Skocz do zawartości
Gość coyot

Passat B3 2E - falujące obroty po rozgrzaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość coyot

Witam

 

czytałem wczesniejsze posty, i nie znalazłem opisu takiej dziwnej rzeczy jaka występuje u mnie a mianowicie:

 

zapalam autko i ide skrobać szybki, chodzi ładnie i równo, do momentu /około 5 minut/ kiedy zaczyna sie krztusić, obroty w granicach 500 - 1500 obroty warjują.

 

gdy dodam mu gazyu wszystko sie ustabilizuje, ale po chwili ponownie to samo,

 

w trakcie jazdy tez go przymuli, nie zbiera sie i ma doła,

 

wczoraj po zrobieniu 15 km nadal działo sie to samo

 

co to może być, bo sie boje że jak przyjda wieksze mrozy to wogóle nie da sie jeĽdzić :(

 

I jeszcze jedno pytanie, co sie mogło stać ze wskaĽnikiem temperatury płynu, bo umarł

 

 

pasek to B3 2.0 Kat silnik 2E rok 1992 wersja GT

Edytowane przez radekrp90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KOM

 

I jeszcze jedno pytanie, co sie mogło stać ze wskaĽnikiem temperatury płynu, bo umarł

 

tylko płynu Ci umarł ? a wskażnik paliwa działa ?

Podejrzewam że to pewnie nic innego tylko zimny lut

 

 

co do głównego problemu to nie mam pojęcia więc nie zamierzam Cię w błąd wprowadzać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość coyot

Tak tylko wskaĽnik temperatury płynu nie działa, reszta jest w jak najlepszej kondycji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość KOM

to bardzo możliwe że czujnik padnięty

 

nie jest to duży koszt bo oba w IC to koszt jakiś 20 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Tak tylko wskaĽnik temperatury płynu nie działa, reszta jest w jak najlepszej kondycji

Byc moze jak jest spsuty czujnik od temp.komp dostaje bledne dane i wariuje...Ale takie objawy wystepuja tez przy padnietej sondzie lambda :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość coyot

a w którym miejscu sa te czujniki

 

i jaki jest koszt ewentualnie sondy lambda i jak ją sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:!: Czujnik temperatury podaje dane do komputera sterującego pracą silnika i ustawia pracę silnika - jeśli padnie czujnik temp lub inny czujnik odpowiedzialny za właściwe ustawienie miesznki paliwowej, to praca silnika może być nieregularna - stąd te obroty

 

:!: W poprzednich moich wypowiedziach opisałem najczęściej występujące przypadki dotyczące "głupich" obrotów silnika zarówno na biegu jałowym jak i na wyższych obrotach - problem ten występuje w wielu przypadkach

lecz może być spowodowany awarią różnych urządzeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szorka

osobny czujnik jest do zegarów (czarny) a osobny do wtrysku (niebieski zazwyczaj) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość coyot

a gdzie zlokalizuje ten czujnik od zegarów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności