Skocz do zawartości

vwpawel

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vwpawel

  • Urodziny 20.06.1973

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    trzebinia

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Tak,seryjny AWX nie ma szans:eek:
  2. Ad1.Końcówki 216-tki boscha na wtryski AHF Ad2.Pompa z AFN-a,lepsza wydajność i charakterystyka Ad3.Na poźiomie 6.5l Ad4.Modyfikacje mechaniczne własnoręcznie,soft-Ali z Katowic (Masters Tuning),koszt:632::turbina-1000,końcówki wtrysków-600,pompa -400,komp-300,soft-cena umowna Ad5.Nie hamowałem,jeszcze drobne modyfikacje :621:i na hamownie
  3. Pytaj ! , chętnie odpowiem jeśli starczy wiedzy i czasu.
  4. z awx,kolektor+turbina,drobna zmiana wydechu ,nowy zaworek sterowania turbiny+gruszka poddciśnienia,lącznik turbiny z przewodem intercoolera i nowy soft
  5. Ja wymieniłem na 216-tki ,ahf były dawcą a końcówki Bosch (cały komplet naprawczy).Od roku śmigam na sofcie robionym u Aligatora (seryjna 110-tka odpada w przedbiegach),po wymianie wtrysków z 1z na ahf okazało sie że najsłabszym ogniwem jest ori pompa więc po prawie półrocznych poszukiwaniach ( dobry stosunek ceny do jakość ) zabudowałem pompę z afn-na ( poprawa szybkość reakcji na gaz oraz mniejsza zadyszka w górnym zakresie obrotów ). Miesiąc temu zakupiłem 216-tki ,postanowiłem że dla dobra nauki sam wymienię końcówki.Mam próbnik ciśnienia do wtryskiwaczy jednosprężynowych , po kilku próbach na różnych wtryskiwaczach dwusprężynowych okazuje się że przyrząd wskazuje ciśnienie przedwtrysku poprawnie (po lekturze i konsultacjach z praktykami uznałem że ciśnienie zasadnicze po wymianie całego kompletu naprawczego nie ulega zmianie ) .Po wymianie końcówek ciśnienie przedwtrysku z 190 bar wzrosło na 210 bar (+ - 5) a na vag-u na kanale 13 zmalała korekcja dawek.Samochód dostał niezłego kopa,ale potrafi zostawić trochę dymu. Mam lekarstwo na tą przypadłość-suszarka awx ( cały komplet czeka,ale jak to mówią -szewc w dziurawych butach chodzi ) a potem tylko do Aligatora-ciekawe ile wyjdzie
  6. Zdarza że po sprawdzeniu wtryskiwaczy tdi (często czystość oleju napędowego w próbniku daje wiele do życzenia ) spada moc i kultura pracy .Prace prowadzone przy układzie wtryskowym muszą być prowadzone przy zachowaniu wyjątkowej czystości ( wtryskiwacze dwusprężynowe ) a ponowny montaż zastosowaniem nowych podkładek pod wtryski.Przed pracami tego typu sprawdza się VAG-iem dawkę paliwa i korekcję wtryskiwaczy aby później sprawdźić czy naprawa nie przyniosła odwrotnego efektu
  7. Zakładaj od afn-a,twój 1-z będzie lepiej pracował (wydajniejsza pompa) i jest młodsza konstrukcyjnie (szansa że kupisz lepszą używkę),pasuje idealnie. Przy odrobinie wprawy wymienić możesz na parkingu -warunek pogoda.Czasem występuje problem z odpowietrzeniem pompy i uważaj na wpust koła zębatego , lubi wpaść w ciekawe zakamarki silnika.Odnośnie kąta statycznego wtrysku tu masz wszystko- http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10913.0.html Ps.Ja śmigam na takiej +216-tki .
  8. Jeśli jest podejrzenie że ten niebieski dymek to spalony olej,to ile kolega dolewa oleju na 1000 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności