Skocz do zawartości
Gość eine

Przewody lodowate a powietrze cieple

Rekomendowane odpowiedzi

Może być kwestia opornika na nagrzewnicy, być może on spowalnia ci wiatrak.

Nie wiem który ale , jeden wiatrak ma opornik w środku a drugi ma w obudowie nagrzewnicy (kolor czerwony).

 

 

 

 

wszystko oki mam nadzieje ze jak zamienie kable podepne sie pod opornice w silniku wbudowaną to moze bedzie dobrze ale teraz pytanie jakie kolory pod jaki numerek we wtyczce bo mam końcówke 3 przewodowa która wchodzi właśnie w czerwoną opornice. a w silniku jest 6 pinów 2 grube i 4 cieńsze i jka to podłączyć jka z instalacji mam 2 grube przewodu co szły do silniczka w Vale bezpośrednio i 3 które idą do czerwonej opornicy wiecie jak to przerobić?

 

I jeszcze na marginesie mam w tej klimie BEHR nie mam pojęcia co to jest 4 przewodową jakby małą chłodniczke ( tylko tak wygląda) i umiejscowiona jest przed nagrzewnicą wiecie co to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A koszt filtra osuszacza to ok 170 zł. Pytałem z ciekawości czy można kupić taniej, bo tam gdzie naprawiam klimę to jest miejscowość nadmorska i tu zawsze jest drożej. A jeśli poszła ci sprężarka kolego to nieżle ktoś "dbał" o klimę w Twoim pasku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eine
A koszt filtra osuszacza to ok 170 zł. Pytałem z ciekawości czy można kupić taniej, bo tam gdzie naprawiam klimę to jest miejscowość nadmorska i tu zawsze jest drożej. A jeśli poszła ci sprężarka kolego to nieżle ktoś "dbał" o klimę w Twoim pasku.

 

Jak sprawdzić czy aby napewno działa sprężarka?

 

Wiatrak się włącza, przy zaworach jedna rurka jest chłodna, druga cieplejsza, wydaje mi się ze wszystko się kręci tam gdzie idzie napę sprężarki.

 

Czy jest kod błędu sprężarki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeden przewód jest ciepły a drugi zimny to znaxzy że sprężarka działa. Przejżyj sobie dział poświęcony kodom klimy tam są wszyskie usterki, przynajmniej ja znalazłem tam to co mnie interesowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eine
Jeśli jeden przewód jest ciepły a drugi zimny to znaxzy że sprężarka działa. Przejżyj sobie dział poświęcony kodom klimy tam są wszyskie usterki, przynajmniej ja znalazłem tam to co mnie interesowało.

U mnie jest 444 bez błędów, a nie działa , chyba jednak czeka mnie wizyta u specjalisty w dziedzinie klimy.

Zna ktoś takowego w Warszawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie same objamy.Klima nabita full przwod lodowaty a nie chlodzi.Wczoraj byłem u fachowca wyciagnał tez zawor rosprezny ( znajduje sie on na jednym z przewodów tam gdzie podpinaja kable jak nabijaja klime) i był cały zasyfiony mało tego znajdowały sie tam opiłki.Diagnoza - do wymiany sprezarka + czyszczenie całego układu + nabicie.Koszta +- 2500 zl z nowke 350 zl demotaz montaz 200 nabicie. W opcji uzywanej sprezarki podobno w całkiem niezłej kondycji 1200 zl całosc.Podjedz do jakiegos mecheca i niech rzuci okiem na ten zaworek

tak ja napisałem wcześniej o zaworze, powiem kolego, że dość sporo zapłaciłeś :( , ja za używaną sprężarkę (roczną) zapłaciłem 400 pln i było to ponad dwa lata temu :), przy okazji wymiany osuszacza i skraplacza, wymieniony został nieszczęsny zaworek rozprężny z filterkiem, który był przyczyną nie działającej klimy, całość pociągnęła mnie 1200 pln z nabiciem, kontrastem i całą resztą, które w/w urządzenie do nabijania wykonuje, oraz odgrzybienie :D

jak to mówią: ... kto szuka ten znajduje ;) ,faktem jest, że montaż miałem po mocnej promocji :)

A czy ktoś wie ile kosztuje ten filtr?
trzeba było przeczytać stronę wcześniej to byś wiedział ;)

filtr (zaworek rozprężny) kosztuje 25 pln, za osuszacz zapłacisz od 190 do 230 pln.

Pytanie:

Czy jak padnie sprężarka to wyrzuci błędy w VAGu?

Tak

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eine

Czyli sprężarkę mam ok, nie ma błędów.

 

Panowie czy może tak się trafić, że jak się ma mało czynnika to włączy się sprężarka ale wydajność będzie niska?

 

ew. będzie chłodzić delikatnie wąż i tyle ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yourcar

Koledzy ja tez mam problem z Climatronikiem,polega on na tym ze pokazuje mi takie błądy:

 

Test Climatronika:

1) 4F8 00

 

2) 4F8 02

 

3) 444 00

 

4) 444 02

Wiem ze czwóreczki oznaczaja ze wszystko jest Oki,ale klima nie mrozi tylko leci z niej chłodne powietrze.

 

Czy ktos z Was moze mi powiedziec czego to jest wina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość eine
Koledzy ja tez mam problem z Climatronikiem,polega on na tym ze pokazuje mi takie błądy:

 

Test Climatronika:

1) 4F8 00

 

2) 4F8 02

 

3) 444 00

 

4) 444 02

Wiem ze czwóreczki oznaczaja ze wszystko jest Oki,ale klima nie mrozi tylko leci z niej chłodne powietrze.

 

Czy ktos z Was moze mi powiedziec czego to jest wina?

Na PW wyslalem ci link do opisu kodów.

 

W sobote wizyta u fachowców... może moja zacznie działać

 

 

4F8 - siłownik klapy centralnej

Być może klapa ciepłego powietrza nie otwiera ci do końca klimy.

Możesz sprawdzić to ręcznie, pod deską od strony schowka jest siłownik, czerwona wtyczna i czerwone ramię sterujące. Właśnie to ramię możesz rozpiąć na kolanku "kombinerki" i sprawdz ręcznie.

Jak ręcznie ustawisz pozycję LOW to powinno zacząć chłodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem przyczynę awarii climatronica, mianowicie przy fitrze osuszacza idą dwa przewody gumowe zamocowane są na plasikowym wieszaku, od drgań obluzowały się i przetarły mi obudowę filtra i wywaliło cały czynnik.Mechanik twierdzi że to nie pierwsza taka usterka. Wychodzi na to że to może być firmowy babol,ale koszta muszę pokryć, niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest 444 bez błędów, a nie działa , chyba jednak czeka mnie wizyta u specjalisty w dziedzinie klimy.

Zna ktoś takowego w Warszawie?

Ząbki f-ma KLIMAT. http://www.klimatyzacje.pl/ Jak zrobią to będzie działać. Może się okazac że będziesz musiał trochę poczekac w kolejce (2 tygodnie) ale naprawdę warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę kolegów o dokładne określenie położenia zaworu rozprężnego. Wiem że przy króćcach ale gdzie?? Może jakiś schemat, zdjęcie. czy trzeba szukać bardziej w stronę" środka" auta czy komory silnika. Czy ten zawór wygląda tak i czy to jest właściwy zawór do mojego typu klimy http://img514.imageshack.us/my.php?image=img8007jl6.jpg .

 

Już po naprawie. Wymieniem osuszacz oraz zawór rozprężny. Koszta: 120 osuszacz + 20 zawór usługa wymiany tych rzeczy wraz z serwisem klimy 270 zł. Suma 410 zł. Zwróćcie uwage które przewody macie "lodowate"" jeśli jest to przewód "gruby" to powinien on być ciepły a ten cienki powinien być zimny. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności