adametronics Zgłoś #21 Napisano 8 Czerwca 2008 Auto zrobine - wynik Krzywa i pęknięta głowica. Po naprawie brak wyciekania płynu, zero odgłosów tzw kamyczków czy bulgotania. Cena: Uszczelki 580zł naprawa 1300zł Nie ma wiec sensu babrac sie z wyminą termostatów zbiorniczków, korków czy odpowietrzania układu Jesli płyn ubywa to 99% wyrok Głóowica Po mimo tego iż auto nie ma spadku mocy, brak zanieczyszczen w g12 oraz oleju itp. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #22 Napisano 9 Czerwca 2008 U mnie na 25km ubywało 1,5-2l plynu. Wywalało przez jeden kruciec. Po wymianie korka wszystko znikło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plaski Zgłoś #23 Napisano 11 Czerwca 2008 Mam ten sam problem,przy spokojnej jezdzie do 2-2.5 tys. obrotow jest nawet ok. A gdy tylko zaczne troszke agresywniej jezdzic płyn ucieka natychmiast przez kruciec spustowy zbiornika. Rozmawiałem ze znajomym,potwierdził rowniez ze to uszczelka pod głowica,narazie to stadium poczatkowe dlatego olej i cala reszta w normie a im wczesniej to zrobie tym lepiej. Jezeli nie bedzie zadnych problemów to z planowaniem,czesciami i z robotą powinnem sie zmiescic w 300(moze wiecej) poundach na tyle mi wycenił to kumpel który to bedzie robił. mysle ze w nastepnym tygodniu wezme sie za to,mam tylko nadziej ze po rozebraniu głowicy nie bedzie zadnych niespodzienek. :628: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregg Zgłoś #24 Napisano 11 Czerwca 2008 Ucieka w najsłabszym miejscu. U mnie po całej nocy stania węże były twarde ciśnienie nie uchodziło przez korek. Po wymianie korka wszystko idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plaski Zgłoś #25 Napisano 11 Czerwca 2008 zmienialem korek ale dalej to samo po odkreeceniu korka syczala powietrze wraz bulgotem a czasem rowniez przy odkrecaniu wyrzucalo wode. wiec mysle ze to jednak bedzie uszczelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WALDEK ZXCVBNM Zgłoś #26 Napisano 13 Czerwca 2008 u mnie czasem nie leci wcale a czasem dosyc mocno w momencie jak leci siurkiem to odpale auto i przestanie co to moze byc prosze o pomoc:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ice-2006 Zgłoś #27 Napisano 2 Lipca 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Witam wszystkich po raz pierwszy. Od niedawna jestem posiadaczem Passata i nie mam dużego doświadczenia stąd kilka pytań: 1. Mam wiele objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą: ubytki płynu, śladowe ilości ciemnego nalotu w górnej części zbiornika wyrównawczego, smolisty nalot podobny do sadzy na korku od w/w zbiornika, dość twarde przewody, płyn wlatujący do zbiornika cienkim wężykiem od góry wydaje się być z powietrzem, jak mocno przegazuje to z tego dolnego, grubszego wężyka po chwili poleci kilka większych pęcheży powietrza ale; po ostygnięciu silnika do temp. 70st.C węże nie są już twarde a wszyscy piszą że nawet rano jest jeszcze ciśnienie w układie. jak to jest??? Czy w przypadku uszkodzonej uszczelki i dostawania się ciśnienia do układu chłodzenia badanie ciśnienia w cylindrach wykaże to jednoznacznie??? Dzięki i mam nadzieję że obecność na tym forum przyspoży mi więcej przyjemności niż na razie posiadanie tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gustdelf Zgłoś #28 Napisano 7 Lipca 2008 Masakra u mnie tez sie zaczyna cos dziac. Tzn ubywa plynu mam jeszcze tylko nadzieje,ze to ma zwiazek z wymiana rozrzadu, ktora robilem w pazdzierniku i moze wsadzili jakas zle zregenerowana pompe. W kazdym razie mam jeszcze inny problem ubywa mi oleju i to w dziwny sposob tzn sprawdzam co jakis czas i trzyma poziom ale do czasu bo przy ktorejs skolei kontroli stwierdzam,ze olej jest juz ponizej mimnimum. Jest go troche pod gorna oslona i nie wiem skad sie tam bieze dodatkowo dokola korka wlewu na oslonie tez jest olej. Moze byc tak,ze jakas jedna usterka bedzie powodawala ubywanie wody i oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bencu Zgłoś #29 Napisano 13 Lipca 2008 U mie tez cos zaczyna ubywac objawy podobne jeszcze nie probowalem co kolwiek sprawdzac zaczne chyba od korka mam wrazenie jakby bylo plyn czuc w kabinie tak delikatnie moze faktycznie zaworek w korku nie trzyma , termostat wykluczam termostat jak nawali to albo silnik dlugo sie nagrzewa albo nie otwiera co powoduje ze silnik sie grzeje lub wskazówka od temp wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WALDEK ZXCVBNM Zgłoś #30 Napisano 14 Lipca 2008 u mnie wyciek plynu okazal kruciec wodny w oryginale kosztowal 150zl:) 100zl robocizna pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrobert Zgłoś #31 Napisano 12 Września 2008 U mnie ubytek to delikatny wyciek z pompy wody, tak sobie sączy. Pytanie czy: 1. dolać jakiś uszczelniacz do układu chłodzenia i liczyć, że już nie będzie wycieku, 2. zamontować nową pompę - martwi mnie tylko demontaż przodu Pasia no i koszty tej operacji u mechanika. Dodatkowo czujnik płynu w zbiorniku wyrównawczym wariuje tzn. po odpaleniu przy zimnym silniku dioda czujnika piszczy i miga na konsoli. Miganie utrzymuje się do momentu rozgrzania silnika, później już nie świeci. Wygląda mi to na to iż coś zakłóca sygnał czujnika w zbiorniku wyrównawczym i zostaje to "usunięte" gdy silnik jest rozgrzany, a tym samym gdy płyn wraca z obiegiem do zbiornika. Zbiornik płukałem, ale nic nie pomogło. Jak ten temat ugryźć? będę wdzięczny za Wasze sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk_tor Zgłoś #32 Napisano 12 Września 2008 Zamontuj nowa pompę bo płyn uszczelniający to doraźna pomoc i to nie dla pompy tylko dla chłodnic i głowic. Może kiedyś ktoś termostat wyciągał i nie założył nowego pierścienia uszczelniającego i teraz leci? Termostat w silniku 1.9 jest w obudowie pompy cieczy chłodzącej. A poziom płynu w zbiorniczku jak odpalasz auto to jaki jest? może jest mało płynu i dla tego świeci się kontrolka? mój znajomy kiedyś miał transita i jak auto było zimne to płynu prawie nie było widać w zbiorniku a jak się nagrzał to było lekko powyżej min i kontrolka się nie świeciła. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #33 Napisano 15 Września 2008 Witam Dla potomnych Zgadzam się z przedmówcami - ubytek płynu to na 99% uszczelka pod głowicą. Pozmieniałem wszystko byle nie ruszać głowicy i nie pomogło . 130 km/h i po chwili sygnał i brak płynu. Tak więc drodzy koledzy nie ma sie co oszukiwać to taka przypadłość paska......... ale i tak kochamy to auto pozdro all ps. na wielbicieli alfy mówią alfacholicy a passata ? passcholik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenomen2 Zgłoś #34 Napisano 30 Kwietnia 2009 Panowie pytanko?U mnie historia taka:wszystko bylo oki i zero problemow az do momentu kiedy dalem raz paskowi ostro po gazie ,trzymalem go do max obrotow i wtedy nagle zaczal mialczec ,pomyslalem ze cos nie tak z silnikiem ale sie okazalo ze motor ok,po paru dniach przestalo mialczec ale silnik zaczal dostawac temperatury,nawet pod 130 st i kiedy wjezdzalem np na rondo kiedy zmienialo sie obicazenie auta albo bardziej ostro przychamowalem slychac bylo bulgotanie wody i temp opadala do 90 st,i tak caly czas az do niedawna, teraz z kolei temp trzyma sie w ok 80-90 st czyli prawidlowo i jakby przestalo bulgotac nawet po dlugiej jezdzie i nawet przy ostrym kreceniu silnika juz nie dostaje temp trzyma 80-90 i jakby prawie nie bulgota czy to bedzie ten korek?A moze zawiesil sie termostat i teraz juz jest ok,dodam ze olej czysty nie przybywa nie ubywa ,plyn czysty i tak juz dosc dlugo trwalo ale nie mialem czasu na wymiane termostatu a o korku wogole nie myslalem teraz sprawa jakby sie sama rozwiazala aczkolwiek nie do konca bo delikatne bulgotanko jeszcze jest.Przy czym to bulgotanie to nie jest typowe bulgotanie ze ot tak sobie bulgota,poprostu jak jezdzilem wtedy na poczatku kiedy silnik dostawal temp zaczymalem sie zeby sprawdzic ijak podnioslem maske to zbiornik byl pusty a jak popusilem korek to wtedy bulgotajaco wracala do zbiornika woda ,to samo w trasie jak nabral temp i jak szarplem hamulcami to nagle bul bul i woda wracala (tak sadze ) do zbiornika i temp silnika wracala do normy,ale jak juz wspomnialem te objawy zaczynaja samoistnie zanikac i temp silnika jest ok,ale nadal czasem przy rondzie albo mocniejszym hamowaniu delikatnie slychac powrot wody do zbiornika wiec pytam czy to bedzie ten korek?Pozatym gdzie go moge kupic?Na allegro sa cale zbiorniki z korkami ale po co mi caly zbiornik a moze z golfa 4 albo bory pasuje ten korek i czy ma znaczenie jaki silnik passata czy w b5 korki sa identyczne we wszystkich silnikach?Pozdro i dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach