Skocz do zawartości

kris21

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kris21

  • Urodziny 29.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. oprócz was Panowie potwierdzili to dwaj mechanicy że nic się niestanie no chyba że jeźdźę 200km/h także usunołem starą mase i nic w jej miejsce nie umieszczam.Dziś jechałem 110km/h i żadnych drgań nie wyczuwałem jeździ jak przed usterką oderwania się masy. Dziękuje wszytskim za porade. Pozdrawiam i szerokości Panowie.
  2. Także jeżeli bym chiał ten ciężarek mieć musiałbym całą półoś wymienić na taką która ten cięąarek posiada. Tylko czy mogę narazie jezdzić bez tego ciężarka i nieponieść z tego tytułu żadnych konsekwencji w postaci uszkodzenia przegubu czy innych cześci?Może można dopasować jakiś inny ciężarek rozpinany?co radzicie Panowie
  3. Według książki napraw od 1989 masa przeciwibracyjna była niedzielona !!
  4. Witam. Wczoraj odwulkanizowała (odpadła) mi masa przeciwibracyjna prawej półosi napędowej, zsuneła się na gume przegubu i tarła o śrube drążka stabilizacyjnego więc żeby ją zdjac misuałem rozciąć ją gumówką . Panowie teraz moje pytanko czy bez niej mogę jezdzić,czy jest jakiś patent by ja spowrotem zamontować?wiem że ona jest na stałe zgrzana z półosia napedową więc trzeba by było wymienić półoś ale cena nowe w serwisie vw to kosmos 330zł !! Mój samochód to vw passat b4 TDi rok 94 (przejścówka)
  5. masz racje ten model niema linki licznikiem może coś z elektroniką licznika byłu dużo postów na temat zimnych lutów w liczniku ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni forumowicze na ten temat
  6. identyczna usterka jak u mnie dzieje sie to zazwyczaj po 250tysacach fabryczna usterka (niedopracowanie pewnych elemętów boscha) czyli nastawnik dawki paliwa trzeba go zregenerować(wyczyścić z opiłków metalu )daj do warsztatu sam tego nie zrobisz a raczej tylko pogorszysz lub całkowicie uszkodzisz nastawnik. Mnie ta zabawa kosztowała i tak mało bo 400zł ale w autoryzowanym serwisie wołali coś koło 1000zł Ja robiłem to w Polsce w Polanicy Zdrój i jestem z usługi bardzo zadowolony.
  7. może zacznik od sprawdzenia czy linka z licznika nie wyskoczyła, ja miałem taki własnie przypadek że linka wyskoczyła mi z licznika, a co do wzkaźnika temperatury może sam czyjnik miałem taki przypadek że nowy czujnik miałem uszkodzony i pokazywał zawyżoną temperature lub wzakazówka sie dziwnie zachowywała lub sam licznik jest uszkodzony mechanicznie bądź elektronicznie ze wzkaźnikiem temperatury zobaczyłbym jeszcze zimne luty było o tym sporo na forum. Pozdrawiam i daj znać
  8. witam. \Miałem ten sam problem w b4 powodem okazał się czujnik temperatury silnika po jego wymianie a sprawny świece grzeje tak jak powinien. Takżę zaczołbym od wymiany czujnika ponieważ koszt takowego to 12,50.
  9. Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem od niedawna vw Passata b4 wcześniej miałem golfika II GTI i pojawił sie problemik z szyberdachem. Mianowicie padła a raczej padł tzw piesek dzynkielek od podnoszenia szyberka oczywiście standardowo od strony kierowcy mam okazje kupić szybredach drugi (mam blaszany nie szklany) też blaszany ale w kolorze czarnym górnej pokrywy ja mam kolor zielony jes możliwość wymontowania górnej pokrywy samej czy gra jest warta świeczki ??i czy moja usterka jest naprawialna bez kosztów tzn same smarowanie ??co doradzicie.
  10. witam. Mam ten sam problem opisywany w tym temacie, na przewodach do intecolera,miejsce załamania węża (koło akumulatora dość mocno zarzygane olejem), jak zrobie przygazuwke na jałowym biegu na 4 do 5 tysięcy dym czarny i zostaje ślad sadzy na sfalcie dość spory, czy bierze olej tego niewiem na bagnecie jest max samochodzik przywiozłem z berlina.Przyzakupie niestety nie zwróciłem na to uwagi poprostu wcześniej miałem vw golfa gti benzynka i niewiedziałem na co mam zrwacać uwage przy zakupie vw TDI .Samochodzik zbiera się dość ładnie ale martwi mnie ten wyciek przewodami od turbiny do intercolera.Doradzcie koledzy co mam robić. Poniże fotki wycieków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności