Skocz do zawartości
Gość mak002

szarpanie calego passacika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mak002

Podczas przyspieszania delikatnego szarpie całym autem, jak przyspieszam energicznie to takie zjawisko nie występuje.Proszę o pomoc,mam passata 1.9 TdI 94 rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo tego na forum.

Sprawdź zawór N75 i EGR jeśli nie są uszkodzone i nie ma błędów na Vagu to niestety wskazuje na nastawnik. Co prawda przyczyn tego stanu rzeczy może być więcej (ja szukalem prze ok 1 miesiąc), ale rozpocząć można od sprawdzenia głównej bolączki tych silników czyli nastawnika. W porządnej firmie za niewielkie pieniądze wstawią Ci i wyreguluja zastepczy nastawnik - krótka jazda testowa i wiesz juz czy to powoduje szarpanie. Powodzenia w walce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pannonia

Witam Kolegów,

Czy ktoś z Was wie ile taka regulacja (naprawa) może kosztować w U.K.? nie wiem też jakich serwisów tu szukać żeby nie przepłacić a dobrze zrobili.

W trakcie jazdy poza szarpaniem pasek sprawował się super. Zrobiłem 2100km w 24h. Angielskie paliwo jest duuużo lepsze i znacznie mniej szarpie - no ale jednak :-(

Mam ograniczony dostęp do neta to niezawsze będę mógł odpisać od razu.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

identyczna usterka jak u mnie dzieje sie to zazwyczaj po 250tysacach fabryczna usterka (niedopracowanie pewnych elemętów boscha) czyli nastawnik dawki paliwa trzeba go zregenerować(wyczyścić z opiłków metalu )daj do warsztatu sam tego nie zrobisz a raczej tylko pogorszysz lub całkowicie uszkodzisz nastawnik.

Mnie ta zabawa kosztowała i tak mało bo 400zł ale w autoryzowanym serwisie wołali coś koło 1000zł Ja robiłem to w Polsce w Polanicy Zdrój i jestem z usługi bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ta przyjemność kosztowała 800 zł w serwisie w Sobótce k. Wrocławia.

W zamian za tą sumkę dostałem sprawny nastawinik z regulacją. Oddają tez używany wiec jak bedę miał czas i kabel to poćwiczę jego czyszczenie i ustawienia.

Swoją drogą nie jestem pewien czy w U.K. będa uprawiać takie druciarstwo (chyba że nasi rodacy)jak czyszczenie (poza tym nie jest to takie proste - w Polsce niewiele warsztatów ćwiczy to z dobrym skutkiem). Sądze ze zaproponują Ci wymianę na nowy a to już będzie ciężżżka kasa. :eek:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dużo tego na forum.

Sprawdź zawór N75 i EGR jeśli nie są uszkodzone i nie ma błędów na Vagu to niestety wskazuje na nastawnik. Co prawda przyczyn tego stanu rzeczy może być więcej (ja szukalem prze ok 1 miesiąc), ale rozpocząć można od sprawdzenia głównej bolączki tych silników czyli nastawnika. W porządnej firmie za niewielkie pieniądze wstawią Ci i wyreguluja zastepczy nastawnik - krótka jazda testowa i wiesz juz czy to powoduje szarpanie. Powodzenia w walce.

 

Witaj, gdzie we Wrocku znajdę taką porządną firmę. Dzięki za pomoc.

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We Wrocku nie znajdziesz chyba nigdzie. Próbowałem przez długi czas. Polecam zakład w Sobótce.

Sobótka, ul. zaułek Świdnicki 3, (może admin mnie nie wywali za niewłaściwy dział). Trzeba jechać bardzo wcześnie - kolesie pracują do 15 (mają fach - mają czas :P)

Dostałem sprawny nastawnik (stary zabrałem ze sobą)i gwarancję na pół roku. Od tego czasu zrobiłem już trochę kilosów i auto śmiga bez zarzutu.

 

W dziale polecam ktoś chwalił firmę w okolicach Psiego Pola ale nie testowałem więc nie wiem.

Życzę powodzenia w walce

Edytowane przez pepe45

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajmuje sie amatorsko nastawnikami mam już 5 naprawionych :) zapraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Lipaa

Ja również zapraszam Zielona góra lub Gubin - kontakt - 602859936. Zajmuje się naprawami TDI (diagnostyka VAG + różne naprawy - kąt wtrysku, wtryski, ABS itd., itp.)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj namiary gdzie robią za 200.

Przyda się za jakiś czas......... używka nie pośmiga tyle co nówka :633:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B5 1.9 Tdi 110 KM syncro 1997 r.

 

Witam, mam podobny problem lecz lekko różniący się.Samochod dławi się na kazdym biegu przy 1800-2000 obrotow jak jest zimny, cieply ale nie zawsze, czasem jak sie rozgrzeje to przestaje szarpać, a czasem ma tak, że gdzieś stanę na chwile i po ponownym włączeniu nie szarpie.Potrafi szarpac jak jest -1 stopni, a nie szarpie jak jest -10 i na odwrót, szarpie rowniez czy mam pelny czy pusty bak.Wymieniałem filtry oprocz filtru powietrza olej tankuje cale życie na BP dieslel ultimatum, byly sprawdzane w tej kwestii wtryski + sterownik,komputer nic nie wykazuje, nie mam pojęcia co to może być pomocyyy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może być wina wtrysku sterującego jechać do Ołtarzewa Poznańska 408a dobry fachman wie co w trawie piszczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności