pszemek Zgłoś #21 Napisano 24 Sierpnia 2010 Nie rozumiem jak klimatyzacja ma działać na uszkodzonym presostacie.... Przecież to on decyduje o tym kiedy załączać sprzęgło sprężarki i wentylatory. Wymień go i jeśli reszta układu jest ok to będzie chłodzić jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #22 Napisano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) A czy przy wymianie presostatu muszę spuszczać freon . A druga sparawa dlaczego wcześniej klima funkcjoniwała normalnie z tym prosostatem???? Bo czegoś tu nie rozumiem jedyną wadą był nieszczalny kompresor który uszczalniłem a teraz jedyną wadą jest niechłodząca klima Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez Bond29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #23 Napisano 24 Sierpnia 2010 czasami na wysokich obrotach wzrasta ciśnienie z 5 do 8 Jak zmierzyłeś to ciśnienie? ---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:51 ---------- A czy przy wymianie presostatu muszę spuszczać freon Niestety tak. A druga sparawa dlaczego wcześniej klima funkcjoniwała normalnie z tym prosostatem???? Prawdopodobnie przez to ze coś źle złożyłeś składając kompresor....nie wiem jak daleko go rozebrałeś....jesteś pewny że uszczelniając wyciek nie uszkodziłeś w jakiś sposób pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #24 Napisano 24 Sierpnia 2010 Ciśnienia nie sprawdzałem bo raz że nieumiem tego zrobić a dwa to niewiem gdzie się z tym zgłosić . A co do rozebrania kompresora to mam taki http://moto.allegro.pl/sprezarka-klimatyzacji-vw-passat-b5-2002-rok-i1164808257.html i na jednym ze zdjęć widać kanał kompresora który jest skręcony na 2 srubach . Dokładnie w tym miejscu była nieszczelność i tylko te dwie sruby odkręciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parcio Zgłoś #25 Napisano 24 Sierpnia 2010 gościu podczepił mi maszynę i powiedział że na zegarach pokazuje mu ciśnienie za pompą i że prawdopodobnie pompa padła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #26 Napisano 25 Sierpnia 2010 A czy do takiego sprawdzenia potrzebna jest wyjęta spręrzarka czy może być zamontowana i nabita gazem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #27 Napisano 25 Sierpnia 2010 A czy do takiego sprawdzenia potrzebna jest wyjęta spręrzarka czy może być zamontowana i nabita gazem No a jak sprawdzisz ciśnienie w układzie przy wyjętej sprężarce? Inaczej jej nie sprawdzisz - musi być w aucie a czynnik ma być w układzie. Jeśli w układzie jest odpowiednia ilość czynnika a mimo to ciśnienie jest zbyt małe to znaczy że sprężarka jest walnięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #28 Napisano 19 Stycznia 2011 Czy da rade podmienić sprężarkę Sanden SD7V16 (taki) zamiast Sande SD709(taki)? Chodzi mi dokladnie czy gwinty przewodów są takie same i czy łapa-mocowanie jest to samo. Samo koło też musiałbym przełożyć bo mam pasek klinowy i kolejne pytanie czy osadzenie kół jest na takim samym łożysku? Moja sprężarka wydaje już dźwięki jak młocarnia warmianka, nie sądzę abym zdobył SD709 w lepszym stanie dlatego myślę o podmianie na nowszy model... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach