Gość KOWALzDMF Zgłoś #1 Napisano 19 Lipca 2008 witam mam pyttanko mam Passata b4 90km i pytam bo nie wiem czy podjedzie mi turbina z passata b5 z 110km silnikiem. Prosze o szybki i konkretny odpis czy duze sa modyfikacje zeby to chodziło i czy wogóle sie da:) Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 19 Lipca 2008 no podejdzie, tylko po co? czeka cie zmiana sterowania turbiny z nadcisnieniowego na podcisnieniowe. idziesz w moc? to zakladaj od 130, a nie jakas popierdolka ze 110. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #3 Napisano 19 Lipca 2008 do 1Z załuż sobie końcówki wtrysków od AXG i turbo od AWX i celuj w 140-150 KM po chipie Oczywiście przyda się wtedy jeszcze większy intercooler ale to można później zrobić i cieszyć się mocą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2008 Z be5 raczej nie podejdzie bo silnik w nim jest umieszczony wzdłużnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpawel Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2008 z awx,kolektor+turbina,drobna zmiana wydechu ,nowy zaworek sterowania turbiny+gruszka poddciśnienia,lącznik turbiny z przewodem intercoolera i nowy soft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #6 Napisano 21 Lipca 2008 o widze że kolega vwpawel ma taką konfiguracje w 1Z do jakiej ja się przymierzam tak w okolicach początku przyszłego roku więc chciałbym zapytac czy mógłby dokładniej naświetlić temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpawel Zgłoś #7 Napisano 24 Lipca 2008 Pytaj ! , chętnie odpowiem jeśli starczy wiedzy i czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KOWALzDMF Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2008 z awx,kolektor+turbina,drobna zmiana wydechu ,nowy zaworek sterowania turbiny+gruszka poddciśnienia,lącznik turbiny z przewodem intercoolera i nowy soft Ok! Tak będe musial zrobic:-) dzieki Wam za podpowiedź pozdr:vw: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2008 Pytaj ! , chętnie odpowiem jeśli starczy wiedzy i czasu. Czyli tak od początku: 1. Zmianiałeś całe wtryski czy tylko końcówki, 2. zmianiałeś pompe paliwa czy orginalna wyrabia 3. Jak ze spalaniem po takie operacji 4. Gdzie wszystko robiłeś i oczywiście jakbyś mógł podać przybliżony koszt takiej operacji... 5. Ile wyszło po hamowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpawel Zgłoś #10 Napisano 3 Sierpnia 2008 Czyli tak od początku: 1. Zmianiałeś całe wtryski czy tylko końcówki, 2. zmianiałeś pompe paliwa czy orginalna wyrabia 3. Jak ze spalaniem po takie operacji 4. Gdzie wszystko robiłeś i oczywiście jakbyś mógł podać przybliżony koszt takiej operacji... 5. Ile wyszło po hamowaniu? Ad1.Końcówki 216-tki boscha na wtryski AHF Ad2.Pompa z AFN-a,lepsza wydajność i charakterystyka Ad3.Na poźiomie 6.5l Ad4.Modyfikacje mechaniczne własnoręcznie,soft-Ali z Katowic (Masters Tuning),koszt:632::turbina-1000,końcówki wtrysków-600,pompa -400,komp-300,soft-cena umowna Ad5.Nie hamowałem,jeszcze drobne modyfikacje :621:i na hamownie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #11 Napisano 4 Sierpnia 2008 i jeszcze ostatnie pytanie: Rozumiem że auto przestało się już tylko odpychać od asfaltu i zaczęło jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpawel Zgłoś #12 Napisano 4 Sierpnia 2008 Tak,seryjny AWX nie ma szans:eek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #13 Napisano 5 Sierpnia 2008 no to zapowiada się fajnie Przez zime odłoże sobie 4 tys i będziem szaleć A FMIC już masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach