Angelus Zgłoś #261 Napisano 3 Listopada 2013 nie pomogło dalej jak było tak jest... było już na forum przesłony Ci padają WitamW przyszłym tygodniu muszę ściągnąć zderzak to i od razu chcę wymienić żarniki D1S Jakich żarników szukać?? tzn mają być Philips lub Osram lecz są o różnej temperaturze barwowej Jaka w oryginale mają temperaturę barwową??? wydaje mi się że 4300K na allegro maja żarniki od 4300K do 6000K, te bliżej 6000k będą chyba bardziej dają światło wpadające w niebieskie???? i co jest w oryginale??? Philips czy Osram??? Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #262 Napisano 3 Listopada 2013 A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie A co ma do opadania przesłony natężenie oświetlenia i w dodatku w kabinie? Problem jest prawdopodobnie w cewkach. ---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:44 ---------- Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?! Pisałem Ci żebyś nie kombinował z żarnikami, ja w ori miałem osram wymieniła ponownie na Osram tyle że CM o temp. 4800 K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #263 Napisano 4 Listopada 2013 Robertno masz może namiar na nr tych cewek, bo szukałem w ETKA i nie znalazłem:/: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciag83 Zgłoś #264 Napisano 4 Listopada 2013 Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?! Ja w aucie fabrycznie miałem osramy. Kupiłem na allegro, osramy COOL BLUE INTESE 5000K ze sklepu z Bydgoszczy. cena + wysyłka 400zl za komplet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demon74 Zgłoś #265 Napisano 5 Listopada 2013 Witam. Kilka dni temu w Passacie pojawił się komunikat... Front left dipped beam not working . Sprawdziłem i nie świeci lewy bi-ksenon oraz doświetlenie zakrętów, pozycja działa. Kto pomoże w diagnozie. Padł sam żarnik czy coś więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #266 Napisano 5 Listopada 2013 Prawdopodobnie uszkodzony żarnik. Przy spalonym żarniku nie działa doświetlanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demon74 Zgłoś #267 Napisano 5 Listopada 2013 Dzięki robertno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #268 Napisano 5 Listopada 2013 Robertno masz może namiar na nr tych cewek, bo szukałem w ETKA i nie znalazłem:/: Ponawiam pytanie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #269 Napisano 5 Listopada 2013 Pamiętam o Twoim pytaniu ale muszę to sprawdzić, nie jestem pewien czy występują jako osobne części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #270 Napisano 6 Listopada 2013 wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu świateł czy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #271 Napisano 6 Listopada 2013 wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu światełczy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać??? Czy świeci na fioletowo tylko chwile po włączeniu czy cały czas?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
madison2 Zgłoś #272 Napisano 7 Listopada 2013 wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu światełczy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać??? A możesz podrzucić gdzie i za ile kupiłeś? Mnie też to czeka więc zaczynam dopiero szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #273 Napisano 12 Listopada 2013 Ja osobiście polecam coś takiego 66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K. Mam je założone u siebie i jestem zadowolony. Bardzo ładnie świecą nawet przy deszczowych pogodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet Zgłoś #274 Napisano 14 Listopada 2013 koledzy podczas jazdy zgasł mi lewy ksenon i nie działa doświetlenie zakrętu tylko z lewej strony, ksenony wymieniałem na chińskie zamienniki w logach po podłączeniu komputera w menu zasięg ksenonów pokazał mi błąd o treści 8 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29) 014 - Wadliwy czy mam uszkodzoną żarówkę ksenona czy błąd leży po innej stronie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #275 Napisano 14 Listopada 2013 A możesz podrzucić gdzie i za ile kupiłeś? Mnie też to czeka więc zaczynam dopiero szukać. W Interteam po zniżce 66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K myslałem o nich ale trzeba było szybko załatwiać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #276 Napisano 15 Listopada 2013 koledzy podczas jazdy zgasł mi lewy ksenon i nie działa doświetlenie zakrętu tylko z lewej strony, ksenony wymieniałem na chińskie zamienniki w logach po podłączeniu komputera w menu zasięg ksenonów pokazał mi błąd o treści 8 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29) 014 - Wadliwy czy mam uszkodzoną żarówkę ksenona czy błąd leży po innej stronie ? No i sam sobie odpowiedziałeś. Kupiłeś "zamiennik" więc masz uszkodzony. Oby skończyło się tylko na palniku a nie na przetwornicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalekx Zgłoś #277 Napisano 19 Listopada 2013 W Interteam po zniżce Zamieszczone przez bbartt1986 66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K myslałem o nich ale trzeba było szybko załatwiać Stoję przed podobnym wyborem, Ale widzę dość znaczne różnice w cenach, warto dołożyć tą ok. 100 na sztuce więcej dla temp. barw. 5000 K? Wiem że będą ładniej świeciły i będzie bielsze światło itd. Ale jak z jakością światła? Większość nowych samochodów ma już żarniki o barwie w okolicach 5000 jak nie więcej, za czasów B6 oryginalny xenon występował raczej tylko w barwie 4300 itp. wszystko inne to był HID z allegro Ale nie ukrywam że barwa 5000 K o ile jest oryginalna wg mnie jest najkorzystniejsza. 5500 już będzie za bardzo niebieska ale czy warto dopłacać... mi się nie śpieszy bo u mnie nic się nie wypaliło jeszcze, ale chętnie wymienię żarniki na nowe, żeby mieć lepsze światło tej zimy itd. Po zmianie żarników na nowe widzicie sporą różnicę w jasności przed autem? Po ile mniej więcej płacicie za żarniczki pytam o oryginały OSRAM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #278 Napisano 19 Listopada 2013 Stoję przed podobnym wyborem, Ale widzę dość znaczne różnice w cenach, warto dołożyć tą ok. 100 na sztuce więcej dla temp. barw. 5000 K? Wiem że będą ładniej świeciły i będzie bielsze światło itd. Ale jak z jakością światła? Większość nowych samochodów ma już żarniki o barwie w okolicach 5000 jak nie więcej, za czasów B6 oryginalny xenon występował raczej tylko w barwie 4300 itp. wszystko inne to był HID z allegro Ale nie ukrywam że barwa 5000 K o ile jest oryginalna wg mnie jest najkorzystniejsza. 5500 już będzie za bardzo niebieska ale czy warto dopłacać... mi się nie śpieszy bo u mnie nic się nie wypaliło jeszcze, ale chętnie wymienię żarniki na nowe, żeby mieć lepsze światło tej zimy itd. Po zmianie żarników na nowe widzicie sporą różnicę w jasności przed autem? Po ile mniej więcej płacicie za żarniczki pytam o oryginały OSRAM? za osramy o barwie 4300 zapłaciłem w ASO 250,00 pln brutto za sztukę. widoczność się poprawiła - poprzednie żarniki miały już ponad 4 lata. zdecydowanie dopłaciłbym do barwy 5000 - jednak byłem pod ścianą (w ASO akurat nie mieli, a auto stało ze zdjętym zderzakiem przy okazji naprawy spryskiwaczy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #279 Napisano 20 Listopada 2013 (edytowane) A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie wcześniej nie pomogło.... ale któregoś dnia podkręciłem podświetlenie na maxa i zauważyłem, że od tego czasu długie działają bez zarzutu, przesłony nie opadły od 2 dni ani razu??????:ocochodzi Edytowane 20 Listopada 2013 przez Fikanoteran11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr0lik Zgłoś #280 Napisano 24 Listopada 2013 wcześniej nie pomogło.... ale któregoś dnia podkręciłem podświetlenie na maxa i zauważyłem, że od tego czasu długie działają bez zarzutu, przesłony nie opadły od 2 dni ani razu??????:ocochodzi U mnie w bi-xenonie ułamał się kabelek od cewki długich świateł. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało OK. Wyjąłem przetwornicę oraz sterownik i chciałem zobaczyć czy da się cewkę ruszyć i lekkim ruchem kabel został mi w ręku. Okazało się, że trzymał się tylko na izolacji. Jak chciałem wyciągnąć wtyczkę, to drugi się też urwał. Na szczęście wtyczkę można wyciągnąć z cewki i delikatnie oskubać s plastiku i dolutować kabelki. Potem kawałek koszulki termokurczliwej i działa. Z tego co się dowiedziałem na zagranicznich forach, to te cewki się nie palą. Albo ułamie sie kabelek albo coś ze sterowaniem. Cewka od klapki rusza się razem z całą soczewką, wydaje mi się, że jest jakaś wada w tym okablowaniu, dlatego te kabelki się łamią - wg mnie są za sztywne. Najtrudniejsze w tej operacji jest wyciągnięcie reflektora, reszta dosyć banalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach