pol7777 Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2008 Witam. Mam problem z silnikiem 110 km AHF ( chyba) w golfie. Po zapaleniu jak go przytrzymam na wysokich obrotach strasznie dymi na niebieskawo. Chmura jest potężna. Czy to mogą powodować lejące wtryski??? Autko jedzie ok nie czuje braku mocy. Błedy jakie mu skasowałem dotyczyły ciśnienia doładowania. Podciścnienie sterujące turbiną pierdzieliło. Był podobny temat ale nie zostało wyjaśnione co było przyczyna. Może ma ktoś jakieś pomysły??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arpi73 Zgłoś #2 Napisano 12 Maja 2008 A jak u ciebie ze zużyciem oleju?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2008 kilka tematów dosc swiezych jest na forum dokładnie to samo sa tam rowniez opisy uzytkowników:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2008 kilka tematów dosc swierzych jest na forum dokładnie to samo sa tam rowniez opisy uzytkowników:p Jedyne co znalazłem to gość pisał o zmianie map kąta wtrysku. Ale nie bardzo to do mnie przemawia. Kręcilismy dziś pompą i bez zmian. Co do oleju to ja tym autem przyjechałem z Holandii i chyba coś podebrał ale bez tragedii. Więcej nim nie jeździłem. Ale po tej podróży iC suchutkie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2008 dzis opisywałem co moze yc ale oki napisze jeszcze raz Pompowtryski pierscienie uszczelka pod głowica pęknieta glowica turbawka padnieta ale najpierw na vag a potem dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2008 dzis opisywałem co moze yc ale oki napisze jeszcze raz Pompowtryski pierscienie uszczelka pod głowica pęknieta glowica turbawka padnieta ale najpierw na vag a potem dalej pompowtrysków to tam nie ma turbawka raczej nie puszcza bo pisałem ze ic suche vaga podpinałem głowice sprawdze ale chyba byl by płyn w oleju lub ciśnienie by się robiło w układzie chłodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #7 Napisano 12 Maja 2008 ojojoojjj AJM pompowtrysków nie ma od kiedy chyba ze je wykreciłeś Co do zawartosci płynu w oleju i odwrotnie to nie zawsze.Wlasnie czesto tak jest ze niby wsio oki a ty patrz uszczelka:) Jesli na Vagu nic nie wykazuje choc skoro nie wiesz ze masz pompowtryski...... A sprawdz jeszcze raz na vagu jak podaj apompowtyski:D a jak nie to spradz cisnienie w cylindrach skoro mówisz ze turmawka 100% nie przepyszca Oj nie doczytałem to nie twój silnik ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #8 Napisano 12 Maja 2008 ojojoojjj AJM pompowtrysków nie ma od kiedy chyba ze je wykreciłeś Co do zawartosci płynu w oleju i odwrotnie to nie zawsze.Wlasnie czesto tak jest ze niby wsio oki a ty patrz uszczelka:) Jesli na Vagu nic nie wykazuje choc skoro nie wiesz ze masz pompowtryski...... A sprawdz jeszcze raz na vagu jak podaj apompowtyski:D a jak nie to spradz cisnienie w cylindrach skoro mówisz ze turmawka 100% nie przepyszca Oj nie doczytałem to nie twój silnik ) Zamiast sie smiać to przeczytaj problem bo ja w AHFie pompowtrysków nie widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adametronics Zgłoś #9 Napisano 12 Maja 2008 sssorki nie smieje sie ale moj blad nie doczytalem ze to nie twoj silnik /Dalej to tak jak napisałem sprawdz po kolei skoro na vagu wsio oki ro teraz cisnienie w cylindrach zobacz moze pierscien pekniety i bedzie rosnica miedzy cylindrami, albo usczelniacze zaworów na głowicy, albo naprawde uszczelka glowicy ale zanim podnesiesz głowice najpierw cisnieie. Duzo oleju traci? jak tak to głowica do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SARNA Zgłoś #10 Napisano 23 Października 2010 Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #11 Napisano 14 Lutego 2011 Witam mój mam problem z moim paskiem 1.9TDI ATJ POMPO WTRYSKI otóż jak go odpalam pierwszy raz z rana pusci niebieską chmurkę ,oleju nie ubywa płynu chłodzącego tez nie . Jak przegazuje auto to leciutko zakopci na czarno w okolicach 4,5 tys obr. Olej wymieniałem 4 tys km temu na Motul 505.01 samochód ma przejechane 221 tys km przebieg orginalny . Pozdrawiam i prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 14 Lutego 2011 Witam mój mam problem z moim paskiem 1.9TDI ATJ POMPO WTRYSKI otóż jak go odpalam pierwszy raz z rana pusci niebieską chmurkę ,oleju nie ubywa płynu chłodzącego tez nie . Jak przegazuje auto to leciutko zakopci na czarno w okolicach 4,5 tys obr. Olej wymieniałem 4 tys km temu na Motul 505.01 samochód ma przejechane 221 tys km przebieg orginalny . Pozdrawiam i prosze o pomoc. sprawdź czy pompki nie leją ---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:20 ---------- Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC. po 1 10W40 to nie syntetyk tylko minerał po 2 pierścienie uszczelniacze zaworów po 3 zmień silnik na AWT jak już a nie AEB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2011 Witam. Pompki nie leją mechanik sprawdzał i powiedział ze wszystko ok. Poniżej dodaję filmik podczas pierwszego odpalania samochodu z rana , oraz proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam [ame]http://www.youtube.com/watch?v=r3Vqj9j2Qh4[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2011 Witam. Pompki nie leją mechanik sprawdzał i powiedział ze wszystko ok. Poniżej dodaję filmik podczas pierwszego odpalania samochodu z rana , oraz proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=r3Vqj9j2Qh4 a oleju nie bierze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2011 nie oleju nie bierze ale widac ze cos przez odme troche ucieka ---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:12 ---------- dodam ze na 10tys km ubywa 300ml oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #16 Napisano 16 Lutego 2011 nie oleju nie bierze ale widac ze cos przez odme troche ucieka ---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:12 ---------- dodam ze na 10tys km ubywa 300ml oleju no to jednak bierze olej więc masz rozeznanie już uszczelniacze pompek lub zaworów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2011 powiem ci tak szybciej brał mi olej 300ml jak jeździłem na Castrol 5w40 wtedy puszczał zawsze podczas odpalania czarnego dymka duzo mniejszego niż ten niebieski co teraz, teraz zmieniłem na Motul 5w40 i odkad zmieniłem na ten olej nie puszczal wogóle dymka teraz po przejechaniu 4 tys km zaczoł puszczac niebieskiego tylko podczas odpalania . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #18 Napisano 17 Lutego 2011 Witam . Dzis podczas pierwszego odpalania auta z rana była temp 0 stopni i przy tej temp auto nie zadymiło na niebiesko może mi ktoś powiedziec dlaczego auto dymi podczas pierwszego odpalania tylko jak jest powyzej 5 sotpni ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 17 Lutego 2011 Witam . Dzis podczas pierwszego odpalania auta z rana była temp 0 stopni i przy tej temp auto nie zadymiło na niebiesko może mi ktoś powiedziec dlaczego auto dymi podczas pierwszego odpalania tylko jak jest powyzej 5 sotpni ?? może mu za zimno i daje większą dawkę nie spalaną i dlatego taki kolor spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał VW Zgłoś #20 Napisano 17 Lutego 2011 tez zapomniałem dodac ze cos dziwnie popiskuje z przodu podczas odpalania przy temp 0 stopni. a powiedz mi jesli jest za duża dawka paliwa to moze zakopcic na niebiesko czy moze powinnien zakopcic na czarno??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach