Skocz do zawartości
pol7777

strasznie dymi na niebiesko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z silnikiem 110 km AHF ( chyba) w golfie. Po zapaleniu jak go przytrzymam na wysokich obrotach strasznie dymi na niebieskawo. Chmura jest potężna. Czy to mogą powodować lejące wtryski??? Autko jedzie ok nie czuje braku mocy. Błedy jakie mu skasowałem dotyczyły ciśnienia doładowania. Podciścnienie sterujące turbiną pierdzieliło. Był podobny temat ale nie zostało wyjaśnione co było przyczyna. Może ma ktoś jakieś pomysły???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak u ciebie ze zużyciem oleju??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilka tematów dosc swiezych jest na forum dokładnie to samo sa tam rowniez opisy uzytkowników:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kilka tematów dosc swierzych jest na forum dokładnie to samo sa tam rowniez opisy uzytkowników:p

Jedyne co znalazłem to gość pisał o zmianie map kąta wtrysku. Ale nie bardzo to do mnie przemawia. Kręcilismy dziś pompą i bez zmian.

 

Co do oleju to ja tym autem przyjechałem z Holandii i chyba coś podebrał ale bez tragedii. Więcej nim nie jeździłem. Ale po tej podróży iC suchutkie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis opisywałem co moze yc ale oki napisze jeszcze raz

Pompowtryski

pierscienie

uszczelka pod głowica

pęknieta glowica

turbawka padnieta

ale najpierw na vag a potem dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzis opisywałem co moze yc ale oki napisze jeszcze raz

Pompowtryski

pierscienie

uszczelka pod głowica

pęknieta glowica

turbawka padnieta

ale najpierw na vag a potem dalej

 

pompowtrysków to tam nie ma

turbawka raczej nie puszcza bo pisałem ze ic suche

vaga podpinałem

głowice sprawdze ale chyba byl by płyn w oleju lub ciśnienie by się robiło w układzie chłodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ojojoojjj AJM pompowtrysków nie ma od kiedy chyba ze je wykreciłeś:) Co do zawartosci płynu w oleju i odwrotnie to nie zawsze.Wlasnie czesto tak jest ze niby wsio oki a ty patrz uszczelka:) Jesli na Vagu nic nie wykazuje choc skoro nie wiesz ze masz pompowtryski...... A sprawdz jeszcze raz na vagu jak podaj apompowtyski:D a jak nie to spradz cisnienie w cylindrach skoro mówisz ze turmawka 100% nie przepyszca

 

Oj nie doczytałem to nie twój silnik :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ojojoojjj AJM pompowtrysków nie ma od kiedy chyba ze je wykreciłeś:) Co do zawartosci płynu w oleju i odwrotnie to nie zawsze.Wlasnie czesto tak jest ze niby wsio oki a ty patrz uszczelka:) Jesli na Vagu nic nie wykazuje choc skoro nie wiesz ze masz pompowtryski...... A sprawdz jeszcze raz na vagu jak podaj apompowtyski:D a jak nie to spradz cisnienie w cylindrach skoro mówisz ze turmawka 100% nie przepyszca

 

Oj nie doczytałem to nie twój silnik :)))

 

Zamiast sie smiać to przeczytaj problem bo ja w AHFie pompowtrysków nie widziałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sssorki nie smieje sie ale moj blad nie doczytalem ze to nie twoj silnik

/Dalej to tak jak napisałem sprawdz po kolei skoro na vagu wsio oki ro teraz cisnienie w cylindrach zobacz moze pierscien pekniety i bedzie rosnica miedzy cylindrami, albo usczelniacze zaworów na głowicy, albo naprawde uszczelka glowicy ale zanim podnesiesz głowice najpierw cisnieie.

Duzo oleju traci? jak tak to głowica do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mój mam problem z moim paskiem 1.9TDI ATJ POMPO WTRYSKI otóż jak go odpalam pierwszy raz z rana pusci niebieską chmurkę ,oleju nie ubywa płynu chłodzącego tez nie . Jak przegazuje auto to leciutko zakopci na czarno w okolicach 4,5 tys obr. Olej wymieniałem 4 tys km temu na Motul 505.01 samochód ma przejechane 221 tys km przebieg orginalny . Pozdrawiam i prosze o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mój mam problem z moim paskiem 1.9TDI ATJ POMPO WTRYSKI otóż jak go odpalam pierwszy raz z rana pusci niebieską chmurkę ,oleju nie ubywa płynu chłodzącego tez nie . Jak przegazuje auto to leciutko zakopci na czarno w okolicach 4,5 tys obr. Olej wymieniałem 4 tys km temu na Motul 505.01 samochód ma przejechane 221 tys km przebieg orginalny . Pozdrawiam i prosze o pomoc.
sprawdź czy pompki nie leją

 

---------- Post added at 18:23 ---------- Previous post was at 18:20 ----------

 

Witam wszystkich -moj problem polega na tym ze-2 tyg temu bylem u mechanika na wymianie oleju,filtrów.Problem pojawil sie 2 dni temu -samochod zaczol mi lekko kopcic inaczej niz dotychczas.Po paru godzinach coraz mocniej az .........chmura dymu.Dym jest koloru bialo-niebieski i smierdzi.Pojechalem do mechanika co stwierdzil-uszczelka pod glowica jest ok-samochod ma stale obroty ,przyspieszenie jest ok,plyn nie ubywa itd.Turbina-sprawdzil -jest ok.Co jest dziwne bardzo duzo oleju pali.Przez 2 tyg spalil -WSZYSTKO.Co sie dzieje .A cha swiece sa ok ,zawory przyspieszacza czy cos takiego -ok.OLEJ byl wlany-SHELL HELIX HX7 10W-40 SYNTHETIC.
po 1 10W40 to nie syntetyk tylko minerał

po 2 pierścienie uszczelniacze zaworów

po 3 zmień silnik na AWT jak już a nie AEB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pompki nie leją mechanik sprawdzał i powiedział ze wszystko ok. Poniżej dodaję filmik podczas pierwszego odpalania samochodu z rana , oraz proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=r3Vqj9j2Qh4[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Pompki nie leją mechanik sprawdzał i powiedział ze wszystko ok. Poniżej dodaję filmik podczas pierwszego odpalania samochodu z rana , oraz proszę o dalszą pomoc. Pozdrawiam

 

http://www.youtube.com/watch?v=r3Vqj9j2Qh4

a oleju nie bierze ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie oleju nie bierze ale widac ze cos przez odme troche ucieka

 

---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

 

dodam ze na 10tys km ubywa 300ml oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie oleju nie bierze ale widac ze cos przez odme troche ucieka

 

---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

 

dodam ze na 10tys km ubywa 300ml oleju

no to jednak bierze olej więc masz rozeznanie już uszczelniacze pompek lub zaworów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak szybciej brał mi olej 300ml jak jeździłem na Castrol 5w40 wtedy puszczał zawsze podczas odpalania czarnego dymka duzo mniejszego niż ten niebieski co teraz, teraz zmieniłem na Motul 5w40 i odkad zmieniłem na ten olej nie puszczal wogóle dymka teraz po przejechaniu 4 tys km zaczoł puszczac niebieskiego tylko podczas odpalania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam . Dzis podczas pierwszego odpalania auta z rana była temp 0 stopni i przy tej temp auto nie zadymiło na niebiesko może mi ktoś powiedziec dlaczego auto dymi podczas pierwszego odpalania tylko jak jest powyzej 5 sotpni ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam . Dzis podczas pierwszego odpalania auta z rana była temp 0 stopni i przy tej temp auto nie zadymiło na niebiesko może mi ktoś powiedziec dlaczego auto dymi podczas pierwszego odpalania tylko jak jest powyzej 5 sotpni ??
może mu za zimno i daje większą dawkę nie spalaną i dlatego taki kolor spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez zapomniałem dodac ze cos dziwnie popiskuje z przodu podczas odpalania przy temp 0 stopni. a powiedz mi jesli jest za duża dawka paliwa to moze zakopcic na niebiesko czy moze powinnien zakopcic na czarno??? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności