Gość mak002 Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2008 Podczas przyspieszania delikatnego szarpie całym autem, jak przyspieszam energicznie to takie zjawisko nie występuje.Proszę o pomoc,mam passata 1.9 TdI 94 rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom69 Zgłoś #2 Napisano 18 Czerwca 2008 Zapewne nastawnik pompy: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21877 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #3 Napisano 18 Czerwca 2008 Dużo tego na forum. Sprawdź zawór N75 i EGR jeśli nie są uszkodzone i nie ma błędów na Vagu to niestety wskazuje na nastawnik. Co prawda przyczyn tego stanu rzeczy może być więcej (ja szukalem prze ok 1 miesiąc), ale rozpocząć można od sprawdzenia głównej bolączki tych silników czyli nastawnika. W porządnej firmie za niewielkie pieniądze wstawią Ci i wyreguluja zastepczy nastawnik - krótka jazda testowa i wiesz juz czy to powoduje szarpanie. Powodzenia w walce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pannonia Zgłoś #4 Napisano 15 Sierpnia 2008 Witam Kolegów, Czy ktoś z Was wie ile taka regulacja (naprawa) może kosztować w U.K.? nie wiem też jakich serwisów tu szukać żeby nie przepłacić a dobrze zrobili. W trakcie jazdy poza szarpaniem pasek sprawował się super. Zrobiłem 2100km w 24h. Angielskie paliwo jest duuużo lepsze i znacznie mniej szarpie - no ale jednak Mam ograniczony dostęp do neta to niezawsze będę mógł odpisać od razu. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris21 Zgłoś #5 Napisano 15 Sierpnia 2008 identyczna usterka jak u mnie dzieje sie to zazwyczaj po 250tysacach fabryczna usterka (niedopracowanie pewnych elemętów boscha) czyli nastawnik dawki paliwa trzeba go zregenerować(wyczyścić z opiłków metalu )daj do warsztatu sam tego nie zrobisz a raczej tylko pogorszysz lub całkowicie uszkodzisz nastawnik. Mnie ta zabawa kosztowała i tak mało bo 400zł ale w autoryzowanym serwisie wołali coś koło 1000zł Ja robiłem to w Polsce w Polanicy Zdrój i jestem z usługi bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #6 Napisano 21 Sierpnia 2008 Mnie ta przyjemność kosztowała 800 zł w serwisie w Sobótce k. Wrocławia. W zamian za tą sumkę dostałem sprawny nastawinik z regulacją. Oddają tez używany wiec jak bedę miał czas i kabel to poćwiczę jego czyszczenie i ustawienia. Swoją drogą nie jestem pewien czy w U.K. będa uprawiać takie druciarstwo (chyba że nasi rodacy)jak czyszczenie (poza tym nie jest to takie proste - w Polsce niewiele warsztatów ćwiczy to z dobrym skutkiem). Sądze ze zaproponują Ci wymianę na nowy a to już będzie ciężżżka kasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
belmondo Zgłoś #7 Napisano 31 Sierpnia 2008 Dużo tego na forum. Sprawdź zawór N75 i EGR jeśli nie są uszkodzone i nie ma błędów na Vagu to niestety wskazuje na nastawnik. Co prawda przyczyn tego stanu rzeczy może być więcej (ja szukalem prze ok 1 miesiąc), ale rozpocząć można od sprawdzenia głównej bolączki tych silników czyli nastawnika. W porządnej firmie za niewielkie pieniądze wstawią Ci i wyreguluja zastepczy nastawnik - krótka jazda testowa i wiesz juz czy to powoduje szarpanie. Powodzenia w walce. Witaj, gdzie we Wrocku znajdę taką porządną firmę. Dzięki za pomoc. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2008 (edytowane) We Wrocku nie znajdziesz chyba nigdzie. Próbowałem przez długi czas. Polecam zakład w Sobótce. Sobótka, ul. zaułek Świdnicki 3, (może admin mnie nie wywali za niewłaściwy dział). Trzeba jechać bardzo wcześnie - kolesie pracują do 15 (mają fach - mają czas ) Dostałem sprawny nastawnik (stary zabrałem ze sobą)i gwarancję na pół roku. Od tego czasu zrobiłem już trochę kilosów i auto śmiga bez zarzutu. W dziale polecam ktoś chwalił firmę w okolicach Psiego Pola ale nie testowałem więc nie wiem. Życzę powodzenia w walce Edytowane 8 Września 2008 przez pepe45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolek80 Zgłoś #9 Napisano 15 Września 2008 Zajmuje sie amatorsko nastawnikami mam już 5 naprawionych zapraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Lipaa Zgłoś #10 Napisano 17 Września 2008 Ja również zapraszam Zielona góra lub Gubin - kontakt - 602859936. Zajmuje się naprawami TDI (diagnostyka VAG + różne naprawy - kąt wtrysku, wtryski, ABS itd., itp.) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość opel_po Zgłoś #11 Napisano 28 Października 2008 na 100% nastawnik pompy koszt naprawy to 200 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe45 Zgłoś #12 Napisano 29 Października 2008 Podaj namiary gdzie robią za 200. Przyda się za jakiś czas......... używka nie pośmiga tyle co nówka :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad Zgłoś #13 Napisano 12 Lutego 2010 Passat B5 1.9 Tdi 110 KM syncro 1997 r. Witam, mam podobny problem lecz lekko różniący się.Samochod dławi się na kazdym biegu przy 1800-2000 obrotow jak jest zimny, cieply ale nie zawsze, czasem jak sie rozgrzeje to przestaje szarpać, a czasem ma tak, że gdzieś stanę na chwile i po ponownym włączeniu nie szarpie.Potrafi szarpac jak jest -1 stopni, a nie szarpie jak jest -10 i na odwrót, szarpie rowniez czy mam pelny czy pusty bak.Wymieniałem filtry oprocz filtru powietrza olej tankuje cale życie na BP dieslel ultimatum, byly sprawdzane w tej kwestii wtryski + sterownik,komputer nic nie wykazuje, nie mam pojęcia co to może być pomocyyy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkakrzysztof Zgłoś #14 Napisano 28 Czerwca 2010 To może być wina wtrysku sterującego jechać do Ołtarzewa Poznańska 408a dobry fachman wie co w trawie piszczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach