Gość garden92 Zgłoś #21 Napisano 4 Maja 2008 A na mocy auto nie traci ?? na takiej zaślepce?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #22 Napisano 4 Maja 2008 A na mocy auto nie traci ?? na takiej zaślepce?? na jakiej mocy ma tracisz skoro tak fabryka wypuscila te auta? ja was ludzie nie rozumie. pisze jak byk, ze tak ma byc, a wy tutaj czepiacie sie na sile. czy masz lda czy nie masz, przy takiej mocy zadnej roznicy. nie szukajcie dziury w calym tylko jezdzic i jezdzic. pierwszy ktory zrobi milion km dostanie ode mnie piwo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kroton Zgłoś #23 Napisano 28 Lipca 2008 Seryjny AAZ ma 75 KM .Czemu fabryka go tak zdławiła ?? Nie wiem ,ale jeśli podłączysz ten wężyk do grzybka pompy (oczywiście tej w której jest membranka) i odpowiednio podkręcisz turbinę zmieniając przy tym Boost Pin na ten seryjny z pompy 1.6 TD czyli bardziej ścięty, przy tym założysz go tą bardziej ściętą stroną) to powinieneś uzyskać ten plus minus 20 KM więcej . Fabryka pozostawia dużo w zapasie więc można śmiało kombinować ze swoim autkiem. Souler LDA ma znaczenie poczytajcie o tym trochę bo bardzo prosto wasze samochody mogą zyskać na mocy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #24 Napisano 28 Lipca 2008 Zwracam się z pytaniem do kolegi "souler'a" i innych znających się na temacie: po przestudiowaniu Twoich postów na temat podnoszenia mocy w silnikach typu AAZ na forum.vwgolf.pl stwierdziłem że mamy taki sam rodzaj pompy wtryskowej - tak jak nazwałeś - ekopompa, czyli brak wężyka doprowadzającego ciśnienie z kolektora. Turbina to prawdopodobnie kkk03 (mój pasek jest z grudnia'93 - a turbinka to taka mała picuszka że na początku myślałem że jest bez turbo:D) z zaślepionym wężykiem jak u kolegi mario0770 i zaworem EGR. Czy ze wzglądu na ten rodzaj pompy, sama zmiana boost pina na tego z 1.6td da jakąś zauważalną poprawe. Prawdopodobnie też bez założenia wtedy MBC się nie obejdzie. Dzięki z góry za odpowiedz. Pozdrawiam Kroton - czemu fabryka go zdławiła? - być może, a nie jestem pewien, chodziło o mniejsze opłaty dla ludu. Wcześniej w Niemczech płacono OC nie za pojemność a za moc silnika albo żeby 1.9tdi miało lepsze wejscie na rynek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach