Skocz do zawartości
bialek

Turbina i spadek mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam sie z prozba o pomoc. Jak w temacie chodzi o turbine i spadek mocy, glownie nurtuja mnie moje domysly i szukam ich potwierdzenia wraz z wami. A wiec tak , VW Passat 1.8T 20V kombi , przebieg na obecna chwile to 185 tys km. Jak dokonywalem zakupu autka przebieg wynosil 152 tys km, i bylo slychac takie dziwne trtrtrtrtrtrtrtrrt (jakby uderzajacy metaliczny dziwiek)przy pracy turbiny. To dziwne rttrtrtrrttrtrtr pojawialo sie gdy silnik schodzil z obrotow i w momencie gdy wchodzil na obroty ale tylko do 1,3 tys obrotow na minute i cichlo, po jakims czasie nasilalo sie to i cichlo przy jakis 2,3 tys obrotow na min, az doszlo do 3 tys obrotow na min. Calkiem nie dawno zauwazylem ze to smieszne trtrtrtrtrtrtrtrt umilklo ale zarazem objawilo sie spadkiem mocy passata. Gdy go kupilem moglem go rozbujac do 200 km/h bez problemow a na obecna chwile 160 km/h a powyzej to juz ma bardzo duze problemy. Dodam ze posiadam kabelek i Vaga i po przeswietleniu komp nie pokazuje zadnych bledow. Czy waszym zdaniem tyrbinka jest do wymiany ??? pytam , bo jak wiecie nie jest to tani zakup i poprostu chce sie upewnic. licze na wasze doswiadczenia i pomoc. Pozdrawiam Zibi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz vaga, a zajmujesz sie sprawdzaniem bledow :confused: popatrz na tym swoim laptoku jak suszarka dmucha, czy osiaga wymagane doladowanie, czy przeplywka nie tnie dawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie da sie Vag-iem tego silnika sprawdzic czy turbawka dobrze dmucha, no chyba ze czegos nie wiem to prosze mnie opirdzielic i zarazem wytlumaczyc jak abel krowie he.

 

zastanawiam sie czy naprawde nikt nigdy nie mial takowych problemow ze swoim turbo benzyniakiem ??? Ja powaznie oczekuje pomocy z waszej strony. :628:

 

Panowie dzisiaj podlaczylem jeszcze raz Vaga i jest blad:

 

00575 - Intake Manifold Pressure

11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent

 

Zdazylem wyczytac ze moze byc to slynny N75,ponadto zauwazylem ze stanga turbinki wogole sie nie porusza i moj biedny pasek jezdzi jak zwykla benzyna(jakby mu z 50 koni zdechlo). Mialem dzisiaj okazje przejechac sie innym paskiem 1,8T 20V APU i roznica jest zajebista.

Bardzo prosze o pomoc :545:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

urwanie słoneczka od WG :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności