Skocz do zawartości
Gość mariob6

żarówka, żarnik, ksenon

Rekomendowane odpowiedzi

nie pomogło dalej jak było tak jest...

było już na forum przesłony Ci padają

 

Witam

W przyszłym tygodniu muszę ściągnąć zderzak to i od razu chcę wymienić żarniki D1S

Jakich żarników szukać??

tzn mają być Philips lub Osram lecz są o różnej temperaturze barwowej

Jaka w oryginale mają temperaturę barwową??? wydaje mi się że 4300K

na allegro maja żarniki od 4300K do 6000K, te bliżej 6000k będą chyba bardziej dają światło wpadające w niebieskie????

i co jest w oryginale??? Philips czy Osram???

Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie

 

A co ma do opadania przesłony natężenie oświetlenia i w dodatku w kabinie?

Problem jest prawdopodobnie w cewkach.

 

---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:44 ----------

 

Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?!

 

Pisałem Ci żebyś nie kombinował z żarnikami, ja w ori miałem osram wymieniła ponownie na Osram tyle że CM o temp. 4800 K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robertno masz może namiar na nr tych cewek, bo szukałem w ETKA i nie znalazłem:/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja dalej uparcie czekam na podpowiedzi?!

 

Ja w aucie fabrycznie miałem osramy. Kupiłem na allegro, osramy COOL BLUE INTESE 5000K ze sklepu z Bydgoszczy. cena + wysyłka 400zl za komplet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kilka dni temu w Passacie pojawił się komunikat... Front left dipped beam not working . Sprawdziłem i nie świeci lewy bi-ksenon oraz doświetlenie zakrętów, pozycja działa. Kto pomoże w diagnozie. Padł sam żarnik czy coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie uszkodzony żarnik.

Przy spalonym żarniku nie działa doświetlanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki robertno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robertno masz może namiar na nr tych cewek, bo szukałem w ETKA i nie znalazłem:/:

 

Ponawiam pytanie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam o Twoim pytaniu ale muszę to sprawdzić, nie jestem pewien czy występują jako osobne części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu świateł

czy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu świateł

czy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać???

 

Czy świeci na fioletowo tylko chwile po włączeniu czy cały czas??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wczoraj zakupiłem żarniki osram 66144 w piątek do wymiany bo jeden z żarników świeci chwile na fioletowo po uruchomieniu świateł

czy to już objawy końca palnika??? tak się zastanawiam czy wymieniać zapobiegawczo czy się wstrzymać???

 

A możesz podrzucić gdzie i za ile kupiłeś? Mnie też to czeka więc zaczynam dopiero szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam coś takiego 66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K. Mam je założone u siebie i jestem zadowolony. Bardzo ładnie świecą nawet przy deszczowych pogodach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet

koledzy podczas jazdy zgasł mi lewy ksenon i nie działa doświetlenie zakrętu tylko z lewej strony, ksenony wymieniałem na chińskie zamienniki

w logach po podłączeniu komputera w menu zasięg ksenonów pokazał mi błąd o treści

8 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29)

014 - Wadliwy

 

czy mam uszkodzoną żarówkę ksenona czy błąd leży po innej stronie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A możesz podrzucić gdzie i za ile kupiłeś? Mnie też to czeka więc zaczynam dopiero szukać.

W Interteam po zniżce

 

66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K

myslałem o nich ale trzeba było szybko załatwiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy podczas jazdy zgasł mi lewy ksenon i nie działa doświetlenie zakrętu tylko z lewej strony, ksenony wymieniałem na chińskie zamienniki

w logach po podłączeniu komputera w menu zasięg ksenonów pokazał mi błąd o treści

8 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29)

014 - Wadliwy

 

czy mam uszkodzoną żarówkę ksenona czy błąd leży po innej stronie ?

 

No i sam sobie odpowiedziałeś. Kupiłeś "zamiennik" więc masz uszkodzony. Oby skończyło się tylko na palniku a nie na przetwornicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Interteam po zniżce

 

Zamieszczone przez bbartt1986

66144CBI D1S OSRAM XENON KSENON COOL BLUE 5000K

 

myslałem o nich ale trzeba było szybko załatwiać

 

Stoję przed podobnym wyborem, Ale widzę dość znaczne różnice w cenach, warto dołożyć tą ok. 100 na sztuce więcej dla temp. barw. 5000 K? Wiem że będą ładniej świeciły i będzie bielsze światło itd. Ale jak z jakością światła?

Większość nowych samochodów ma już żarniki o barwie w okolicach 5000 jak nie więcej, za czasów B6 oryginalny xenon występował raczej tylko w barwie 4300 itp. wszystko inne to był HID z allegro :) Ale nie ukrywam że barwa 5000 K o ile jest oryginalna wg mnie jest najkorzystniejsza. 5500 już będzie za bardzo niebieska ;) ale czy warto dopłacać... :) mi się nie śpieszy bo u mnie nic się nie wypaliło jeszcze, ale chętnie wymienię żarniki na nowe, żeby mieć lepsze światło tej zimy itd. :)

 

Po zmianie żarników na nowe widzicie sporą różnicę w jasności przed autem?

 

Po ile mniej więcej płacicie za żarniczki pytam o oryginały OSRAM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoję przed podobnym wyborem, Ale widzę dość znaczne różnice w cenach, warto dołożyć tą ok. 100 na sztuce więcej dla temp. barw. 5000 K? Wiem że będą ładniej świeciły i będzie bielsze światło itd. Ale jak z jakością światła?

Większość nowych samochodów ma już żarniki o barwie w okolicach 5000 jak nie więcej, za czasów B6 oryginalny xenon występował raczej tylko w barwie 4300 itp. wszystko inne to był HID z allegro :) Ale nie ukrywam że barwa 5000 K o ile jest oryginalna wg mnie jest najkorzystniejsza. 5500 już będzie za bardzo niebieska ;) ale czy warto dopłacać... :) mi się nie śpieszy bo u mnie nic się nie wypaliło jeszcze, ale chętnie wymienię żarniki na nowe, żeby mieć lepsze światło tej zimy itd. :)

 

Po zmianie żarników na nowe widzicie sporą różnicę w jasności przed autem?

 

Po ile mniej więcej płacicie za żarniczki pytam o oryginały OSRAM?

 

za osramy o barwie 4300 zapłaciłem w ASO 250,00 pln brutto za sztukę.

widoczność się poprawiła - poprzednie żarniki miały już ponad 4 lata.

 

zdecydowanie dopłaciłbym do barwy 5000 - jednak byłem pod ścianą (w ASO akurat nie mieli, a auto stało ze zdjętym zderzakiem przy okazji naprawy spryskiwaczy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie

 

wcześniej nie pomogło.... ale któregoś dnia podkręciłem podświetlenie na maxa i zauważyłem, że od tego czasu długie działają bez zarzutu, przesłony nie opadły od 2 dni ani razu??????:ocochodzi

Edytowane przez Fikanoteran11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wcześniej nie pomogło.... ale któregoś dnia podkręciłem podświetlenie na maxa i zauważyłem, że od tego czasu długie działają bez zarzutu, przesłony nie opadły od 2 dni ani razu??????:ocochodzi

 

U mnie w bi-xenonie ułamał się kabelek od cewki długich świateł. Na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało OK. Wyjąłem przetwornicę oraz sterownik i chciałem zobaczyć czy da się cewkę ruszyć i lekkim ruchem kabel został mi w ręku. Okazało się, że trzymał się tylko na izolacji. Jak chciałem wyciągnąć wtyczkę, to drugi się też urwał. Na szczęście wtyczkę można wyciągnąć z cewki i delikatnie oskubać s plastiku i dolutować kabelki. Potem kawałek koszulki termokurczliwej i działa.

 

Z tego co się dowiedziałem na zagranicznich forach, to te cewki się nie palą. Albo ułamie sie kabelek albo coś ze sterowaniem. Cewka od klapki rusza się razem z całą soczewką, wydaje mi się, że jest jakaś wada w tym okablowaniu, dlatego te kabelki się łamią - wg mnie są za sztywne.

 

Najtrudniejsze w tej operacji jest wyciągnięcie reflektora, reszta dosyć banalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności