rekinek7 Zgłoś #81 Napisano 29 Listopada 2017 A turbo czyściłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufus17 Zgłoś #82 Napisano 29 Listopada 2017 Tak, turbo czyszczone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #83 Napisano 29 Listopada 2017 Wywala jakiś błąd w ECU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufus17 Zgłoś #84 Napisano 29 Listopada 2017 dzisiaj też mi stracił moc - sprawdzę i napiszę później Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufus17 Zgłoś #85 Napisano 29 Listopada 2017 są trzy błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rufus17 Zgłoś #86 Napisano 3 Grudnia 2017 może ktoś pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #87 Napisano 3 Grudnia 2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnylotos Zgłoś #88 Napisano 5 Lutego 2018 Podłączę się do tematu. U mnie też utrata mocy, tryb awaryjny itd.... itp.... Jakie powinno być ciśnienie turbo zadane i rzeczywiste na wolnych obrotach??? Gutmann pokazuje zadane 1071 a rzeczywiste 620. Podczas jazdy rzeczywiste niechętnie goni zadane, aż w pewnym momencie je wyprzedza pokazując nawet ponad 3200 przy zadanym 2800. Czy to jednoznacznie wskazuje na geometrię turbo? Podciśnienia, N75 i N18 wymienione na nowe. Węże od turbo pocą się w okolicach IC, ale nie widać przedmuchów. Sztanga chodzi luźno ok. 1cm, wężykiem i pompką sprawdzane. Wymieniony również mapsensor na oryginał oraz czujnik temperatury paliwa. Ogólnie auto zachowuje się jak 90 KM, i ciągle wpada tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #89 Napisano 6 Lutego 2018 ... a może jakieś obtarcia wężyków podciśnienia, nieszczelność jakaś ?? miałem kiedyś to w moim AVeFie tuż pod górną pokrywką silnika, przy EGRze. ówczesny Gajos się poddał więc sam zacząłem diagnozę Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnylotos Zgłoś #90 Napisano 6 Lutego 2018 (edytowane) Podciśnieniowe wymienione, ewentualnie sprawdzone pompką z ciśnieniomierzem. Są ok. I wyszło szydło z worka. Przepuszcza przepustnica. Edytowane 6 Lutego 2018 przez czarnylotos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach