sznikers23 Zgłoś #1 Napisano 9 Czerwca 2006 Witam serdecznie. Czy po awarii, jaką było zagotowanie się płynu w zbiorniczku wyrównawczym, należałoby wymienić też olej silnikowy, czy stracił on przez to swoją konsystencję i właściwości, czy też niekoniecznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szerszeniak Zgłoś #2 Napisano 9 Czerwca 2006 nie bo olej silnikowy wrze w o wiele wyższych temperaturach i nie powinno sie mu nic stac prędzej ci tłoki napuchną i staną niż popsujesz olej jak go poządnie wygrzałes to nawet dobrze bo woda odparowuje i jego właściwości sie poprawiają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2012 a ja mam taki problem może nie ten temat ale nie mogłem nic znaleźć na ten temat, wymieniłem termostat jakieś 150km temu firmy WAHLER bo już nie grzał jak powinien i nie było temp. silnika, a wiec po wymianie pokazywał ponad 80stopni, i grzał jak durny do dziś przejechałem 150km i dzisiaj przejechalem 24km zgasilem woz i nie chciał odpalić, prawie indentyczny objaw jak aku padnie ale tu jest nowka no to na popych odpalam po 5 min jak stał i temp zaczyna wzrastać silnika do 120 i leci dym z wszystkich nawiewów nawet jak zamknięte a jakbym otworzył to normalnie mgła i smród płynu chłodzacego cały czas leci i ubyło przez tą akcje troche plynu chłodzącego, a chlodnica mi sie nie właczyła ani razu i jak wracałem do domu to spowrotem jeszcze gorzej bylo, musiałem wszzystkie szyby pootwierać bo nie dalo rady oddychac i szybe co 10sek musialem wycierac bo zero widoczności, sucho wszędzie nic nie widać co sie stało radźcie coś bo wóz potrzebny a pierwszy raz takie coś widzialem:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2012 Nagrzewnica piardła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2012 i pewne to na 100%? bo nigdzie mi nie cieknie więc sie zdziwiłem.. a kolego to termostat też do wymiany czy bedzie git? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2012 Odepnij węże z nagrzewnicy i zrób mostek, wystarczy kawałek rurki zbliżonej przekrojem do wewnętrznej średnicy węży-będziesz miał pewność. A jak zrobisz obejście to uzupełnij płyn bo zabijesz motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #7 Napisano 4 Marca 2012 a kolego to termostat też do wymiany czy bedzie git? Masz zapowietrzony układ dlatego reszta głupieje Czeka Cię sporo roboty tu masz dobrego manuala http://forum.vw-passat.pl/threads/38825-Wymiana-nagrzewnicy-w-35I-%E2%80%93-How-To-by-Remek-%29?p=379771&viewfull=1#post379771 Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radking131313 Zgłoś #8 Napisano 4 Marca 2012 no dzięki koledzy:) tak w zimie myślalłem zeby wymienić nagrzewnice zeby był spokój bo nie ruszana byla a tu sama sie poprosiła o to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach