Duży Zgłoś #21 Napisano 17 Sierpnia 2006 Piotr_M, jesteś z zachodniopomorskiego - może napisz w jakim mieście działa ten lipny mechanik. Jak jeszcze nic nie zdziałałeś z autem, to dam Ci namiar na fachowca w Koszalinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lulacz Zgłoś #22 Napisano 17 Sierpnia 2006 Piotrze M! Jeżeli mechanik stwierdził na 100% małą kompresję na jednym cylindrze to nie będzie (raczej) wina paska. po przestawieniu paska o jeden zab, kompresja jest nierówna na wszystkich cylindrach. Mówisz że niezgadza się o pół zebu to jest dobrze. Dziwię sie,że mechanik nie zainteresował się wałkiem rozrządu a głownie krzywkami. Jezeli jestes pewien ,że ciśnienie ucieka górą(zalewali tłoki) to mogą być tylko dwie żeczy: wytarta krzywka wałka,albo zawory. powodzenia i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #23 Napisano 2 Lutego 2008 Temat rozwiązany - wymieniony wtryskiwacz. Chodzi jak burza !!! Dodatkowo czyszczonko przepustnicy i nowe nastawy - GICIOR. No i nareszcie znalazłem świetny warsztat w Łodzi. Witaj KRUCHA, Może mi pomożesz - mam pytanko, bo mam takie same objawy, tzn. silnik trzęsie na wolnych (i tylko na wolnych), pracuje na 3 gary, świece wymienione, przewody również, cewka wymieniona, filtr paliwa również, przepustnica czyszczona a on swoje.....a i jeszcze pali więcej - spaliny tez sprawdzałem i są OK. Więc może u mnie jest to samo, tzn. wtryskiwacz - pytanie jakie dokładnie miałeś objawy i jak to zdiagnozowałeś, że to wtryskiwacz bo nie chcę juz wymieniać kolejnych części i wyrzucać kasę w błoto...... Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #24 Napisano 2 Lutego 2008 Grunt to znalezc mechanika ktory dobrze zdiagnozuje usterke bo inaczej to mozna wymieniac czesci bez konca ... Swięta prawda , gorzej jak mechanik będzie się uczył na twoim , moim i innych Paskach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dapro Zgłoś #25 Napisano 27 Lutego 2008 Chciałem poinformować, że jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy co Krucha to odpowiedzialny może być....zawór, który u mnie się wykruszył i cały samochód na wolnych trzęsł się oraz pracował na 3 gary..... Po wymianie OK. B5 '98 1.8 125KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius Zgłoś #26 Napisano 28 Lutego 2008 Kolego miałem ten sam problem. Parę dni temu dałem auto do gościa. Kosztowało mnie to trochę... Facet uporał się z problemem, powiedział mi tylko, że silnik był zanieczyszczony w środku i m.in. po wyciągnięciu wtryskiwaczy okazało się, że każdy z nich podaje inną dawkę paliwa. Nie były wymieniane tylko chodziły przez 1.5 godz na jakimś czyszczącym płynie i teraz działają jak nowe:) W ogóle silnik teraz inaczej pracuje i ma więcej mocy:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevy Zgłoś #27 Napisano 28 Lutego 2008 Chciałem poinformować, że jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy co Krucha to odpowiedzialny może być....zawór, który u mnie się wykruszył i cały samochód na wolnych trzęsł się oraz pracował na 3 gary..... Po wymianie OK. B5 '98 1.8 125KM a jak dawałes lekko gazu na luzie tez nie równo pracował ?? bo we fiacie punto mam taki problem ze na wolnych własnie tak pracuje jak na 3 gary a w trakcie jazdy wszystko ok, swiece, kable, cewka nowa ... komputer nic nie pokazuje ... sorry ze inne auto "wepchnalem" na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach