Gość pablopicasso Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2008 Witam serdecznie Czy moze mi ktos pomoc co zrobic w sytuacji jesli wyskoczyl mi komunikat STOP CHECK COOLANT a temperatura na wyswietlaczu pokazuje 0? czy to moze byc uszkodzenie tylko czujnika? jesli tak to czy mozna z tym zyc przez 2 miesiace?(do Polski wybieram sie dopiero za 2 miesiace) co radzicie? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2008 A masz plyn chlodniczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablopicasso Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2008 tak, wskaznik temperatury wskoczyl wlasnie na 1/4 (zawsze bylo 1/2) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas32 Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2008 Uszkodzenie czujnika temperatury raczej nie wywali tego komunikatu. U mnie sie kiedys pojawil, ale to bylo zwiazane z ubytkiem plynu chlodniczego - pekla chlodnica. Byc moze jest jeszcze czujnik poziomu plynu - tutaj trzeba poszukac gdzie on siedzi. Poza tym sprawdzic VAG-iem kod bledu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2008 Uszkodzenie czujnika temperatury raczej nie wywali tego komunikatu.U mnie sie kiedys pojawil, ale to bylo zwiazane z ubytkiem plynu chlodniczego - pekla chlodnica. Byc moze jest jeszcze czujnik poziomu plynu - tutaj trzeba poszukac gdzie on siedzi. Poza tym sprawdzic VAG-iem kod bledu. Czujnik poziomu płynu jest w zbiorniczku wyrównawczym.Poczytaj też poniżej. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6092&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=15721&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12785&highlight=poziom+p%B3ynu+ch%B3odz%B1cego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pablopicasso Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2008 dzieki wielkie za szybkie podpowiedzi zabieram sie do lektury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #7 Napisano 9 Maja 2008 z pownoscia za niski poziom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igork Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2009 (edytowane) Podpinam się do pytania. Też mam trzy piknięcia ikonkę i CHECK COOLANT, SERVICE MANUAL. To na pewno za niski poziom płynu, bo mam gdzieś ubytek. Proszę o poradę, bo za bardzo teraz nie mam czasu zająć się tym ubytkiem. Samochód stoi w najgorsze mrozy w garażu i jest nieużywany na co dzień, bo mam drugi. Teraz jeżdżę raz/pół raza na tydzień Paskiem. W garażu mam ostatnio od -2 do +2 Celsjuszów. Czy jeśli nie jestem pewien jaki płyn miałem wcześniej można dolać spokojnie G12? --- EDIT --- Dodam, że nie wyskoczył żaden błąd na VAGu. Normalne? Edytowane 6 Stycznia 2009 przez igork Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2009 Czy jeśli nie jestem pewien jaki płyn miałem wcześniej można dolać spokojnie G12? Jak jest koloru różowego to prawdopodobnie jest to G 12, a nie lepiej wymienić, i mieć pewność, że nie zamarznie gdzieś przypadkiem jak postoi dłużej na mrozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igork Zgłoś #10 Napisano 6 Stycznia 2009 I właśnie tu mam problem W wakacje dolewałem wody, płyn mi zbadano i mam do -15. Koloru nie mogę rozpoznać bo zbiornik już zżółciał od starości. Wiem, że muszę wymienić, ale mam ostatnio dużo na głowie. Samochód na szczęście na mrozie nie stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pachos Zgłoś #11 Napisano 7 Sierpnia 2014 (edytowane) Wątek stary ale i tak się podkleje pod niego dziś w przeciągu kilku dni wyskoczył mi ponownie komunikat "stop check coolant owner" płynu w zbiorniczku mam na maxa (G12), temperatura na wskazniku 90, po zgaszeniu i ponownym włączeniu silnika komunikatu znika i kontrolka gaśnie, nie widać wycieków, w przyszłym tygodniu wybieram się na wczasy i nie chciał bym być zmuszony zatrzymać się po drodze z myślą co dalej. Czy to może być coś poważnego i mam niezwłocznie wybrać się do jakiegoś magika? Czy może pierw pod Vaga się podpiąć? Jak ktoś miał podobny problem i chciałby się podzielić wiedzą będe bardzo wdzięczny. Edytowane 7 Sierpnia 2014 przez Pachos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pachos Zgłoś #12 Napisano 7 Sierpnia 2014 Dziś wieczorem podpiełem sie pod Vag-a , w trakcie pracy silnika na Vag-u pokazywało 98 stopni na desce wskazówka 90 przy czym załączał sie wiatrak czy ktoś może wie co to są za błędy i czym mogą one być spowodowane? 006469 - Sterownik wentylatora chłodnicy 1; sterowanie wentylatora P1945 - 000 - zwarcie Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 157548 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.08.07 Czas: 20:18:31 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 760 /min Obciążenie: 19.2 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 95.0*C Temperatura: 56.0*C Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar Napięcie: 13.589 V 006480 - Wentylator chłodnicy (V7) P1950 - 000 - opory w działaniu / zablokowany Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 157548 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2014.08.07 Czas: 20:18:5 Forum troche przetrzepałem i konkretnej odpowiedzi na w/w błędy nie znalazłem - - - - - aktualizacja - - - - - . 18353 006469 P1945 (Kody błędów) Moduł sterujący wentylatora 1 zwarcie w obwodzie Znalazłem tylko odpowiedz na jeden z błędów w/w poscie teraz tylko drugi błąd do rozgryzienia pozostal help me Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach