stinger Zgłoś #21 Napisano 3 Czerwca 2008 Może być kwestia opornika na nagrzewnicy, być może on spowalnia ci wiatrak.Nie wiem który ale , jeden wiatrak ma opornik w środku a drugi ma w obudowie nagrzewnicy (kolor czerwony). wszystko oki mam nadzieje ze jak zamienie kable podepne sie pod opornice w silniku wbudowaną to moze bedzie dobrze ale teraz pytanie jakie kolory pod jaki numerek we wtyczce bo mam końcówke 3 przewodowa która wchodzi właśnie w czerwoną opornice. a w silniku jest 6 pinów 2 grube i 4 cieńsze i jka to podłączyć jka z instalacji mam 2 grube przewodu co szły do silniczka w Vale bezpośrednio i 3 które idą do czerwonej opornicy wiecie jak to przerobić? I jeszcze na marginesie mam w tej klimie BEHR nie mam pojęcia co to jest 4 przewodową jakby małą chłodniczke ( tylko tak wygląda) i umiejscowiona jest przed nagrzewnicą wiecie co to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #22 Napisano 3 Czerwca 2008 A koszt filtra osuszacza to ok 170 zł. Pytałem z ciekawości czy można kupić taniej, bo tam gdzie naprawiam klimę to jest miejscowość nadmorska i tu zawsze jest drożej. A jeśli poszła ci sprężarka kolego to nieżle ktoś "dbał" o klimę w Twoim pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #23 Napisano 3 Czerwca 2008 A koszt filtra osuszacza to ok 170 zł. Pytałem z ciekawości czy można kupić taniej, bo tam gdzie naprawiam klimę to jest miejscowość nadmorska i tu zawsze jest drożej. A jeśli poszła ci sprężarka kolego to nieżle ktoś "dbał" o klimę w Twoim pasku. Jak sprawdzić czy aby napewno działa sprężarka? Wiatrak się włącza, przy zaworach jedna rurka jest chłodna, druga cieplejsza, wydaje mi się ze wszystko się kręci tam gdzie idzie napę sprężarki. Czy jest kod błędu sprężarki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #24 Napisano 3 Czerwca 2008 Jeśli jeden przewód jest ciepły a drugi zimny to znaxzy że sprężarka działa. Przejżyj sobie dział poświęcony kodom klimy tam są wszyskie usterki, przynajmniej ja znalazłem tam to co mnie interesowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #25 Napisano 4 Czerwca 2008 Jeśli jeden przewód jest ciepły a drugi zimny to znaxzy że sprężarka działa. Przejżyj sobie dział poświęcony kodom klimy tam są wszyskie usterki, przynajmniej ja znalazłem tam to co mnie interesowało. U mnie jest 444 bez błędów, a nie działa , chyba jednak czeka mnie wizyta u specjalisty w dziedzinie klimy. Zna ktoś takowego w Warszawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #26 Napisano 4 Czerwca 2008 Mam takie same objamy.Klima nabita full przwod lodowaty a nie chlodzi.Wczoraj byłem u fachowca wyciagnał tez zawor rosprezny ( znajduje sie on na jednym z przewodów tam gdzie podpinaja kable jak nabijaja klime) i był cały zasyfiony mało tego znajdowały sie tam opiłki.Diagnoza - do wymiany sprezarka + czyszczenie całego układu + nabicie.Koszta +- 2500 zl z nowke 350 zl demotaz montaz 200 nabicie. W opcji uzywanej sprezarki podobno w całkiem niezłej kondycji 1200 zl całosc.Podjedz do jakiegos mecheca i niech rzuci okiem na ten zaworek tak ja napisałem wcześniej o zaworze, powiem kolego, że dość sporo zapłaciłeś , ja za używaną sprężarkę (roczną) zapłaciłem 400 pln i było to ponad dwa lata temu , przy okazji wymiany osuszacza i skraplacza, wymieniony został nieszczęsny zaworek rozprężny z filterkiem, który był przyczyną nie działającej klimy, całość pociągnęła mnie 1200 pln z nabiciem, kontrastem i całą resztą, które w/w urządzenie do nabijania wykonuje, oraz odgrzybienie jak to mówią: ... kto szuka ten znajduje ,faktem jest, że montaż miałem po mocnej promocji A czy ktoś wie ile kosztuje ten filtr?trzeba było przeczytać stronę wcześniej to byś wiedział filtr (zaworek rozprężny) kosztuje 25 pln, za osuszacz zapłacisz od 190 do 230 pln. Pytanie:Czy jak padnie sprężarka to wyrzuci błędy w VAGu? Tak Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #27 Napisano 4 Czerwca 2008 Czyli sprężarkę mam ok, nie ma błędów. Panowie czy może tak się trafić, że jak się ma mało czynnika to włączy się sprężarka ale wydajność będzie niska? ew. będzie chłodzić delikatnie wąż i tyle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yourcar Zgłoś #28 Napisano 4 Czerwca 2008 Koledzy ja tez mam problem z Climatronikiem,polega on na tym ze pokazuje mi takie błądy: Test Climatronika: 1) 4F8 00 2) 4F8 02 3) 444 00 4) 444 02 Wiem ze czwóreczki oznaczaja ze wszystko jest Oki,ale klima nie mrozi tylko leci z niej chłodne powietrze. Czy ktos z Was moze mi powiedziec czego to jest wina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eine Zgłoś #29 Napisano 4 Czerwca 2008 Koledzy ja tez mam problem z Climatronikiem,polega on na tym ze pokazuje mi takie błądy: Test Climatronika: 1) 4F8 00 2) 4F8 02 3) 444 00 4) 444 02 Wiem ze czwóreczki oznaczaja ze wszystko jest Oki,ale klima nie mrozi tylko leci z niej chłodne powietrze. Czy ktos z Was moze mi powiedziec czego to jest wina? Na PW wyslalem ci link do opisu kodów. W sobote wizyta u fachowców... może moja zacznie działać 4F8 - siłownik klapy centralnej Być może klapa ciepłego powietrza nie otwiera ci do końca klimy. Możesz sprawdzić to ręcznie, pod deską od strony schowka jest siłownik, czerwona wtyczna i czerwone ramię sterujące. Właśnie to ramię możesz rozpiąć na kolanku "kombinerki" i sprawdz ręcznie. Jak ręcznie ustawisz pozycję LOW to powinno zacząć chłodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #30 Napisano 6 Czerwca 2008 Znalazłem przyczynę awarii climatronica, mianowicie przy fitrze osuszacza idą dwa przewody gumowe zamocowane są na plasikowym wieszaku, od drgań obluzowały się i przetarły mi obudowę filtra i wywaliło cały czynnik.Mechanik twierdzi że to nie pierwsza taka usterka. Wychodzi na to że to może być firmowy babol,ale koszta muszę pokryć, niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zulu Zgłoś #31 Napisano 7 Czerwca 2008 U mnie jest 444 bez błędów, a nie działa , chyba jednak czeka mnie wizyta u specjalisty w dziedzinie klimy.Zna ktoś takowego w Warszawie? Ząbki f-ma KLIMAT. http://www.klimatyzacje.pl/ Jak zrobią to będzie działać. Może się okazac że będziesz musiał trochę poczekac w kolejce (2 tygodnie) ale naprawdę warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #32 Napisano 12 Czerwca 2008 Proszę kolegów o dokładne określenie położenia zaworu rozprężnego. Wiem że przy króćcach ale gdzie?? Może jakiś schemat, zdjęcie. czy trzeba szukać bardziej w stronę" środka" auta czy komory silnika. Czy ten zawór wygląda tak i czy to jest właściwy zawór do mojego typu klimy http://img514.imageshack.us/my.php?image=img8007jl6.jpg . Już po naprawie. Wymieniem osuszacz oraz zawór rozprężny. Koszta: 120 osuszacz + 20 zawór usługa wymiany tych rzeczy wraz z serwisem klimy 270 zł. Suma 410 zł. Zwróćcie uwage które przewody macie "lodowate"" jeśli jest to przewód "gruby" to powinien on być ciepły a ten cienki powinien być zimny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach