krzychu001 Zgłoś #1 Napisano 10 Maja 2008 Witam jest tak passat b5 110KM 97r.jedzie do okolo 3tys obrotow i wchodzi w tryb awaryjny ,podlanczalismy vaga pomiar dynamiczny silnika ,turbina przeładowuje i pojawia sie bład 00575, czyli czujnik na rurze rozgałęźnej.Czy ten czujnik jak jest walniety to podaje zle dane do komputera czy turbinka faktycznie tyle przeladowuje a jak bedzie uszkodzony elektrozawór to bedzie przeladowywac czy niedoladowywac.Po zgaszeniu auta znowu jedzie az do przeladowania i tryb awaryjny turbinka przestaje dmuchac.Sztanga chodzi ,a czy ten elektrozawór po ściągnięciu kostki powinien wyjśc na kompie bo nic niema jak jest odłaczony,miernikiem wygląda na dobry.Zastanawiam sie czy to faktycznie ten czujnik jest walniety ,czy cos z turbinką.:665: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #2 Napisano 10 Maja 2008 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20207&highlight=n75+oporno%B6%E6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siniakTDI Zgłoś #3 Napisano 10 Maja 2008 Widzę że wpadasz lekko w panike, masz poprostu do czyszczenia turbine i tyle. Nie szukaj sobie na siłe innych usterek. Spróbój najpierw rozruszać łopatki turbiny ruszając sztangą góra-dół (dla mnie to pomogło), a jak nie pomoże to trzeba wyciągać turbinkę na stół i czyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwkrz Zgłoś #4 Napisano 11 Maja 2008 poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=20207&highlight=n75+oporno%B6%E6 Bardzo proszę jak dla mnie tak "łopatologicznie" co to jest ta "gruszka" i dokładnie w którym miejscu się znajduje ? cytat z linku od kolegi powyżej do tematu : "1. Potrzebna druga osoba do pomocy, która siada na miejscu kierowcy i przygazowuje samochód. My przyglądamy się jak pracuje dzwignia na turbo od gruszki do bolca sterowania kierowniczkami. PRAWIDŁOWO RUCH W GRANICACH 20-25 MM. U mnie ok 10 mm. Wzw z powyższym na włączonym silniku zciągamy z gruszki gumowy przewód- DZWIGNIA STEROWANIA KIEROWNICZKAMI POWINNA OPAŚĆ DO KOŃCA. W przewodzie powinniśmy czuć podciśnienie. Wyłączamy silnik. 2. Zdjęty gumowy wężyk wkładamy do ust i zasysamy. Z lekkim oporem dzwigienka w turbo sterująca kierowniczkami powinna unieść się do max górnego położenia. U mnie poszła do połowy. 3. Jesli chcemy być na 100% pewni najlepiej jest odkręcić gruszkę i zdjąć spinkę z bolca dzwigni sterującej kierowniczkami. Po tym poruszac tą dzwignią. POWINNA W CAŁYM ZAKRESIE OD MAX DO MIN CHODZIĆ PŁYNNIE I BARDZO LEKKO. Jeśli chodzi ciężko i się zacina, lub nie osiąga max i min pozycji to turbo jest do czyszczenia. Wiem, że ciężko jest odkręcić ta gruszkę na samochodzie więc jest drugi sposób. Wężyk w usta zaciągać powietrze i palcami podnosić dzwignie. POWINNA PORUSZAĆ SIĘ W CAŁYM ZAKRESIE PŁYNNIE CHOĆ DOŚĆ CIĘZKO BO JĄ TRZYMA GRUSZKA." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #5 Napisano 11 Maja 2008 Zajrzyj tu mój post numer 10 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17156&highlight=gruszka to powinno Ci wyjaśnić co to gruszka. na GIFie jest zdjęta z turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwkrz Zgłoś #6 Napisano 11 Maja 2008 Zajrzyj tu mój post numer 10 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17156&highlight=gruszkato powinno Ci wyjaśnić co to gruszka. na GIFie jest zdjęta z turbiny. dzięki bardzo, już mi się bardziej "rozjaśniło" :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pancio123 Zgłoś #7 Napisano 11 Maja 2008 powiedzcie mi jak poznac ze wchodzi w tryb serwisowy ??? zapala sie jakas kontrolka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #8 Napisano 11 Maja 2008 powiedzcie mi jak poznac ze wchodzi w tryb serwisowy ???zapala sie jakas kontrolka ? kontrolka się ne zapala. Auto robi się mułowate i nie osiąga prędkości max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychu001 Zgłoś #9 Napisano 11 Maja 2008 ok bedziemy czyscic turbine sztanga chodzi jakies1.5cm chyba troche za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zippo68 Zgłoś #10 Napisano 11 Maja 2008 Może Ci to pomoże? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21408 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2008 kolego mi chodziła sztanga a jednak przeładowywał. czyszczenie 400zł w zakładzie w Borowej i chodzi jak torpeda. N75 tez do wymiany był. zostało mi czyszczenie całego dolotu łącznie z EGR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #12 Napisano 2 Października 2008 wyskakuje mi błąd 00575 coś z kolektorem ssącym tak wykazał vag.co jest padnięte, bo niektórzy piszą błąd 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - czy to jest to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach