bialek Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2008 Zwracam sie z prozba o pomoc. Jak w temacie chodzi o turbine i spadek mocy, glownie nurtuja mnie moje domysly i szukam ich potwierdzenia wraz z wami. A wiec tak , VW Passat 1.8T 20V kombi , przebieg na obecna chwile to 185 tys km. Jak dokonywalem zakupu autka przebieg wynosil 152 tys km, i bylo slychac takie dziwne trtrtrtrtrtrtrtrrt (jakby uderzajacy metaliczny dziwiek)przy pracy turbiny. To dziwne rttrtrtrrttrtrtr pojawialo sie gdy silnik schodzil z obrotow i w momencie gdy wchodzil na obroty ale tylko do 1,3 tys obrotow na minute i cichlo, po jakims czasie nasilalo sie to i cichlo przy jakis 2,3 tys obrotow na min, az doszlo do 3 tys obrotow na min. Calkiem nie dawno zauwazylem ze to smieszne trtrtrtrtrtrtrtrt umilklo ale zarazem objawilo sie spadkiem mocy passata. Gdy go kupilem moglem go rozbujac do 200 km/h bez problemow a na obecna chwile 160 km/h a powyzej to juz ma bardzo duze problemy. Dodam ze posiadam kabelek i Vaga i po przeswietleniu komp nie pokazuje zadnych bledow. Czy waszym zdaniem tyrbinka jest do wymiany ??? pytam , bo jak wiecie nie jest to tani zakup i poprostu chce sie upewnic. licze na wasze doswiadczenia i pomoc. Pozdrawiam Zibi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2008 masz vaga, a zajmujesz sie sprawdzaniem bledow popatrz na tym swoim laptoku jak suszarka dmucha, czy osiaga wymagane doladowanie, czy przeplywka nie tnie dawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2008 no wlasnie nie da sie Vag-iem tego silnika sprawdzic czy turbawka dobrze dmucha, no chyba ze czegos nie wiem to prosze mnie opirdzielic i zarazem wytlumaczyc jak abel krowie he. zastanawiam sie czy naprawde nikt nigdy nie mial takowych problemow ze swoim turbo benzyniakiem ??? Ja powaznie oczekuje pomocy z waszej strony. :628: Panowie dzisiaj podlaczylem jeszcze raz Vaga i jest blad: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Zdazylem wyczytac ze moze byc to slynny N75,ponadto zauwazylem ze stanga turbinki wogole sie nie porusza i moj biedny pasek jezdzi jak zwykla benzyna(jakby mu z 50 koni zdechlo). Mialem dzisiaj okazje przejechac sie innym paskiem 1,8T 20V APU i roznica jest zajebista. Bardzo prosze o pomoc :545: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #4 Napisano 2 Stycznia 2009 urwanie słoneczka od WG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach