Gość yokass Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2008 Słuchajcie kupiełm passata b5 1.8Adr 125 km sekwencją w grudniu 2007 roku , od początku wiedziałem że w aucie brakuje mocy Zrobiłem : katalizator , sonde , czujnik temp., wyczyściłem przepustnice wymieniłem rozrząd !!! wszystkie filtry!! No i właśnie rozrząd dziwna sprawa bo jak kupowałem samochód to mi powiedzieli ze rozrząd wymieniony, ale że jestem osobą dokładną postanowiłem jeszcze raz go wymienić wymieniłem, i żadnych efektów nadal brak mocy zajechałem do innego mechanika, a ona ta to zę w silnikach 1.8 Adr 125km znajdują się dwa rodzaje rozrządu??? i że ja mam ten niedobry i dlatego nie mam mocy:( przykra sprawa ale czy prawdziwa????????????????????? Prosze o pomoc nie stać mnie na co miesięczne wymienianie rozrządu ps. wymieniając rozrząd sugerowaliśmy się starym i włożylismy identyczny ,a moze to właśnie zanim nie kupiłem auta już spartolił ten rozrząd i dla tego go sprzedał ( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2008 Kurde ciężka sprawa. Miałem kilka aut i do każdego był tylko jeden typ tzn. określona ilość zabków na pasku. Inne by nie pasowały a co za tym idzie prawdopodobnie rozwaliło by mi silnik. Jeżeli jest odczuwalny spadek mocy to może pasek jest przestawiony o jeden ząbek (taki miałem przypadek w tico) po moim poprawnym założeniu (dokładne ustawienie znaków) to silnik dostał "kopa" jak na tico:). Ale może sie jeszcze ktoś wypowie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2008 Starszy typ wycofany mial pasek na 152 zeby nowy ma 153 cala filozofia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pool21 Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2008 Witam a kolego czy mechanik sprawdzał łańcucszek , chodzi raczej o napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yokass Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2008 Słuchajcie ponoć rózni się gróbościa rolki napinacza oraz zabkami tylko czy by mi to pasowało??? ten co teraz rozrząd mam ma 2000 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2008 Ale tak dokładniej to o co ci chodzi z tym rozrządem? Nie pamiętasz jaki pasek kupowałes? Tzn ile zębów? Bo powinien mieć 153. Bo rolka raczej nie ma wpływu na brak mocy auta a jedynie ta nieszczęsna liczba zębów - przynajmniej tak mi się zdaje. Tu masz numery - jakie powinny byc części: Pasek wielorowkowy (silnik z klimatyzacją): b 06B 260 849 A (oznaczenie: 14, 12x855mm) Pasek zębaty:………………………...Z=153 , b 058 109 119 C Rolka napinająca:………………….…b 058 109 243 E Napinacz paska wielorowkowego:….. 058 109 479 B Rolka odwracajaca:………………….. b 058 109 244 Tak więc przyjrzyj się elementom rozrzadu i kup sam pasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2008 Słuchajcie kupiełm passata b5 1.8Adr 125 km sekwencją w grudniu 2007 roku , od początku wiedziałem że w aucie brakuje mocy Zrobiłem : katalizator , sonde , czujnik temp., wyczyściłem przepustnice wymieniłem rozrząd !!! wszystkie filtry!! No i właśnie rozrząd dziwna sprawa bo jak kupowałem samochód to mi powiedzieli ze rozrząd wymieniony, ale że jestem osobą dokładną postanowiłem jeszcze raz go wymienić wymieniłem, i żadnych efektów nadal brak mocy zajechałem do innego mechanika, a ona ta to zę w silnikach 1.8 Adr 125km znajdują się dwa rodzaje rozrządu??? i że ja mam ten niedobry i dlatego nie mam mocy:( przykra sprawa ale czy prawdziwa????????????????????? Prosze o pomoc nie stać mnie na co miesięczne wymienianie rozrządu ps. wymieniając rozrząd sugerowaliśmy się starym i włożylismy identyczny ,a moze to właśnie zanim nie kupiłem auta już spartolił ten rozrząd i dla tego go sprzedał ( yokass Celem rozwiania wątpliwości załączam poniżej skany dotyczące wymiany paska rozrządu ADR( stan aktualny). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2008 Jurek - wymieniałeś ten kompensator hydrauliczny? Bo pierwszy raz o nim słyszę. Ja tego nie kupowalem nawet, bo myslałem, ze mechanik mi mówi o napinaczu hydraulicznym ale łancucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2008 Jurek - wymieniałeś ten kompensator hydrauliczny? Bo pierwszy raz o nim słyszę. Ja tego nie kupowalem nawet, bo myslałem, ze mechanik mi mówi o napinaczu hydraulicznym ale łancucha. Damian Wymieniałem przed dwoma miesiącami kompletny rozrząd i również napinacz hydrauliczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 12 Czerwca 2008 No to lipa, bo ja nie wymieniłem. I co? Mam teraz tak jeździć? Nie rozleci się nic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 12 Czerwca 2008 No to lipa, bo ja nie wymieniłem. I co? Mam teraz tak jeździć? Nie rozleci się nic? Damian. Wygląda na to , że nie przygotowałeś się do lekcji" wymiana...". Nie wiedziałeś o tym , czy też umknęło Twojej uwadze ,że jest nowy typ napinacza, rolka i inny pasek? Nie wiem czy się rozleci , czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 12 Czerwca 2008 No kumpel mechanik mi mówił, że jak nie będę miał hydraulicznego napinacza, to nawet rozbierac nie bedzie, bo czegoś tam nie zblokuje czy nie ustawi. No i pech chciał, ze nie mógł mi tego wymienić, bo nie dysponował czasem, wiec do innego pojechałem. Tam mi powiedzieli ze niepotrzebnie kupiłem napinacz paska wielorowkowego, ale okazało sie jednak, ze zdechł tamten stary i opłaciło się kupno. No a o tym napinaczu nic mi nie mówili. To teraz nie wiem, czy rozbirac jeszcze raz i wymieniać ten napinacz. Przeciez to nie rolka, wiec trochę inaczej pracuje - no nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #13 Napisano 12 Czerwca 2008 No kumpel mechanik mi mówił, że jak nie będę miał hydraulicznego napinacza, to nawet rozbierac nie bedzie, bo czegoś tam nie zblokuje czy nie ustawi. No i pech chciał, ze nie mógł mi tego wymienić, bo nie dysponował czasem, wiec do innego pojechałem. Tam mi powiedzieli ze niepotrzebnie kupiłem napinacz paska wielorowkowego, ale okazało sie jednak, ze zdechł tamten stary i opłaciło się kupno. No a o tym napinaczu nic mi nie mówili. To teraz nie wiem, czy rozbirac jeszcze raz i wymieniać ten napinacz. Przeciez to nie rolka, wiec trochę inaczej pracuje - no nie? Mnie mechanik powiedział, że mój wybór- jak chcę jeszcze pojeździć , to należy wymienić i to zrobiłem (jak do sprzedaży to nie wymieniać). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #14 Napisano 13 Czerwca 2008 Mnie mechanik powiedział, że mój wybór- jak chcę jeszcze pojeździć , to należy wymienić i to zrobiłem (jak do sprzedaży to nie wymieniać).I tego trzeba się trzymać przy każdej naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość petr Zgłoś #15 Napisano 13 Czerwca 2008 Rozrząd rozrządem ale brak mocy może być spowodowany uszkodzonym przepływomierzem powietrza. W poprzednim passacie tak miałem. Po wymianie przepływki nie to auto. Założyłem przepływkę pierburg i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yokass Zgłoś #16 Napisano 13 Czerwca 2008 kolego ale na Vag-u nic nie wybija!!!!!!! zaden bład Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yokass Zgłoś #17 Napisano 16 Czerwca 2008 HALO!!!! Słuchajcie pytanie ? wracając do rozrządu mechanik znowu mnie zaszokował!!! powiedział że na banq u mnie jest przestawiony rozrząd o minimu 4 zęby>>>/?? czy to mozliwe >>>>??? Sprawdzałem tez komporesje i: patrząc w prost zderzaka po koleji 1 Cylinder 8.9 2 cylinder 9 3 cylinder 9 4cylinder 9 Nie bierze oleju!!! nic a nic co o tym sadzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #18 Napisano 16 Czerwca 2008 Troche niskie to sprezanie, w poprzednim A3 1.6 mialem 12-13 na kazdym cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kriskos997 Zgłoś #19 Napisano 16 Czerwca 2008 słabe masz to sprezanie i stąd pewnie brak mocy powinno byc jak kolega wyzej napisał miedzy 13 a 14 9 to stanowczo za mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yokass Zgłoś #20 Napisano 16 Czerwca 2008 Słuchajcie OLEJU NIe bierze nioe mam problemu ze spalaniem hmm..... to co pierścienie??? głowica , zawory???? co do wymiany?? czy lepiej silnik z litwy za 400 lt=400 zł z kompresją 13 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach