Skocz do zawartości
Bubu1

Problem z klima manualna - sprężarka?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem jak klimatyzacja ma działać na uszkodzonym presostacie.... Przecież to on decyduje o tym kiedy załączać sprzęgło sprężarki i wentylatory. Wymień go i jeśli reszta układu jest ok to będzie chłodzić jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przy wymianie presostatu muszę spuszczać freon . A druga sparawa dlaczego wcześniej klima funkcjoniwała normalnie z tym prosostatem???? Bo czegoś tu nie rozumiem jedyną wadą był nieszczalny kompresor który uszczalniłem a teraz jedyną wadą jest niechłodząca klima

Edytowane przez Bond29

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czasami na wysokich obrotach wzrasta ciśnienie z 5 do 8

Jak zmierzyłeś to ciśnienie?

 

---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

 

A czy przy wymianie presostatu muszę spuszczać freon

Niestety tak.

A druga sparawa dlaczego wcześniej klima funkcjoniwała normalnie z tym prosostatem????

Prawdopodobnie przez to ze coś źle złożyłeś składając kompresor....nie wiem jak daleko go rozebrałeś....jesteś pewny że uszczelniając wyciek nie uszkodziłeś w jakiś sposób pompę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia nie sprawdzałem bo raz że nieumiem tego zrobić a dwa to niewiem gdzie się z tym zgłosić . A co do rozebrania kompresora to mam taki http://moto.allegro.pl/sprezarka-klimatyzacji-vw-passat-b5-2002-rok-i1164808257.html i na jednym ze zdjęć widać kanał kompresora który jest skręcony na 2 srubach . Dokładnie w tym miejscu była nieszczelność i tylko te dwie sruby odkręciłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gościu podczepił mi maszynę i powiedział że na zegarach pokazuje mu ciśnienie za pompą i że prawdopodobnie pompa padła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy do takiego sprawdzenia potrzebna jest wyjęta spręrzarka czy może być zamontowana i nabita gazem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy do takiego sprawdzenia potrzebna jest wyjęta spręrzarka czy może być zamontowana i nabita gazem

No a jak sprawdzisz ciśnienie w układzie przy wyjętej sprężarce? Inaczej jej nie sprawdzisz - musi być w aucie a czynnik ma być w układzie. Jeśli w układzie jest odpowiednia ilość czynnika a mimo to ciśnienie jest zbyt małe to znaczy że sprężarka jest walnięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da rade podmienić sprężarkę Sanden SD7V16 (taki) zamiast Sande SD709(taki)?

Chodzi mi dokladnie czy gwinty przewodów są takie same i czy łapa-mocowanie jest to samo.

Samo koło też musiałbym przełożyć bo mam pasek klinowy i kolejne pytanie czy osadzenie kół jest na takim samym łożysku?

Moja sprężarka wydaje już dźwięki jak młocarnia warmianka, nie sądzę abym zdobył SD709 w lepszym stanie dlatego myślę o podmianie na nowszy model...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności