Skocz do zawartości

Jerrix

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jerrix

  • Urodziny 26.12.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Otm

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Tutaj zdjęcia poglądowe jak wygląda pasek z pomalowanymi całymi zderzakami, kwestia gustu.
  2. Jerrix

    Użytkownicy forum

    46 - jestem w szoku
  3. Kolego coś masz namieszane, 1395 kg waży pasek B3 Syncro.
  4. Tylko, że paliwo przepływa przez wtrysk lub wtryskiwacze nawet gdy jedziemy na gazie i chłodzi je. Odłączając obieg paliwa ryzykujemy przegrzewanie wtrysków i zapieczenie ich.
  5. Zdejmij tapicerkę z tych drzwi i sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie do silniczka od mechanizmu opuszczania. Można to zrobić na wtyczce, która się tam znajduje. U mnie napięcie sterujące było, ale okazało się, że padł silniczek. Wilgoć go zjadła, stwierdziłem to dopiero po odkręceniu, wyciągnięciu w dół i rozebraniu całego ustrojstwa.
  6. Sorry, że nie odpisywałem, ale trafiłem z dzieckiem do szpitala (rotawirus). Wózek zawiechy, tak jak zrobiłeś wykręciłem cały, maglownica została u góry. Skrzynia bardzo wrednie wychodziła, wyskoczyła dopiero po lekkim przekrzywieniu silnika w prawo (patrząc od przodu).
  7. Ja u siebie podparłem silnik od dołu i odkręciłem cały wózek przedniego zawieszenia. Nie mówiąc oczywiście o odkręceniu półosi i wału od reduktora. Wychodzi dołem razem z reduktorem. Powodzenia P.s. Następnyn razem nie krzycz.
  8. Przy skrzyni automatycznej mogłyby być problemy.
  9. Lusterko z wkładem podgrzewaj suszarką i dopiero po tym rozdzielaj. Można jak radzi The_Saint żyłką, ja delikatnie podważałem i też dało radę.
  10. Sprężyny pasują od zwykłego, ale amorki muszą być już do syncro. Różnią się długością, a właściwie miejscem zamocowania. W syncro są montowane na górze wahacza, a w zwykłym niżej.
  11. Z tego co wiem to tylko luki są regenerowane. Mój Sachs kosztował trochę więcej, ale to syncro.
  12. Zgadza się, luki niestety są regenerowane i nigdy nie wiadomo kiedy padną. Ja założyłem Sachsa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności