Gość gool Zgłoś #1 Napisano 13 Lipca 2008 witam zabieram sie za wymiane klockow hamulcow z przodu co powinien zrobic jeszcze po tym zabiegu?? czy moge to zroibc w domowych warunkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #2 Napisano 13 Lipca 2008 taaak,ale najlepiej mieć ściskacz,bo może być problem z włożeniem klocków nowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzepa1 Zgłoś #3 Napisano 13 Lipca 2008 Nie musisz mieć "ściskacza". Ja do tego używam dwóch kluczy płasko-oczkowych. Z prawej strony zacisku wkładam jeden, z lewej drugi, tak żeby oczka kluczy opierały się na tłoczku i jednocześnie zapierały się klucze o zacisk. Pięknie wchodzi bez większych problemów. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2008 Nie musisz mieć "ściskacza".Ja do tego używam dwóch kluczy płasko-oczkowych. Z prawej strony zacisku wkładam jeden, z lewej drugi, tak żeby oczka kluczy opierały się na tłoczku i jednocześnie zapierały się klucze o zacisk. Pięknie wchodzi bez większych problemów. Pozdrawiam. ale mając ścisk jest to dużo łatwiejsze kolego klocki możesz wymienić sobie samemu spokojnie.przy wymianie oczyść sobie zaciski i mając okazję zobacz ich stan, jak wygladają i jak wygląda tłoczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #5 Napisano 13 Lipca 2008 kup sobie....PIFO .. i uwazaj zeby nie urwac jakiegos kabelka i uszkodzic gumowej oslonki tloczka zacisku...bo komplet nowy jest DROGI !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #6 Napisano 14 Lipca 2008 dziekowac za wszytskie rady szczegolnie za ta ostatnia ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #7 Napisano 14 Lipca 2008 Tylko nie zapomnij o zbiorniczku płynu hamulcowego - odkręć go i ewentualnie zbierz nadmiar płynu strzykawką. Bo przy wciskaniu tłoczków jego poziom się podnosi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marthy Zgłoś #8 Napisano 14 Lipca 2008 Zwróc uwagę na kierunkowość klocków i pamiętaj o oderwaniu folii z zewnętrznych klocków (powinny się przykleić do zacisku). Wyczyść prowadnice klocków (tam gdzie są klocki "zaczepione") bo tam lubi się brud zbierać Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #9 Napisano 3 Kwietnia 2010 Nie długo czeka i mnie ta operacja dlatego mam pytanie. Chciałbym założyć klocki ze stykiem zużycia i włączyć ją VAG-iem. Czy jest taka możliwość jeżeli teraz mam zwykłe klocki i kontrolka nie świeci w ogóle?? Jeżeli tak to gdzie znajduję się gniazdo to podłączenia okładziny klocków?? Najlepiej foto. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie długo czeka i mnie ta operacja dlatego mam pytanie. Chciałbym założyć klocki ze stykiem zużycia i włączyć ją VAG-iem. Czy jest taka możliwość jeżeli teraz mam zwykłe klocki i kontrolka nie świeci w ogóle?? Jeżeli tak to gdzie znajduję się gniazdo to podłączenia okładziny klocków?? Najlepiej foto. Z góry dziękuję. bedziesz mial kabelek ktory trzeba podlaczyc i tyle zanim je kupisz sciagnij kolo i zobacz czy masz ta instalacje a tu masz temat ze zdjeciami http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4139&highlight=wymiana+klockow a tu masz na temat kontrolki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=153 Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2010 bedziesz mial kabelek ktory trzeba podlaczyc i tyle zanim je kupisz sciagnij kolo i zobacz czy masz ta instalacje były B5 bez tej instalacji?? Ostatnio wymieniałem przegub i niestety nie widziałem tam żadnej wtyczki do ktorej bym mógł wpiąć klocki ham. może niedokładnie patrzyłem dlatego pytam się gdzie powinna się ona znajdować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2010 były B5 bez tej instalacji?? Byly. nie widziałem tam żadnej wtyczki do ktorej bym mógł wpiąć klocki ham. może niedokładnie patrzyłem dlatego pytam się gdzie powinna się ona znajdować... Mniej więcej w miejscu zaznaczonym na fotce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2010 ostatnio wymieniałem samodzielnie przednie klocki ham. i co mnie zaniepokoiło to, że prawe klocki były kompletnie starte a lewe nadawały się jeszcze do użytku, miały jakieś 3-4mm. Czy to normalne czy okładziny powinny się ścierać jednakowo??hmm... i jeszcze jedno pytanko. W swoim b5 nie posiadam na szczękach z obu stron tych sprężyn/drutów mam jakieś inne mocowania bo na każdym zdjęciu one widnieją a u mnie ich brak:( passat b5 97r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2010 ostatnio wymieniałem samodzielnie przednie klocki ham. i co mnie zaniepokoiło to, że prawe klocki były kompletnie starte a lewe nadawały się jeszcze do użytku, miały jakieś 3-4mm. Czy to normalne czy okładziny powinny się ścierać jednakowo??hmm... i jeszcze jedno pytanko. W swoim b5 nie posiadam na szczękach z obu stron tych sprężyn/drutów mam jakieś inne mocowania bo na każdym zdjęciu one widnieją a u mnie ich brak:( passat b5 97r. najprawdo podobnie z strony co klocek ci sie zuzywa musisz rozebrac zacisk i wyciagnac tloczek bo jest zapieczony i nie odbija klocka co powoduje zuzycie szybsze niz z drugiej strony istnieje tez druga mozliwosc masz zapchany przewod hamulcowy i tez powoduje to nie odbijanie tloczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornias Zgłoś #15 Napisano 14 Kwietnia 2010 właśnie podniosłem prawą strone na lewarku i koło na prawdę mocno trze, czyli kolcek nie odbija:( znów robota... na początku spróbuję odpowietrzyć hamulec a jak to nie pomoże to jak mam zabrać się za ten tłoczek??? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2010 na początku spróbuję odpowietrzyć hamulec Odpowietrzenie nic nie pomoże. ---------- Post added at 12:48 ---------- Previous post was at 12:45 ---------- Opis wprawdzie od B4 ale zasada bardzo podobna. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54242&highlight=regeneracja+zacisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin503 Zgłoś #17 Napisano 19 Kwietnia 2010 Mam problem z klockami w lewym kole gdy jade po nierownosciach klocki dzwonia i pukają po delikatnym nacisnieciu hamulca jest cisza. Z tej własnie strony ten drut sprezyna jest troszke luźna co z tym mozna zrobic??? jak to naprawic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek2005 Zgłoś #18 Napisano 19 Kwietnia 2010 np.można wymienić ten drut ja ostatnio wymieniałem bo dzwoniło jak u Ciebie druty są sprzedawane w komplecie po dwa ja płaciłem 30PLN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #19 Napisano 29 Lutego 2012 koledzy do czego w klockach tylnych sa takie blaszki które daja w komplecie z klockami ? przy starych klockach ich nie widze zeby były zamontowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach