Gość tadek111 Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2008 Witam,zakupilem sterownik centralnego zamka typu STIG 54.i chce go podpiąc w vw passat b3.problem moj polega na tym że chce go wpiąc w pomke powietrza w bagazniku.I teraz ktory kabel jest odpowiedzialny za sterowanie pomką????????? a jest ich tam w kostce pewnie z 10.prosiłbym o porade i ewentualny schemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 18 Maja 2008 tadek111, napisz dokładnie o jaki model i rocznik Ci chodzi ; B3 i co dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2008 moim skromnym zdaniem: jeżeli nie potrafisz samodzielnie znaleźć kabla sterującego (tudzież użyć szukajki czy faqa) nie powinieneś zabierać się do tej roboty... bo jaka filozofia w logicznym pomyślunku, wpięciu sie miernikiem (czy żarówką) kolejno w przewody i wyczajeniu na którym pojawia się impuls elektryczny podczas zamykania a na którym otwierania?? to tylko 10 kabelków... inna kwestia to zakup sterownika u sprzedawcy gwarantującego schemacik podłączenia do konkretnego auta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadek111 Zgłoś #4 Napisano 19 Maja 2008 tadek111, napisz dokładnie o jaki model i rocznik Ci chodzi ; B3 i co dalej? 1992 1.8 jednopunktowy wtrysk silnik ABS ,model kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 19 Maja 2008 tadek111 Sprawdź przewód czarny/biały T12/10 moduł V69 . Zobacz na rys. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadek111 Zgłoś #6 Napisano 19 Maja 2008 i tak podpiołem centralke sam nie wiem czy dobrze ale według schematu, uznałem że kabel czerwonożołty ma inpuls i tak też podpiołem a reszta ja w schemacie,,----------wynik jest taki że zamek sie ładnie zamyka ale nie otwiera co może byc przyczyną?na kablu biało czarnym impulsu brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2008 Na kabelku czarny/biały impuls będziesz miał dopiero jak będą zwarte styki F 59 lub F114 przewód BR daje impuls na pompkę ( czarny/biały) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadek111 Zgłoś #8 Napisano 20 Maja 2008 już ok podpiołem tylko jeszcze jak wpiąc to w kierónkowskazy?mam jeden kabel fioletowy z centralki, znalazłem pod kierownicą kable do prawege kirunowskazu i drugi do lewgo jesli wepne w prawy to miga tylko prawy ajesli w lewy to miga tylko lewy a dwóch naraz nie próbowałem..słyszałem jeszcze o jakis diodach ale ich n ie posiadam.prosze o porade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2008 idź do sklepu elektronicznego i kup dwie diody (powiedz do czego to ci gość dobierze) prostownicze, kilka zł kosztują, działają na zasadzie "przepuszczania" prądu w jedną stronę, do fioletowego kabelka dolutowujesz diodę tak aby prąd szedł od centralki do kierunku a nie na odwrót, do drugiego końca diody połączasz lewy kierunek, potem analogicznie druga diode do fioletowego kabla i kierunek prawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tadek111 Zgłoś #10 Napisano 21 Maja 2008 dzięki edde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach