Skocz do zawartości

miko30

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miko30

  • Urodziny 16.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012
  1. Szanowni Panowie podepnę się pod temat .... Kupiłem Passata B7 dwa tygodnie temu z przebiegiem 190 000 km, serwisowane .... Sprawdzałem historię w ASO niby wszystko OK ... Miałem wczoraj dziwny przypadek... Jeśli chodzi o pracę auta to silnik, zawieszenie, e, trzymanie się drogi - wszystko ok, żadnych stuków puków. Przedwczoraj strzelił mi przegub wewnętrzny, auto nie miało przeniesienia napędu - stanęło na drodze. Wczoraj założony, nowy przegub i niby wszystko gra - ale zastanawia mnie to - myślicie Panowie, że to przypadek? Czy te awarie przegubów w 5-letnim aucie mogą się zdarzyć? Jak jeżdżę (to moje czwarte auto) nigdy nie miałem takiego przypadku ... znajomi raczej też nie ... I tak mnie głowa od wczoraj boli od tego problemu ... Jeśli założyłem problem w złym dziale z góry przepraszam
  2. ... rozumiem i to doskonale - szanowny kolego powiedz co twoja wypowiedź wniosła do tematu rozmowy? chyba tylko tekst "zamknij się bo nie na temat" - czy o to Ci chodziło? Jeśli tak to gratuluje poziomu ... a ja nadal stoję przed wyborem - kupić czy nie kupić B7 - prosiłem o pomoc i konkretne argumenty a słyszę tylko ujadanie bez sensu ...
  3. Szanowny kolego artmin może tak mniej agresji w twojej wypowiedzi? Może jakbyś przeczytał wypowiedzi wyżej nie waliłbyś takim jadem tylko merytorycznie się wypowiedział? Tak jak kolega Pajda wyżej wspomniał - może na zakup auta spojrzeć by szerzej - jeśli nie Passat, który jak każde inne auto ma wady to ewentualnie co innego, jakie inne marki? Taka normalna dyskusja, z wymianą argumentów za i przeciw, która uważam mieści się w temacie - po co wysyłać nas od razu na Marsa? Rozumiem, że masz na czubku nosa znaczek VW ale to nie powód żeby nic oprócz tego nie widzieć prawda? ps. też mam passata i chcę kupić kolejne auto czy będzie to Passat? Temu ma służyć wymiana argumentów za i przeciw - może komuś pomoże to w wyborze auta...
  4. ... silnik Citroena 2,0 Hdi nietrwały? hm ... tak się zastanawiam czemu-możesz podać jakieś argumenty? bo tak jak kolega wyżej wspomniał można też znaleźć auta z wyższym przebiegiem... myślę, że to też nienajgorsza konstrukcja-co tu może być nie teges? na forach ludzie chwalą - czyżby klakierzy? ...czytałem opinie, że francuskie diesle zaraz po włoskich (tu się zdziwiłem) są bardzo dobre ...
  5. ... tak naprawdę wtryski, sprzęgło, dwumasa mogą paść w każdym aucie... Oglądałem teraz Citroena C5 2013 z dość bogatym wyposażeniem, silnik 2.0 HDi 140KM, ciągnie, pracuje cicho - tam też są wtryski, działające chyba na podobnej zasadzie jak w passacie (też chyba są niewymienialne). Te podzespoły w każdym razie obojętnie jakie auto się kupi to mogą paść ... Ludzie dosyć chwalą te silniki Citroena, zawieszenie hydro i tak nawet zacząłem się zastanawiać nad tym autem zamiast Passata... a wygląd? kwestia gustu ...
  6. ... do pajdy ... z całym szacunkiem - czy chcesz powiedzieć, że jak przerabiałeś zepsuty 1,9 to świadczy, że cała linia 1,9 jest d...? ja nie twierdzę, że to idealny samochód póki co mam najechane 300 000 i kosztem są tylko części eksploatacyjne-spisuje się świetnie (podobny ma mój teść i też zero poważniejszych problemów)... tutaj tak poważnych problemów z napędem pompy olejowej nie ma... chodziło mi raczej o to, że rozwiązania zastosowane w 1,9 tdi wydają się być prostsze i trwalsze. Ale w sumie nie chcę tu dyskutować o trwałości bądź nie starego auta... Proszę raczej forumowiczów o wypowiedzi dotyczące poruszanych kwestii w nowym silniku 2.0 TDI szczególnie w aspekcie problemów z napędem pompy oleju.... nadal nie wiem: brać czy nie to auto ...
  7. ... czy to poprawienie polega na wydłużeniu samego imbusa/ołówka? jeśli tak - to czy faktycznie powoduje to mniejszą awaryjność pompy? - sam mechanizm pompy pozostaje chyba przecież ten sam? ... może się mylę ... ... a'propos nie zauważenia kontrolki - niby racja ale tak praktycznie myśląc - jadąc na trasie 140 km/h może się zdarzyć, że akurat nie zauważę kontrolki i przejadę choćby kilometr bez smarowania a to już problem... ... jeszcze kwestia sprawdzenia... jak to prosto sprawdzić przed zakupem raczej się nie da - chyba tylko u mechanika? a po zakupie może się okazać że pompa do wymiany czyli do ceny +5000 zł... być może myślę bardzo pesymistycznie ale wydając te 40 parę tysięcy chciałoby się nie "wdepnąć" ...
  8. Szanowni Panowie... Mam okazję kupić Passata 2012 2.0 TDI, 140KM, kombi, silnik CFFB. Auto sprawdziłem na stacji diagnostycznej-niby wszystko OK, silnik ciągnie dobrze, pracuje cicho. Przebieg udokumentowany, raczej książka OK (sprawdziłem dwa wpisy w książce w ASO, na zasadzie odpowiedzi tak/nie - więcej przez tel. nie chcieli powiedzieć). Ma najechane 192 000 w firmie, co pół roku serwisowane. Dowiedziałem się jednak przy okazji, że te motory mają DUŻY problem z napędem pompy oleju. Według mnie to dyskwalifikuje to auto ponieważ istnieje możliwość zatarcia silnika jeśli na czas nie zauważę zapalonej kontrolki. Ponadto sama naprawa pompy jest trudna- wymiana trzpienia, ołówka ponoć nie pomaga za bardzo (wyrobione gniazdo) i trzeba wymienić cały moduł pompy. Proszę pomóżcie - czy tak jest naprawdę - czy jednak nie bać się tego silnika??? Dotychczas jeżdżę 1.9 TDI, 130 KM, AWX - silnik nie do zajechania.
  9. Po zakupie Passata 2001 1.9 TDI 130 KM (po lifcie) wymieniłem pełny rozrząd + napinacz alternatora. Wszystko niby jest OK tylko co jakiś czas coś mi chrobocze pod maską. Chyba to jakieś łożyska. Co jakiś czas - bo czasami odpalę auto i wszystko jest OK ale po jakimś czasie chrobocze, czasami na wolnych obrotach a czasami przy jeździe. Jak wspomniałem odgłos przypomina jakby łozyska gdzies chrobotały. Może to wentylator klimy? Zanim pojadę do mechanika proszę forumowiczów o rady co może byc przyczyną. SIlnik ciągnie normalnie, wszystko jest niby OK - tylko to chrobotanie...
  10. Dzisiaj wymieniałem zbiorniczek przy Passacie 2001 1.9 TDI po lifcie. Wcale nie tak prosto jest wymienic ten zbiorniczek. Owszem samo nadkole zdjąc łatwo ale potem zaczynają się schodki. Cały zbiorniczek zasłania chłodniczka - chyba powietrza. Najpierw trzeba ją zdemontowac potem mozna próbowac wyciągnąc zbiorniczek. A... zapomniałem najważniejsze - przedtem trzeba odkręcic zderzak... W każdym razie jest z tym dużo roboty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności