Skocz do zawartości
VIPER81

Problem z wyjęciem skrzyni biegów pasek 2.0 2E syncro 91r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy na forum. Mam VW PASSATA B3 2.0 SYNCRO 91r. 2E 115KM

MAM PROBLEM Z WYJęCIEM SKRZYNI BIEGóW. JAK MAM Ją WYJąć ( CZY DA SIę Ją WYJąć BEZ WYJMOWANIA SILNIKA ) NIE MOGE JEJ OBRóCIć BO ALBO REDUKTOR DO WAłU NIE DAJE ALBO W INNYM MIEJSCU MI COś BLOKUJE CZY MUSZE SKRęCIć I WYCIąGAć DO GóRY RAZEM Z SILNIKIEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Muszisz odkrecic to cos co przekazuje naped na tyl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wał Od Reduktora Mam Odpięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie podparłem silnik od dołu i odkręciłem cały wózek przedniego zawieszenia. Nie mówiąc oczywiście o odkręceniu półosi i wału od reduktora. Wychodzi dołem razem z reduktorem. Powodzenia

 

P.s.

Następnyn razem nie krzycz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego JERRIX a co z maglownicą która jest przykręcona do wózka od góry jeśli opuszcze wózek na dół to mósze rozpiąć też maglownice? i czy odkręcałeś cały wózek obie strony czy tylko opuściłeś stronę od skrzyni? Bo mi już ręce opadły, a co najlepsze to książkowo VW przewiduje 5godz 10 min na całą wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego JERRIX a co z maglownicą która jest przykręcona do wózka od góry czy też ja odkręcałeś? i czy odkręcałeś cały wózek czy tylko stronę od skrzyni a drógą poluzowałeś? Bo mi już ręce opadają do tej skrzyni nie moge jej wydrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykręciłem wózek zawieszenia ale dalej mi albo filtr oleju przeszkadza w opuszczeniu silnika albo reduktor do wału z tyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że nie odpisywałem, ale trafiłem z dzieckiem do szpitala (rotawirus).

Wózek zawiechy, tak jak zrobiłeś wykręciłem cały, maglownica została u góry.

Skrzynia bardzo wrednie wychodziła, wyskoczyła dopiero po lekkim przekrzywieniu silnika w prawo (patrząc od przodu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyszła tylko musiałem wykręcić filtr oleju żeby opuścić silnik niżej i odkręcić reduktor do wału od skrzyni.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ...? U mnie wyszła razem z reduktorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego JERRIX z poradę powiedz mi jeszcze co ile kilometrów wymieniasz olej moscie z tyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności