Skocz do zawartości
Gość Passat_1

1/4 zbiornika i STOP!

Rekomendowane odpowiedzi

kolega jojo pisząc CR miał na myśli common rail

 

W 2005 r. nie było CR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jaja... ja mailem to samo, moglem sprawdzic pierw filtr paliwa.. a tak wymienilem pompe, w sumei sara moglem zabrac i ja sprawdzic lae zostawilem ja w salonie. te salony VW to masakra.... wczensiej latalem audi i dla samej obslugi warto bylo przyejcha do salonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w nowych autach z malym przebiegiem zdarza sie ze nie pokazuje pelnego baku lub nieprawidlowe wskazanie.odlaczyc mu baterie albo mechanicznausterka w zbiorniku na czujniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokanczam mojego posta z wczesniejszej strony...Po wyjezdzeniu z pelnego baku do ok 25l, znow padl podczas jazdy(na szczescie tuz pod domem). Na nastepny dzien pompa w ASO wymieniona, jednak zdziwko mnie wzielo, ze za darmo na jakiejs tam gwarancjii(cos tam gadali o 5 letniej na pompe),a samochod z 2006r, wiec juz zadnej gwarancji nie ma...no ale to Norwegia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko, ze calkiem niedawno bylem w serwisie sie pytac o akcje serwisowe i powiedzieli ze dla mojego passata nic nie ma przewidziane, no chyba ze maja wymieniac dopiero jak usterka wystapi, tylko ze to nie tak powinno dzialac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość timon1234

Panowie,passat b6 od 09.2005 do 2007 r ma problemy z pompa paliwowa .od 2007r passat posiada juz inna pompe.Dlatego tez wymiane nalezy dokonac na nowa! TYLKO ORGINALNA W SERWISIE VW KUPIONA; do tego musza byc zmienione weze paliwowe dostosowane do nowego modelu pompy (koszt pompy 210 euro plus robocizna) .Wszelkie wymiany na uzywane ,regenerowane pompy to problem powraca na nowo

poz.pracownik serwisu vw z Düsseldorfu (za bledy w pisowni przepraszam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
09.2005 do 2007 r ma problemy z pompa paliwowa .od 2007r

 

Od kiedy dokładnie? Jakiś konkretny miesiąc w tym roku 2007 czy chodzi o rok modelowy?

 

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koszt pompy 210 euro plus robocizna) .Wszelkie wymiany na uzywane ,regenerowane pompy to problem powraca na nowo

poz.pracownik serwisu vw z Düsseldorfu (za bledy w pisowni przepraszam)

Pytałem sie w serwisie w Niemczech koszt około 600euro z robocizną więc niewiem skąd u ciebie taka cena 210e.

 

BTW nowa pompa do 2.0 TDI-PD 140 KM kosztuje obecnie w serwisie ponad 1100 zł + 200 zł wymiana (max 15 min roboty, nie trzeba mieć specjalistycznych narzędzi).

Aha, u mnie numer pompy na przestrzeni kilku lat zmienił się tak:

3C0 919 050 B -> 3C0 919 050 E -> 3C0 919 050 G

 

Ja płaciłem w ASO 1280zł z robocizną i dali mi już model "G" starą kazali zabrać spowrotem był to model "E" producent Francja.

Pozatym dali gwarancje na dwa lata na ową pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A prawda to, że najnowszy numer pompy w zbiorniku to 3C0919050AA ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wymieniałem u siebie trzy dni temu (zepsuła się po 160 tys. km) i dostałem właśnie 3C0919050AA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kiedyś przejechałem ok. 30 km kiedy komputer wskazywał zero do końca. A ostatnio się ,,przejechałem" . Wskazania MFA były ,że mogę zrobić jeszcze 40 km. Jadę na stację a tu.... STOP. Motor zgasł. Kręcę i nic. Pisze brak ciśnienia oleju czy coś takiego. Kolega mechanik dowiózł mi paliwo, dolałem i na szczęście załapał. Ale mam nauczkę, tankować, jak zapali sie kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Kiedyś przejechałem ok. 30 km kiedy komputer wskazywał zero do końca. A ostatnio się ,,przejechałem" . Wskazania MFA były ,że mogę zrobić jeszcze 40 km. Jadę na stację a tu.... STOP. Motor zgasł. Kręcę i nic. Pisze brak ciśnienia oleju czy coś takiego. Kolega mechanik dowiózł mi paliwo, dolałem i na szczęście załapał. Ale mam nauczkę, tankować, jak zapali sie kontrolka.

 

Lepiej niejezdzić na rezerwie, pompa paliwa się męczy i zaciera bez odpowiedniego smarowania, oraz zaciąga cały syf z dna baku.

U mnie jest tak że jak paliwa jest na 100km to już sie zapala rezerwa.

Wiadomo że mozna jeszcze jakiś dystans przejechać.

Ale niema sensu ryzykować.

 

Ciesz sie że nie musiałeś odpowietrzać układu.

Jak tylko kreska jest blisko rezerwy od razu tankować i niedopuszczać do takiego stanu. ;)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez vallentino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

No to chyba mam podobny problem skoczylem na narty do Czech parkuje na stromym podjezdzie i odpalam a tu nic krece dluzej w koncu zaskoczyl. Drugi dzien znow to sam moze dluzej krecilem nawet ale stromy parking. Potem w miescei juz odpalil ok Nastepny dzien znow dluzej rano potem pod wyciagiem chce odjecac krece z 10-15 sek i dopiero zaskoczyl jak lekko w gaz dalem (stal na plaskim) Teraz mysle czy to moze zapowietrzenie od stania cala noc na stromym czy to juz pompa paliwa Przebieg 167kkm potestuej w domu w garazu rano jak z odpalaniem bo zadnych komunikatow nie ma ale objawy jak w postach powyzej. Filtr paliwa wymiana przy 165kkm leje tylko v-power

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

Ja parkuje w stromym garażu i jak wskaznik jest blisko rezerwy a auto stoi pod skosem to od razu rezerwa mruga. Więc najlepiej mieć więcej w baku.

Pompa niebyła w pełni zalana paliwem i napewno paliwa niepodawała.

Odkręć filtr paliwa i zobacz czy jest ropucha i spróbuj właczyc zapłon to z wężyków poleci ropa ( niech ktoś ci przytrzyma wieczko z wężykami ) i przy okazji odpowietrzysz, gdyby pompa była kaputt to niesłyszał byś jej dzwięku przy włączenu zapłonu lub bardzo głośno by buczała.

Edytowane przez vallentino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze filtr chociaz ma 2,5kkm od wymiany a tu jak takie problemy z odpalaniem sie zaczely mialem jedna kreske mniej od polowy baku ale jak to w gorach moze sie poprzelewalo No i jeszcze jedno do tej pory w domu nie bylo tak jeszcze zeby tak ciezko odpalal wiec poki co zganie to na gorki, ale filtra sprawdze dla pewnosci poslucham tez czy nie buczy w momencie wlozenia klucza w stan zaplonu (a co to za dzwiek powinien byc i czy w kabinie slyszalny?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zapalam zapłon to jest cichy dzwiek jak pompa sie załącza i podaje paliwko potem odpalam.

Gdy miałem pompe do wymiany to buczało strasznie przy włączeniu zapłonu jak i podczas jazdy!

Odgłos jak w tubie basowej w tyle auta.

 

Ciekawe jakie paliwo miałeś czy nie jakiś mix max.

Edytowane przez vallentino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vallentino:

hmm no to na pewno czegos takiego nie slyszalem wiec moze nie jest tak zle Sprawdze tylko czy cokolwiek slychac :> ale jak dzi sodpalilem po mekach to pojecahlem z 15 km i wszystko ok chodzilo wiec raczej dziala na pewno A jeszcze jedno jak odpalalem, krecilem i zaskoczyl to szarplo z deka silnikiem jak dalem gazu z deka juz sie uspokoil na stale Co do paliwa to v-power z PL jeszcze ale widac musze sprawdzic inna stacje albo paliwo co polecasz?

Edytowane przez olin_zg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności