miko30 Zgłoś #1 Napisano 21 Czerwca 2008 Po zakupie Passata 2001 1.9 TDI 130 KM (po lifcie) wymieniłem pełny rozrząd + napinacz alternatora. Wszystko niby jest OK tylko co jakiś czas coś mi chrobocze pod maską. Chyba to jakieś łożyska. Co jakiś czas - bo czasami odpalę auto i wszystko jest OK ale po jakimś czasie chrobocze, czasami na wolnych obrotach a czasami przy jeździe. Jak wspomniałem odgłos przypomina jakby łozyska gdzies chrobotały. Może to wentylator klimy? Zanim pojadę do mechanika proszę forumowiczów o rady co może byc przyczyną. SIlnik ciągnie normalnie, wszystko jest niby OK - tylko to chrobotanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 21 Czerwca 2008 Miałem podobne objawy, ale w sytuacji przekrzywionego napinacza paska wielorowkowego. Działo się tak, że pasek się lekko zsunął, upiłowała go rolka i później sznurki z postrzępionego paska okręciły się wokoło wentylatora i "chłostały" wnętrze. Lepiej odwiedź dobrego machera, niech obluka dokładnie, bo tutaj będziemy musieli "wróżyć ze szklanej kuli". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2008 Po zakupie Passata 2001 1.9 TDI 130 KM (po lifcie) wymieniłem pełny rozrząd + napinacz alternatora. Wszystko niby jest OK tylko co jakiś czas coś mi chrobocze pod maską. Chyba to jakieś łożyska. Co jakiś czas - bo czasami odpalę auto i wszystko jest OK ale po jakimś czasie chrobocze, czasami na wolnych obrotach a czasami przy jeździe. Jak wspomniałem odgłos przypomina jakby łozyska gdzies chrobotały. Może to wentylator klimy? Zanim pojadę do mechanika proszę forumowiczów o rady co może byc przyczyną. SIlnik ciągnie normalnie, wszystko jest niby OK - tylko to chrobotanie... Sprawdź stan koła pasowego alternatora. Ja stawiam że to on - właśnie takie chrobotanie. U mnie było tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jazgar Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2008 jestem swiezo po wymianie kola pasowego alternatora-objawy byly takie : napis na komputerku alternator worksop(czy jakos tak) + kontrolka akumulatora -zdarzylo sie to raz w sumie piszczenie wydobywajce sie z pod maski na wolnych obrotach choc czasami byla cisza masakryczne drgania/stuki plastikowe czy jak to nazwac, podczas skrecania kierownica oraz po dluzszej jezdzie na postoju Po wymianie bloga cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #5 Napisano 23 Czerwca 2008 stawiamk na rolkę łożyskowną z zespolonym sprzegiełkiem na alternatorze ... koszt z wymianą na SKF około 250PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach