jjacekkx - dziwny tok rozumowania. Ja, jeśli coś mogę dostać (i zrobić) taniej, to z tego korzystam. Ale jeśli ty bardziej ufasz produktom kupionym w serwisie i oczywiście o 50 lub więcej procent - droższych, to twoja sprawa. A co do KLIMY, to niestety - nie zgadłeś. Jeżdżę na AUTO Na temat kościoła się nie wypowiadam, bo to nie watek religijny... pisząc to miałem na myśli ten tekst: Ja mam passata z salonu 2000 rok i do tej pory nigdy nic nie grzebane przy klimie, od trzech lat jej nie wlaczalem wogole, bo mieszkam teraz w zimnym kraju, a zacytowałem dla mnie odpowiedni, źle się zrozumieliśmy kupuje klocki ATE, ale nie w serwisie po 300 pln a blisko siebie w sklepiku, te same za 210 pln. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 29 Lipca 2008 SORKI - to żeśmy się nie zrozumieli Myslałem, że to do mnie było. I to samo miałem właśnie napisać - o klockach właśnie. Tylko że firma inna i cena oczywiscie. Jakaś na "T" chyba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #24 Napisano 29 Lipca 2008 i jestem tego samego zdania co koledzy wyżej.Także nie jeżdżę do serwisu bo nie mam zamiaru przepłacać,a poza tym to najbliżej mam Nadarzyn a o tym serwisie dość się nasłuchałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #25 Napisano 31 Lipca 2008 Panowie po prostu sprężarka zatarła się bo już nie dmuchało zimnym powietrzem to ja wtedy w samochud i do napełniania klimy. Zajeżdżam do gościa a on mi nabił klime i mówi że jest sprężarka zatarta i jest gdzieś wyciek po prostu nie działa. No to ja w chacie wykręciłem sprężarę i zacząłem szukać nowej. Zawiozłem sprężarę do gościa który zajmuje się naprawą klimatyzacji a on złapał za kółko ale te środkowe bo ta sprężarka załącza się elektronicznie i mówi zatarta żebym zostawił mu samochód on weźmie moją sprężarke i da mi po regeneracji i zrobi cały układ ogółem 1200 zł za wszystko i co i dalej nie działa. Wezmę chyba sprawdzę sam te błędy i już. Tylko jak by ktoś mógł jakoś wytłumaczyć na chłopski rozum jak? Ja porostu gdy uruchamiam samochód to na wyświetlaczu climatronic nic nie mruga ni pika i takie tam rzeczy porostu się załącza. Panowie a do czego ECON służy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #26 Napisano 31 Lipca 2008 do czego ECON służy? "służy" do wyłączania sprężarki, klima chodzi zaciągając powietrze z zewnątrz i nim próbuje wyregulować temperaturę.test klimatronika i zapodaj błędy. wyłączony zapłon, nacisnąć jednocześnie obieg zamknięty i ECON, włączyć zapłon, zwolnić przyciski, odczekać parę sekund aż pojawi się ewentualny błąd (zapisujesz wszystkie !), "ogrzewaniem" idziesz po błędach (000-oznacza koniec błędów), kasujesz przez dłuższe przytrzymanie ECON (444 00 lub 02 -oznacza brak błędów w pamięci), krótkim naciśnięciem ECON wychodzisz z trybu diagnozy. Pozdrawiam ps. powiedz jeszcze za co skasował 1200 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #27 Napisano 31 Lipca 2008 Panowie podaje numery błędów. 256 00 i 4fa 00 . Panowie ja te kody to odczytywałem tak: Przekręciłem kluczyk wcisnąłem obieg zamknięty i econ jednocześnie i wyskoczyło leciałem guzikiem czerwonym od ogrzewania aż do 000 i przetrzymałem ECON i skasowało ale jak wyłączyłem kluczyki i powtórzyłem odczytywanie to znów miałem błędy. Coś chyba nie tak. A może wiecie od czego błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #28 Napisano 31 Lipca 2008 0256-Usterka hydrauliczna / mechaniczna- odpowiednik vaga 00598- generalnie nie określone -tzw: szukanko - wymień zawór rozprężny (to bym zrobił na początek). 04FA Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany o tym jest dużo na forum, albo sie cięgna zablokowały, albo silniczek się zablokował lub padł - to tak w skrócie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #29 Napisano 31 Lipca 2008 256 lub jak inni piszą 25b to moim zdaniem silnik klapy V85 - z tego co pamiętam - jeszcze sprawdzę. Czyli jak pisał kolega wyżej 4fa to jedna klapa a to druga. Potwierdzenie na 100% to tylko vag. Co do sprężarki i jej zatarcie, to dalej uważam to za dziwne.... - miał kolega pecha - mechanik zrobił kolegę.... - w fabryce zapomnieli dodać oleju - stłuczkę wykluczam jeśli sam. od nowości - jedyne wytłumaczenie.... rozszczelnienie na pompie i olej poleciał... ale wtedy elektronika nie włączy klimy ja stawiam że mechanik to naciągacz lub ogromny pech Tak wyświetla vag błąd z klimatronika 256 lub 25b w zależności jak kto czyta 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 35-00 - - Ten błąd jeśli to tylko wina elektroniki i ustawien, trzeba likwidować poprzez ponowną adaptację klimatronika poprzez vag Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stan-rol Zgłoś #30 Napisano 31 Lipca 2008 Panowie czy te błędy są przyczyną niedziałania klimy. Może tak klima działa tylko nie dmucha zimnym powietrzem. Panowie to co robić da się zrobić te klapę z błędu 25b. Doradźcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #31 Napisano 31 Lipca 2008 nie te błędy nie mają wpływu na działanie klimy, jeśli tylko vag potwierdzi, że to są na pewno te błędy. Nastawy i adaptacja tylko przez vag. Czy na wolnych obrotach po załączeniu klimy jest chwilowe wahnięcie obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #32 Napisano 31 Lipca 2008 wykluczyłem błąd klapy silniczka V85, właśnie z tego względu, ze klima nie chodzi, dziwne, że nie pojawił się błąd 318 (zadziałanie presostatu) a może po prostu nie zdążył i stąd błąd 256, który opisałem wyżej. aby rozwiać wszelki wątpliwości radzę podłączyć auto pod komputer (vag), sprawdzić błędy klimatronika i nie tylko, podejrzeć co się dzieje w układzie, łącznie ze wszystkimi silniczkami, czujnikami itp. po testować klapki i wiatraczki i przywrócić ustawienia fabryczne, jednak to nie ruszy sprężarki, jesli ona się w ogóle włącza. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #33 Napisano 31 Lipca 2008 Czy na wolnych obrotach po załączeniu klimy jest chwilowe wahnięcie obrotów kujon ; Tak ,u mnie po załączeniu klimy też jest chwilowe wahnięcie obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach